Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jijquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen het Dream Team.
Ik speelde voor het team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs meer punten heb dan jij
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, die laatste ronde heb ik mijn tweede positie opgeofferd
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb mijn individuele winst weggezet voor de ploeg. Anders had ik 100 punten, minstens.
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.quote:
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf was gegaan had ik 1000 punten gehad. Maar we moesten team GGMM verslaan, dus heb ik mij daar op gericht.
Jij zou toch naar de film?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goede smaak als het op vrouwen aankomt, al zeg ik het zelf.
Overigens heb ik een zeer goede smaak op veel vlakken.
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook, dat valt dus te prijzen. We zijn een hecht team. We zijn het Groningen van FOK!
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou toch naar de film?
we willen passie en strijd zien kom op groningen KOM OP!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#eendrachtmaaktmacht zeggen wij altijd bij Groningen.
Sjongejongequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden geweigerd omdat in ons groepje iemand van 15 was en de film is 16+
Ja en die kerel maar blijven weigerenquote:
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu komt die knokploeg van FOK! die bioscoop even aftuigen.
Of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die kerel maar blijven weigeren. We wouden hem zelfs extra betalen maar zo flauw is dat
[..]
Pathe bij het Leidseplein in Amsterdam. Kom allen!Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
Nou.. zit toch veel naakt inquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg is die film nou ook weer niet. Beetje overdreven.
Oh is dat nu ook Pathe? Wist ik niet eensBeetje gare bios vind ik dat trouwens, tenzij het nu verbouwd is.
Nee de enige andere film waar we heen wouden was ook 16+quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen maar naar de Reddertjes in Kangoeroeland gegaan of draaide die niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |