Donequote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben mist er wel een plaatje van Scarlett.
Geen dank.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb echt al kaolo lang geen ban gehad
ja doeiquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LIF / Show je slipje (vrouwen editie)#1
Hier kan je nog van leren.
12 secondenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nieuw account.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan een mod zo weinig berichten hebben?
aantal posts: 503 (gemiddeld 16 per dag)
Ik zal het noteren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van Lillyhammer gezien.
Beviel me best goed.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben zelf na een stuk of 4 afgehaakt. Werd wat matig.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.quote:
Wat is er?quote:
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
[..]
Wat is er?
Martina man.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Bedankt. Doet met goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Kon wel lachen om je kansloze topic.
De lat nu wel erg hoog gelegdquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het aanzetten. Ik vertrouw jou, dus stel me niet teleur.
Mooi om te horen.quote:
Boeie, alsof iemand die klassering serieus neemt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
je hebt het er maar druk me he stijntjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al denk ik weer dat die kneus van een Krabbendam alle Feyenoorders een 10 gaat geven.
Ik denk toch Pelle.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Moisander de speler van de week is.
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.quote:
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best goed, maar te herhalend. Ik ga het denk ik niet toevoegen aan mijn favorieten. Sorry.
Ik heb het nu in mijn 'later bekijken' lijst. Misschien vind ik het dan wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen probleem. Misschien kan je het over een aantal jaar beter waarderen
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Nou nou, wat een werk is dat hé.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand een torrentje voor alle afleveringen tot nu toe van dit seizoen van the walking dead?
Geen zin om ze allemaal los te downloaden.
Toch maar aan begonnen, goedzoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Beviel me best goed.
Je moet Arrested Development kijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch maar aan begonnen, goedzo.
Ik heb net de eerste aflevering van House of Cards gezien. Kevin Spacey is een baas
ow ik las niet goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thanx, maar die staan al op Netflix.
Ik wil juist seizoen 4.
Ook toegevoegd aan 'Mijn Lijst' op Netflixquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet Arrested Development kijken
10 minuten gezien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet Arrested Development kijken
Nee bedankt, die 10 minuten waren al een pure marteling.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk een paar afleveringen man. Je moet even inkomen.
Naast een waardeloze smaak voor series ook een vreselijke muzieksmaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet echt weer wat techno op mn ipod zetten.
Technoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naast een waardeloze smaak voor series ook een vreselijke muzieksmaak.
Ik hou trouwens ook nog van wielrennen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ijsberen ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou trouwens ook nog van wielrennen.
Wij zijn echt tegenpolen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ijsberen ook niet echt bijzonder.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik kijk dat niet heel vaak hoorquote:
OK dus wel af en toe, vooruit dan maar. Kijken heeft idd niet zo heel veel zin meer tegenwoordig, zo zonder beelden.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet heel vaak hoor![]()
Meestal luister ik het in de herhaling in me nest, als ik het al kijk ( of eigenlijk luister dus)
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee benquote:Op maandag 24 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dus wel af en toe, vooruit dan maar. Kijken heeft idd niet zo heel veel zin meer tegenwoordig, zo zonder beelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee ben![]()
Wel dapper idd dat je dat toe durft te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht. Gijp tot daaraan toe.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yup, soms wel. Maar ik erger me soms zo erg aan Derksen dat ik er dan wel klaar mee ben![]()
![]()
Ik scoor nu minpunten bij veel VBL'ers
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stylo en ik hadden al voorspeld dat hij het gedrag van Pelle prima vondquote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.
ik vind hem toch nooit echt voorspelbaar, houdt het wel leukquote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen is soms ook wel irritant met zijn standaard riedeltjes.
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manierquote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stylo en ik hadden al voorspeld dat hij het gedrag van Pelle prima vond
Ik vind het juist heel voorspelbaar. Je weet precies wat hij gaat zeggen en wie hij gaat verdedigenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem toch nooit echt voorspelbaar, houdt het wel leuk
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manier
Ik ook niet. Normaal scoort hij juist graag punten over de rug van spelers door de vergelijking naar supporters te trekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
knap, had ik niet verwacht en al helemaal niet op deze manier
Waarheidquote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.
oh jaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakt net een boek met VI, kon niet missen.
Hoi, we hadden gelijk over Johan en Pellequote:
Hahaha ja he. Gewoon beschamend.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, we hadden gelijk over Johan en Pelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |