Ow dan moet je niet zeuren hequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn computerscherm is groter dan mijn tv
Nee hij heeft wel voor het eerst gezoend vandaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Deef al dood in Spangas?
En ik raad je the Lion King aan. Zelfs leuk voor volwassenen.
Het zal je verbazen hoeveel klassiekers ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Disney fan was.
Ja maar het ligt ook niet aan mijn scherm, maar meer dat ik dan ongemakkelijk op mijn bureaustoel moet kijken. Lig liever op de bank dan, of beter nog, in badquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan moet je niet zeuren heDan kun je prima op je computerscherm kijken.
Dat zal voor die acteur zelf ook wel de eerste keer zijn geweest. En die man is 34 ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel voor het eerst gezoend vandaag.
Oh ja Lion King heb ik nog nooit gezien
Mjah dat probleem heb ik ook als ik op mijn scherm zou kijken. Lekkere stoel naar binnen sjouwen of zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het ligt ook niet aan mijn scherm, maar meer dat ik dan ongemakkelijk op mijn bureaustoel moet kijken. Lig liever op de bank dan, of beter nog, in bad
Haha nee niet nu. Van het weekend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal voor die acteur zelf ook wel de eerste keer zijn geweest. En die man is 34 ofzo.
GA NU THE LION KING KIJKEN KARINA
Lion Kingquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel klassiekers ik niet heb gezien.![]()
Ik ben vooral Lion King fan.
Of op bed liggen. Dan kan ik me omdraaien als er een lekker wijf in beeld komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat probleem heb ik ook als ik op mijn scherm zou kijken. Lekkere stoel naar binnen sjouwen of zo
Ooh. Maar het is wel een tragische serie opzichquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee niet nu. Van het weekend.
Deef is trouwens niet zo oud hoor. Die zal 18? zijn zoiets denk ik.
Hallo Cachet.quote:
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King
Het schitterende verhaal hoe de rechtmatige koning Scar gepest wordt door een kleine welp.
Hoi xcachet, hoe gaat het met jou?quote:
Wacht maar af tot dat hij koning is. Maar daar had Scar geen zin in. Long live the king!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King
Het schitterende verhaal hoe de rechtmatige koning Scar gepest wordt door een kleine welp.
En er zou nooit meer honger zijn!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of op bed liggen. Dan kan ik me omdraaien als er een lekker wijf in beeld komt.
Poeh eentje misschien. Ligt aan je smaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Maar het is wel een tragische serie opzich. Zitten er nog lekkere wijven in, het enige goede eraan.
en litllerabbitquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Cachet.
[..]
Scar had enkel het beste voor met zijn volk. Er moest gewoon verandering komen in het dierenrijk.
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijsquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi xcachet, hoe gaat het met jou?
[..]
Wacht maar af tot dat hij koning is. Maar daar had Scar geen zin in. Long live the king!
Sowieso de Engelse lijkt me, de originele.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet karina de Nederlandse of de Engelse versie kijken?
Beide. Achter elkaar. Want Timon en Pumbaa in het Vlaamsquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet karina de Nederlandse of de Engelse versie kijken?
Pics.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]heb ik dan weer geen 'last' van.
[..]
Poeh eentje misschien. Ligt aan je smaak.
Nog altijd jullie schuld/probleem niet de mijnequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
ik vind onze ontmoeting nog steeds awkward
Jij hebt LR ontmoet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
[..]
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijs
en daar?
schandalig dat je mij niet begroet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
en litllerabbit
[..]
Prima. Mag bijna afrijden voor auto rijbewijs
en daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |