Alles wat met joden mensen met grote neuzen te maken heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje jongens.
Wie zouden jullie nooit als UI willen hebben? ( moet voetbal gerelateerd zijn).
Ik dat zelf aan Arno te denken
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles wat met joden mensen met grote neuzen te maken heeft.
Dirk Kuyt, Mourinho, Siem de Jong.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Blind, zou mij teveel afleidenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Zeker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 0-2 bij Real Madrid. Indrukwekkend spel heur.
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 0-2 bij Real Madrid. Indrukwekkend spel heur.
Ok.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.
Ik schrijf het even op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De CL wordt vanaf de halve finales weer tof.
Arnoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Bedankt voor dit brokje nuttige informatie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! onthoudt het gewoon hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
https://vine.co/v/MKZPUm9dIOB
lekker goaltje
Je bent zelf een brokje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit brokje nuttige informatie.
Niemand kan op tegen het Dream Team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alba 47 punten.
GGMM 39 punten
Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jijquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen het Dream Team.
Ik speelde voor het team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jij
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, die laatste ronde heb ik mijn tweede positie opgeofferd
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.quote:
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.
Jij zou toch naar de film?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.
Overigens heb ik een zeer goede smaak op veel vlakken.
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou toch naar de film?
we willen passie en strijd zien kom op groningen KOM OP!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.
Sjongejongequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Ja en die kerel maar blijven weigerenquote:
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.
Of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
Nou.. zit toch veel naakt inquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
Is een hele lelijke bioscoop ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+. Dus toen geld terug gekregen en bier gedronken in het Vondelpark.
dat ben jij toch :$quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijk
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wilquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzo
Nope ik ben nu aan de hossel via tinder. Dus hoop spoedig hier te kunnen vertellen over mijn bedprestaties ( En dan wat anders geneukt dan alleen het bed xd xd)quote:
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chillerquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wil
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chiller
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.
Wachten tot hij op DVD uit is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Geen tv in je kamer? Dat is balen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangasquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.
Nooit gezien hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Mijn computerscherm is groter dan mijn tvquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tv in je kamer? Dat is balen.
Is Deef al dood in Spangas?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |