20 miljoen, gewoon kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een van de beste potjes die ik heb gezien dit seizoen. sierd was geniaal
en jan klaas hoentelaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Eman en Deef gingen een voorlichtingsfilmpje maken. In de gymzaal met allemaa rennende spermacellen![]()
Was het sjanant?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo. Jullie zijn me wel een verlegen stelletje he? Gvd.
Ja echt enorm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zal je leren mij af te wijzen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus ik ben niet leuk.
Oke.
Dit doet pijn.
De tering, wat een kool.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een van de beste potjes die ik heb gezien dit seizoen. sierd was geniaal
en jan klaas hoentelaar
[ afbeelding ]
Was ze met Tjacka?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerktquote:
Schoot daarmee ook een cleansheet van iker aan diggelen, 952 minuten was ie zonder tegenkool (weet niet meer in welke competities meegerekend).quote:
Heeft ze niks gezegd? Watquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerkt![]()
Had Tjacka je de opdracht gegeven te zwijgen?
Had gewoon jou een knuffel moeten geven eigenlijk ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht had je iets moeten zeggen. Zelfs hoi had gewerkt![]()
Had Tjacka je de opdracht gegeven te zwijgen?
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.quote:
Toch een mooie goal voor de eer. Maar voor de rest lekker afgeslacht dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schoot daarmee ook een cleansheet van iker aan diggelen, 952 minuten was ie zonder tegenkool (weet niet meer in welke competities meegerekend).
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een mooie goal voor de eer. Maar voor de rest lekker afgeslacht dus.
Jammen dat er geen filmpje is van deze spontane FOK! meet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb autisten nog meer zien zeggen tegen vreemde mensen though.
Dat Schalke is dus ook niks. Best zonde dat al die returns nergens meer om gaan dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.
Wel jammer dat ik Sierd heb gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik voorspel veel lakens die verschoond moeten worden, sensationeel voetbal.
Euhm, morgern gaat nog wel om iets. Gewoon 0-4 of 1-4 winnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Schalke is dus ook niks. Best zonde dat al die returns nergens meer om gaan dan.
Ik denk ook 0-4quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, morgern gaat nog wel om iets. Gewoon 0-4 of 1-4 winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |