Alleen heb ik in mijn studentenkamer een soort super basic Ziggo, zonder al die digitale zenders, beetje jammer.quote:
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen heb ik in mijn studentenkamer een soort super basic Ziggo, zonder al die digitale zenders, beetje jammer.
Dat soort crap krijg je als je vrouwen toelaat in de politiek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je verplicht een tweede achternaam in België?
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon niet mijn dag vandaag denk ik. Zit al vanaf vanochtend af te tellen tot het weer tijd is om naar huis te gaan....
'zonder al die digitale zenders'quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?
"wilde gaan"quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.
Herkenbaars.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat rond 10 uur al met de druk om te schijten, maar de WC's op school zijn dusdanig onhygiënisch dat ik thuis naar de WC wilde gaan.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"wilde gaan"
Is dit een verhaal wat halverwege huiswaarts op de fiets een climax kreeg?
Nee dus, zelfs BBC2 heb ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etalagekanaal/zendervandemaand dus niet?
Ook in een sjoelbak?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens schijt ik overal en nergens maar dat geheel terzijde.
Bij voorkeur als ik verloren heb/sta te verliezen. Er zijn nog maar weinige die daarna nog zin hebben om de genadeklap in het sjoelen toe te dienen.quote:
Op de UvA (OMHP, BG, Bushuis, REC P) is het altijd prima.quote:
Rond de sjoeltafel gelden dus de echte wetten van de Jungle. RAWR.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur als ik verloren heb/sta te verliezen. Er zijn nog maar weinige die daarna nog zin hebben om de genadeklap in het sjoelen toe te dienen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:28 schreef GGMM het volgende:
Oke, dan geen geen discussie maar simpele one-liners.
Mof.
Ik ga je hier toch even voor op de vingers tikken, GGMM.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, nee.
Zoals een oud Rotterdams gezegde luidt: "Alle Tukkers zijn homo".
Het is niet mijn gezegde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik ga je hier toch even voor op de vingers tikken, GGMM.
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar zijn baard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Betweter Hugo Borst bij DWDD over zijn ode aan Louis.
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar zijn baard.
Hugo was goed in vorm de afgelopen twee afleveringen van de Betweters.
Ja, dat is erg leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?
Tuurlijk. Alleen Feyenoorders kijken niet. Want dat zijn zure calimero'squote:Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn serieus mensen die naar de betweters kijken?
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Op de UvA (OMHP, BG, Bushuis, REC P) is het altijd prima.
Wel op meerdere?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen Feyenoorders kijken niet. Want dat zijn zure calimero's
Geintje johquote:
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
Ik hield het op haha. Geen pretje, maar op school schijten vind ik kut.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?
al gekeurd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Goooodverdomme, net hele auto gewassen gaat die zakkenwasser van een broertje de matten uitkloppen voor de auto tegen de wind in.
Wat een ...
Breng hem zo weg, moet wel wat aan gebeuren denk ikquote:
Dan verdienen ze die namen ook niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bonnie & Clyde zijn gearresteerd in Duitsland.
Dan hadden ze kapot geschoten moeten worden ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook weer druk bezig met FM. Blijft een ontzettend goed en verslavend spelletje.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoge doelsaldo komt vooral door 8-0 winst op Jong Twente & 6-1 winst bij Dordt.
Bedankt voor de tip Stijn. Ik kijk mee vanavond op de ZDFquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Hoiquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |