Heel even mag toch welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk jij mij hier even te commanderen?
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel even mag toch welVolgens mij vinden mannen dat af en toe best leuk.
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de desbetreffende dame een penis in haar mond heeft ja
jij zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh als je een penis in je mond hebt kun je niks meer zeggen, dus ook niet commanderen. Denk ik dan he
quote:
Hehe ik kan wel wat hebben hoor. En verder geen commentaar natuurlijk, nette meisjes doen dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ok karina het spijt me ik ga te ver ik meen het niet sorry
Koude douche?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
ik ga even douchen ok het spijt me echt
oke dan mag ik nu gaan trollenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Ga je je vuile was weer buiten hangen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Koude douche?
Excuses aanvaardIk ga zo mijn was ophangen.
/dagboek
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je je vuile was weer buiten hangen?
Goedemorgen allemaal trouwens
Zo word je nooit Mod Knut....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Heb je nou nog geen lekkere Olympier gepost in mijn topic?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zoeken een leuk trolltopic want GGMM is er niet Mansjester:)
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer? Dat doe ik nooit joh. Nee ik heb mijn vitrage gewassen en zit te wachten tot het klaar is.
Mogguh
Neuh ik zit radio te luisteren en een beetje op FOK! te lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag wel voor je hopen dat je niet op een stoel naast je was zit te wachten tot het droog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |