nouja kijk als je dat wil drinken prima moet je zelf weten. Maar doordat ze zei dat ze er een rot avond door heben gehad omdat dus inderdaad hun humeur erdoor word beinvloed... begin ik me wel een beetje zorgen te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:13 schreef Apuleius het volgende:
Dat is een behoorlijke hoeveelheid om iedere dag te drinken. Als dat hun stemming ook nog eens gaat bepalen spreek je overduidelijk van alcoholisme, want ze zijn blijkbaar afhankelijk van een bepaalde hoeveelheid drank.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:13 schreef Apuleius het volgende:
Dat is een behoorlijke hoeveelheid om iedere dag te drinken. Als dat hun stemming ook nog eens gaat bepalen spreek je overduidelijk van alcoholisme, want ze zijn blijkbaar afhankelijk van een bepaalde hoeveelheid drank.
Weet jij precies wat er allemaal in hun leven speelt dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:17 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
nouja kijk als je dat wil drinken prima moet je zelf weten. Maar doordat ze zei dat ze er een rot avond door heben gehad omdat dus inderdaad hun humeur erdoor word beinvloed... begin ik me wel een beetje zorgen te maken.
Zo lekker functioneren ze blijkbaar niet als ze een keertje zonder zitten. Een hele fles, iedere dag & een blik bier is echt veel te veel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Lekker kortzichtig.
Alcoholist ben je pas als je niet meer kan functioneren zonder drank. Gewoon een (ongezonde) gewoonte.
Meh, weet jij veel hoe groot ze is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:20 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zo lekker functioneren ze blijkbaar niet als ze een keertje zonder zitten. Een hele fles, iedere dag & een blik bier is echt veel te veel.
dat weet ik ja... ik weet dat ze onder zwaar financiele stress lijden. En nog een aantal prive zaken. Ze kunnen zich een dagje weg of een avondje uit eten ect niet veroorloven. En een avondje op de bank met drank maakt t voor hun fijn/ontspannen. Ik kan dat enigzins wel begrijpen. Maar als je gelijk n kut avond heb doordat er geen drank is...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet jij precies wat er allemaal in hun leven speelt dan?
komt het dus door de drank of de realisatie dat je geen blik bier van 52 eurocent kan kopen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
dat weet ik ja... ik weet dat ze onder zwaar financiele stress lijden. En nog een aantal prive zaken. Ze kunnen zich een dagje weg of een avondje uit eten ect niet veroorloven. En een avondje op de bank met drank maakt t voor hun fijn/ontspannen. Ik kan dat enigzins wel begrijpen. Maar als je gelijk n kut avond heb doordat er geen drank is...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet jij veel hoe groot ze is.
zoiets ja hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Halve liters euroshoppers jwz
Dan komt dat niet omdat er geen drank is, maar omdat ze niet hun gebruikelijke vluchtroutine kunnen nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
dat weet ik ja... ik weet dat ze onder zwaar financiele stress lijden. En nog een aantal prive zaken. Ze kunnen zich een dagje weg of een avondje uit eten ect niet veroorloven. En een avondje op de bank met drank maakt t voor hun fijn/ontspannen. Ik kan dat enigzins wel begrijpen. Maar als je gelijk n kut avond heb doordat er geen drank is...
Nee hoor! Haha deze mensen kan ik helaas financieel niet meer helpen. Tenzij ik een loterij win...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS gaat dit trouwens over dezelfde persoon aan wie jij 650 euro hebt geleend?
Dan nog hou jij je geld lekker in je eigen zak,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:26 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nee hoor! Haha deze mensen kan ik helaas financieel niet meer helpen. Tenzij ik een loterij win...
Aanname. Dat is het pas in jou ogen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Lekker kortzichtig.
Alcoholist ben je pas als je niet meer kan functioneren zonder drank. Gewoon een (ongezonde) gewoonte.
Nee toch. Waar iedereen zei dat het niet verstandig was, maar ze het toch deed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS gaat dit trouwens over dezelfde persoon aan wie jij 650 euro hebt geleend?
Ik vind het nog steeds erg lief van TS, het bewijst dat er nog lieve, meelevende mensen bestaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee toch. Waar iedereen zei dat het niet verstandig was, maar ze het toch deed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |