Bonnie & Clydequote:'Levensgevaarlijk' duo nog zoek
Ondanks een nachtelijke zoektocht van de Duitse en de Nederlandse politie is het 'levensgevaarlijke' duo dat gezocht wordt voor meerdere gijzelingen en een schietincident, nog niet opgepakt.
Foto: ANP
Bekijk video
Het is geheel onduidelijk waar de man en de vrouw zijn, bevestigt een woordvoerder van de politie Twente tegenover NU.nl.
"Ze zouden in het grensgebied met Duitsland kunnen zijn, maar ook in Brabant." Op de vraag of de politie nu weet waar gezocht moet worden, antwoordt de woordvoerder: "West-Europa."
''De duisternis heeft in hun voordeel gewerkt", zei een politiewoordvoerder eerder op Radio1.
Gijzeling
Het duo, dat als vuurwapengevaarlijk wordt omschreven, gijzelde maandagavond een gezin in Enschede en namen de vader mee in zijn auto. Hij werd later in de Duitse plaats Ahaus vrijgelaten.
De verdachten, Antonio Marcos van der Ploeg (25) en Enise Merve Bircan (19), zijn er vandoor gegaan in zijn blauwe Honda CRV, met het kenteken 71-DP-LK. Mogelijk is die kentekenplaat vervangen door een andere.
Camping
Volgens de zegsman kan het zijn dat de twee afgelopen nacht illegaal op een camping in de grensstreek hebben geslapen. Aan beide zijden van de grens is de politie een onderzoek gestart. De woordvoerder riep het publiek nogmaals op om zelf niets te doen als men de verdachten ziet, maar de politie te bellen op 112.
heb je vrij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strade bianche live uitgezonden op eurosport, 1 van de mooiste koersen van de laatste jaren
Dat neem je terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag 8 maart pas gekkie.
Ok ok rustig maar ik neem het terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat neem je terug.
Mij een beetje gekkie noemen. Nou weet je wat? Jij bent zelf een gekkie.
Goed zo. Bijna ruzie in de familie. Dat kunnen we er nu niet bij hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok ok rustig maar ik neem het terug.
Duh, het is mn neef.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
Gekkie is best een schattig scheldwoord lansjeVolgens mij vindt Knut je wel aardig.
/teiltje
In onze familie wel, anders word je eruitgezet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks joh, alsof je al je familieleden aardig moet vinden.
Is je familie Amish of zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In onze familie wel, anders word je eruitgezet.
goed ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom Rene is er niet, laten we ergens gaan trollen.
Moet je niet carnavallen? Of is dat nog niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom Rene is er niet, laten we ergens gaan trollen.
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je niet carnavallen? Of is dat nog niet.
Post wat lekkere mannen in mijn topic danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval iets met de olympische spelen.
Heel even mag toch welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk jij mij hier even te commanderen?
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel even mag toch welVolgens mij vinden mannen dat af en toe best leuk.
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft ja
jij zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan he
quote:
Hehe ik kan wel wat hebben hoor. En verder geen commentaar natuurlijk, nette meisjes doen dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ok karina het spijt me ik ga te ver ik meen het niet sorry
Koude douche?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ik ga even douchen ok het spijt me echt
oke dan mag ik nu gaan trollenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Ga je je vuile was weer buiten hangen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je je vuile was weer buiten hangen?
Goedemorgen allemaal trouwens
Zo word je nooit Mod Knut....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Heb je nou nog geen lekkere Olympier gepost in mijn topic?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.
Mogguh
Neuh ik zit radio te luisteren en een beetje op FOK! te lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |