Mooi, nu kan je een racefiets kopen zodat we samen een rondje kunnen touren.quote:
Jawel, dom varken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi, nu kan je een racefiets kopen zodat we samen een rondje kunnen touren.
Oh nee dat kan je helemaal niet van jouw loon
PIC VAN JE LOONSTROOK EN JE LEKKERE WIJF EN JE KOELKASTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dom varken.
Ik vind fietsen alleen extreem gay.
Nou dat zie ik nog overal hoor, vitrage. Alleen luxaflex is kaal en saai. Ik zoek wel een leuke curlerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vitrage![]()
1950 belt
Doe maar een curler in je topic Karina, je mag m zelf uitzoeken.
Uh, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PIC VAN JE LOONSTROOK EN JE LEKKERE WIJF EN JE KOELKAST
Huil huil huiltwitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dom varken.
Ik vind fietsen alleen extreem gay.
Nee, gewoon thuis momenteel. werk 5 dagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?
Maar je volgt nog wel een opleiding toch? ( las laatst iets over stage ofzo?)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis momenteel. werk 5 dagen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar je volgt nog wel een opleiding toch? ( las laatst iets over stage ofzo?)
Doe jij wel duaal?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Studeer je eigenlijk duaal? Met 4 dagen werken en 1 dag naar school?
Hier ook.quote:
Beter dan dat je vriendin je overal heen rijdt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die aftellen naar hun nieuwe salaris![]()
Paupers. Loonslaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan dat je vriendin je overal heen rijdt.Je hebt chauffeurs en mensen die een chauffeur hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, fulltime. Al moet ik in 1 jaar wel maar een half jaar studiepunten halen, dus eigenlijk doe ik nu deeltijdquote:
IK BEN GEEN TURK!!! Ik ben dus geen chauffeur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt chauffeurs en mensen die een chauffeur hebben.
Waar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, fulltime. Al moet ik in 1 jaar wel maar een half jaar studiepunten halen, dus eigenlijk doe ik nu deeltijd
Ik ben geen racist man. Ik weet best dat jij Koerd ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
IK BEN GEEN TURK!!! Ik ben dus geen chauffeur.
Racist.
[..]
Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |