Is een hele lelijke bioscoop ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+. Dus toen geld terug gekregen en bier gedronken in het Vondelpark.
dat ben jij toch :$quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog veel leuker natuurlijk
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wilquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Maar die film download ik dan later wel een keer ofzo
Nope ik ben nu aan de hossel via tinder. Dus hoop spoedig hier te kunnen vertellen over mijn bedprestaties ( En dan wat anders geneukt dan alleen het bed xd xd)quote:
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chillerquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je tenminste pauzeren wanneer je wil
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in bioscoop zit ik wel chiller dan achter mijn computer. Maar beneden achter de tv op de bank is wel een stuk chiller
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hang mijn laptop aan de tv. Achter mijn pc kijken vind ik ookn iks.
Wachten tot hij op DVD uit is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen van 15 was de enige niet-maagd van het groepje![]()
Dus ja wat moet je ermee.
Geen tv in je kamer? Dat is balen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hier bezetten mijn ouders meestal de tv. Dus ik moet maar wachten tot ik weer home alone ben.
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangasquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar worden de kinderen door volwassenen gespeeld.
Nooit gezien hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hoor.
JR en ik vinden hem heel leuk.
Mijn computerscherm is groter dan mijn tvquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tv in je kamer? Dat is balen.
Is Deef al dood in Spangas?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van iets kinderlijks op zijn tijd, ik kijk tenslotte ook elke dag Spangas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |