Donequote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben mist er wel een plaatje van Scarlett.
Geen dank.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb echt al kaolo lang geen ban gehad
ja doeiquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LIF / Show je slipje (vrouwen editie)#1
Hier kan je nog van leren.
12 secondenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nieuw account.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan een mod zo weinig berichten hebben?
aantal posts: 503 (gemiddeld 16 per dag)
Ik zal het noteren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van Lillyhammer gezien.
Beviel me best goed.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben zelf na een stuk of 4 afgehaakt. Werd wat matig.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.quote:
Wat is er?quote:
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
[..]
Wat is er?
Martina man.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Bedankt. Doet met goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.
De lat nu wel erg hoog gelegdquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
Mooi om te horen.quote:
Boeie, alsof iemand die klassering serieus neemt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
je hebt het er maar druk me he stijntjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
Ik denk toch Pelle.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.quote:
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.
Ik heb het nu in mijn 'later bekijken' lijst. Misschien vind ik het dan wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderen
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Nou nou, wat een werk is dat hé.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Toch maar aan begonnen, goedzoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Je moet Arrested Development kijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch maar aan begonnen, goedzo.
Ik heb net de eerste aflevering van House of Cards gezien. Kevin Spacey is een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |