Bij deze krijg je een rol in mijn film.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
Net een oersaaie presentatie gehad.
Wie wil mij opvrolijken?
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, maar je kans is verkeken
In welke zin gaat het niet goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga binnenkort naar de doker. Het gaat niet goed.
Die mag jij helemaal nog niet zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.
En darten wel leuk vinden? Hoort in dezelfde categorie non sport thuisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een sport is. Voor mij valt het in de categorie kroegsport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En darten wel leuk vinden? Hoort in dezelfde categorie non sport thuis
Geen reet aan man, had ik echt meer van verwacht omdat Caland erin speeltquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
Lilyhammer is wel een bazenserie, kijktip.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen reet aan man, had ik echt meer van verwacht omdat Caland erin speelt
Gister voordat Sporza begon op radio 1, was er eerst een gastprogramma van de Joods-Orthodoxe omroep. Ze hadden een discussie over de basis van de muziek van Mahler. Of deze Joods of Christelijk was. Ik heb het afgeluisterd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin gaat het niet goed?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind het wel geniaal, Caland is soms best grappig.
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de waardering voor zo'n artistieke en nobele sport komt met de jarenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
Laat eens zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is een Vitessesupporter mad op mij @twitter
Hoe laat is Canada - USA?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi ijshockey kijken: http://gofirstrow.eu/watc(...)eden-vs-finland.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens insinueert die meneer nu wel dat vissen een laag IQ hebben.
Ik begrijp dat je geen trek hebt in Nederlands commentaar, maar de kwaliteit op de NOS ligt wel een stuk hoger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi ijshockey kijken: http://gofirstrow.eu/watc(...)eden-vs-finland.html
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hij was wel spot on met je leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens insinueert die meneer nu wel dat vissen een laag IQ hebben.
![]()
Maar vitesse m oet je s owieso niet zo serieus nemen.
Bied mij eens een baan aan joh, paardelul.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze krijg je een rol in mijn film.
Er mist een stuk in je zin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bied mij eens baan aan joh, paardelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bied mij eens een baan aan joh, paardelul.
Ik zal aan je denken de komende anderhalf uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, het is vrijdag he.
Nog anderhalf uur
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Als de tt trouwens slaat op het Antilliaanse curlingteam, dan voel ik mij beledigd. Dat zijn namelijk onze aartsvijanden.
Ik dacht dat de enige vijand Bouterse wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje boos op LR. Dus: Veto!
Welnee. Ok, het is een moordenaar en drugsdealer. En ok, hij is zo corrupt als de neten. En ok, hij handelde in wapens en gaf zijn van moord verdachte pleegzoon gratie. En ok, hij onderhield nauwe contacten met de grootste drugslord van Guyana. Maar... de straten zijn schoon en hij is zo vriendelijk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enige vijand Bouterse was
Hij kan ook goed koken zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Ok, het is een moordenaar en drugsdealer. En ok, hij is zo corrupt als de neten. En ok, hij handelde in wapens en gaf zijn van moord verdachte pleegzoon gratie. En ok, hij onderhield nauwe contacten met de grootste drugslord van Guyana. Maar... de straten zijn schoon en hij is zo vriendelijk...
Wil je een waarheidsgetrouwe film of niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja zegt dat LR het met een geit moet doen in onze nieuwe film.
Qua grootte van het gemiddelde achterwerk heb je gelijk. Voor de rest: Nu ben jij ook mijn aartsvijand.quote:
Met een c ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken zeker?
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je een waarheidsgetrouwe film of niet?
Ik wil wel mininster van colombiaanse zaken worden in zn nieuwe kabinet. Kan je een goed woordje voor me doen?quote:
Overigens Bonaire > Curaçao. Dan weet je gelijk hoe hoog ik dat boevenbolwerk van een Suriname inschat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua grootte van het gemiddelde achterwerk heb je gelijk. Voor de rest: Nu ben jij ook mijn aartsvijand.
Dat is wel de ererol.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.
Wat wordt het snuff Japan style?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.
Op wat voor manier komt Japan eigenlijk in de film voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, ik heb scarlett als tegenspeelster hoor.
Ik heb mijn familie in Delft al ingeseind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens Bonaire > Curaçao. Dan weet je gelijk hoe hoog ik dat boevenbolwerk van een Suriname inschat.
Ik denk dat hij daar geen genoegen mee neemt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn heeft Halina Reijn als femme fatale.
Is goed. Mijn Antilliaanse matties zitten inmiddels ook op de bananenboot richting Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn familie in Delft al ingeseind.![]()
Zodra ze weer beltegoed hebben, bellen ze een zwarte taxi en komen ze je boos aankijken.
Niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Mijn Antilliaanse matties zitten inmiddels ook op de bananenboot richting Nederland.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wat voor manier komt Japan eigenlijk in de film voor?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi. Voor het verhaal kunnen we wel doen alsof we in Japan hebben getraind.
Dit is het plot:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooie twist. Daar zal het zijn dat Stinho een laffe poging doet ons te vergiftigen door zelf de kogelvis aan te snijden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als we goud winnen zie ik ook echt al een blockbuster hollywood film voor me.
THEY MET EACHOTHER ON A ANONYMOUS INTERNETWEBSITE
(shots van LR, Johannes en Knut verveeld achter de pc)
BUT THEY SHARED A DREAM
(spectaculaire curlshots)
3 FRIENDS ON A OLYMPIC MISSION
(shots waarin rambo achtige training wordt volbracht door het olijke drietal)
AND ONE EVIL GENIUS WHO TRIED TO DISRUPT THE PACT
(stijnachterdepc.gif)
Je moest eens wetenquote:
Hoe ver sta je met het uitzoeken van mijn vraag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hinkelde verkeerd en nu heb ik stevige pijn aan mijn rechtervoet.
Moet je maar niet hinkelen, homo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hinkelde verkeerd en nu heb ik stevige pijn aan mijn rechtervoet.
Wat jouw 40.000e post was? Daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ver sta je met het uitzoeken van mijn vraag?
Erg flauw weer dit. Ik vind je de edele curlingsport niet waardig. Misschien moet jij maar gaan darten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik zal het bewijsmateriaal wel aan enkele deelnemers van het Groene Haas toernooi doorspelen, geheid dat jij het dan ook spoedig hebt
Dat interesseert me niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jouw 40.000e post was? Daar had ik geen zin in.
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het plot:
[..]
Ik laat Stijn spelen door die gozer die vroeger het ventje in home alone was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.
Hij heeft al flaporen. Het moet wel realistisch blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.
Doe eens normaal. Nu ga ik het al helemaal niet opzoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft al flaporen. Het moet wel realistisch blijven.
Macaulay Culkinquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat Stijn spelen door die gozer die vroeger het ventje in home alone was.
Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Nu ga ik het al helemaal niet opzoeken
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spits van AZ en keeper van Ajax. Je gaat op safe?
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ze hebben nu ook nieuwe inbreektechnieken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...
Ze waren echt 25+ volgens mij, ik had plaatsvervangende schaamte.
Pellèquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruit.
Ze doen alles en iedereen voor geld...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johanssonquote:
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De act begint nogal zielig te worden.
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johansson
Je hebt nog 3 en een half uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...
Het schijnt niet Knut te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Zo dadelijk bier drinken, vriend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 en een half uur.
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want ze zeggen nooit wie het dan wél is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Is je moeder al aan het koken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is je moeder al aan het koken?
Japan gaat schaatsen nu, tegen Korea nog welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Rens, niet de sfeer verzieken. We zijn net zo positief met elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme kut avond gehad godverdomme.
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Van die kut mongolen die na zo'n nederlaag nog de hele terugreis gaan ouwehoeren in de trein. Mogen die lekker de tering genieten.
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.quote:
Waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.
Oh ik zat nog met mijn gedachten bij gisteravond. Wat een afgang. Letterlijk geen één goede kans gezien.quote:
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.
Schöne zou ik eruithalen voor Quincy Promes --> zo'n 1.6 miljoen over
Van Aanholt eruit --> weer 2.6 miljoen aan keuze voor budget --> goeie verdediger zoeken zoals een twentespeler
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEWONNEN GOUD VOOR JAPAN![]()
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Het trieste is nog dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Tot nu toe jinx je alles / zijn je voorspellinge enorm slecht. Hou je in HMF.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Oh. Je wil lachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Zie je deze lijn:quote:
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je deze lijn:
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Gastmods mogen hier niet modder-eren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Kom jij maar mijn voeten kussen als Ajax uit bij Heracles de schaal verovert. Twee dagen feest, heel Nederland jankt om de heerschappij van Ajax. Schuimbekkende Feyenoorders die ''020'' alles toewensen wat een negatieve lading heeft. Het volgende jaar hopen ze dan ook weer dat Ajax niet kampioen wordt, maar het leuke is dat Ajax dan gewoon weer kampioen wordt. Dan gaat Ajax de Champions League in en gaat iedereen angstvallig de tegenstanders van Ajax aanhangen. Daar kan ik nou echt van genieten. Zoveel madness en angst voor Ajaxquote:
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mixje is trouwens extreem ranzig. Maar dat boeit waarschijnlijk niemand...
Maar wel noten, maar ik gun het je niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gastmods mogen hier niet modder-eren.
Hij is de Benno L. van deze slowchat, iemand moet die rol toch op zich nemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.
Ik vond het er wel goed uitzien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.
Gebeurt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij maar mijn voeten kussen als Ajax uit bij Heracles de schaal verovert.
quote:Twee dagen feest,
Heerschappij lolwutquote:heel Nederland jankt om de heerschappij van Ajax.
Ja, uh, nee.quote:Schuimbekkende Feyenoorders die ''020'' alles toewensen wat een negatieve lading heeft.
quote:Het volgende jaar hopen ze dan ook weer dat Ajax niet kampioen wordt, maar het leuke is dat Ajax dan gewoon weer kampioen wordt. Dan gaat Ajax de Champions League in en gaat iedereen angstvallig de tegenstanders van Ajax aanhangen. Daar kan ik nou echt van genieten. Zoveel madness en angst voor Ajax.
Goede keeper manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind deze goal ook wel lachen
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Die ging er heel mooi in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Mooie goal, maar waarom is dat lachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]op een parkeerplaats naast een snelkookpan. Feest?
laat me niet lachen. Niet dat jij het ooit meegemaakt hebt ofzo.
De assist van Van Rhijn, de positionering van Cillissenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie goal, maar waarom is dat lachen?
Bra bra pow etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwe
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwe
OOHHHH BRA BRA POW OW ETCquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.
quote:
BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW OWquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.
Verrassend dat je jezelf weer het compliment moet geven. Zegt toch wel iets zou je denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW OW
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat Stinho de CL overwinning van Ajax niet heeft mogen meemaken
Fransenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We krijgen facturen uit 200 landen en de enigen die het niet in het Engels insturen zijn die kutfransen natuurlijk weer![]()
Ik ga op de agenda zetten dat we alles gewoon terugsturen.
Er zijn 194 landen in de wereld onderkent door de VN.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We krijgen facturen uit 200 landen en de enigen die het niet in het Engels insturen zijn die kutfransen natuurlijk weer![]()
Ik ga op de agenda zetten dat we alles gewoon terugsturen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2014-15 = 1999.
Ik weet het wel zeker.
POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Stinho de CL overwinning van Ajax niet heeft mogen meemaken
Hij is nog geen 18 jaar?quote:
XDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn 194 landen in de wereld onderkent door de VN.
Hoe de neuk kan je facturen uit 200 landen ontvangen?
BRRRRRRABRAAAAAAAABRRRRRRAAAAAAAAAPOWPOWPOW
Voor HMF is dat het grootste compliment wat hij kan krijgen. Een compliment van de persoon die hij het meerste waardeerd van de hele wereld; zichzelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend dat je jezelf weer het compliment moet geven. Zegt toch wel iets zou je denken
JE BENT GEWOON KEI-HARD UITGELULD NU OPGETYFT UIT MIJN SC EN IN DE HOEKquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON KEI-HARD UITGELULD NU OPGETYFT UIT MIJN SC EN IN DE HOEK
JE BENT EEN SCHANDE
STEEDS. MAAR. WEER
Als hij 18 was, had hij het laatste succes van FC Neus nog steeds niet bewust meegemaakt.quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON KEI-HARD UITGELULD NU OPGETYFT UIT MIJN SC EN IN DE HOEK
JE BENT EEN SCHANDE
STEEDS. MAAR. WEER
Founding Father gek. Met Caland en een of andere ADO-supporter. En nou opgerot.quote:
Europese supercup-finale 28 februari 1996quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij 18 was, had hij het laatste succes van FC Neus nog steeds niet bewust meegemaakt.
BRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA
Wat snap je niet aan "bewust".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Europese supercup-finale 28 februari 1996
Jij beweert zoveel dat het gewoon makkelijk is om bij jou je gelijk te halen.quote:
De laatste keer dat jij feest hebt gehad met Feyenoord is om een klassieker. Prijzen pakken zijn ze al jaren niet gewend in Rotterdam. Ach, het Legioen zal Feyenoord ooit naar een prijs toeschreeuwen, toch?quote:[..]op een parkeerplaats naast een snelkookpan. Feest?
laat me niet lachen. Niet dat jij het ooit meegemaakt hebt ofzo.
Al drie seizoenen op rij and we're still counting.quote:[..]
Heerschappij lolwut
Gefeliciteerd ermee.quote:[..]
Ja, uh, nee.
Ik heb geen fantasie, dit is de werkelijkheid.quote:[..]. Gastjes hebben een grotere fantasie dan ik.
En dát dames en heren, dat zegt wat.
Geloof ik niet zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor HMF is dat het grootste compliment wat hij kan krijgen. Een compliment van de persoon die hij het meerste waardeerd van de hele wereld; zichzelf.
We zijn niet allemaal met het foetaal alcoholsyndroom geboren waardoor we misvormd en geheugenloos zijn.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Echt, hoe konden mensen in godsnaam denken dat ik in kloon van Hmf was![]()
1.The membership within the United Nations system column divides the states into three categories: 193 member states,[1] two observer states, and 11 other states.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn 194 landen in de wereld onderkent door de VN.
Hoe de neuk kan je facturen uit 200 landen ontvangen?
BRRRRRRABRAAAAAAAABRRRRRRAAAAAAAAAPOWPOWPOW
Als je dan gaat "dissen", doe het dan goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij beweert zoveel dat het gewoon makkelijk is om bij jou je gelijk te halen. [ afbeelding ]
[..]
De laatste keer dat jij feest hebt gehad met Feyenoord is om een klassieker tweede plaats.
Ik snap de relevantie niet hiervan.quote:Prijzen pakken zijn ze al jaren niet gewend in Rotterdam. Ach, het Legioen zal Feyenoord ooit naar een prijs toeschreeuwen, toch?
Ja, behalve, nee. Niveau NAC dit Ajax.quote:Al drie seizoenen op rij and we're still counting.
Dankjewel. Jij gefeliciteerd met het feit dat je 15 bent en nog nooit een meid gezoend hebt.quote:Gefeliciteerd ermee.
Ja uh, behalve nee.quote:Ik heb geen fantasie, dit is de werkelijkheid.
Er waren haast meer die het wel dachten dan mensen die het niet dachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
O ja, dat dachten sommigen in het begin echt.
Zonder de standaard smileys wat hij ook zeg zou deze act nooit ontstaan zijn en kon hij de grappen en grollen doserenquote:
Dat is om de lieve vrede te bewaren. De VN onderkent feitelijk 193 landen: kijk maar naar hun zitting.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1.The membership within the United Nations system column divides the states into three categories: 193 member states,[1] two observer states, and 11 other states.
Reden is irrelevant. Je staat weer eens met de bek vol tanden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is om de lieve vrede te bewaren. De VN onderkent feitelijk 193 landen: kijk maar naar hun zitting..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
Als tussendoortje hier een gifje van chick met onderkin die gebeten wordt door een slang
[ afbeelding ]
Theoretisch zou ik natuurlijk best facturen uit die andere 13 landen kunnen ontvangen en zo dus toch aan de 200 komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is om de lieve vrede te bewaren. De VN onderkent feitelijk 193 landen: kijk maar naar hun zitting..
We tellen bij HMF niet in standaard tijd/maateenheden. Hij is gewoon 1 HMF oud, 1 HMF groot en 1 HMF zwaar.quote:
Nee teringdebiel. Er zijn landen die meer dan 300 landen onderkennen (moet je eens kijken hoe Israël staat ten aanzien van een Baskische of Catelaanse staat).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Reden is irrelevant. Je staat weer eens met de bek vol tanden.
De beker. Ach, Feyenoorders kunnen altijd terugvallen op het feit dat ze als laatste een Europese prijs hebben gepakt namens Nederland. En moet je eens kijken waar ze nu staan. Zo'n terugval is om blij van te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dan gaat "dissen", doe het dan goed.
En nee. Dat was om een Beker, of een Europese Prijs. De Eerste en de Laatste. Voor AL-TIJD.
Dat snap je heus welquote:[..]
Ik snap de relevantie niet hiervan.
Feyenoord is zeker Real Madrid niveau?quote:[..]
Ja, behalve, nee. Niveau NAC dit Ajax.
Ik ga in ieder geval niet hyperactief tienmiljoen boeken schrijven over hoe geweldig ik ben. Ik ken mijn plaats in de samenleving, zou jij ook eens moeten doen.quote:[..]
Dankjewel. Jij gefeliciteerd met het feit dat je 15 bent en nog nooit een meid gezoend hebt.
quote:[..]
Ja uh, behalve nee.
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Theoretisch zou ik natuurlijk best facturen uit die andere 13 landen kunnen ontvangen en zo dus toch aan de 200 komen
Zie reactie van Knut hierboven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee teringdebiel. Er zijn landen die meer dan 300 landen onderkennen (moet je eens kijken hoe Israël staat ten aanzien van een Baskische of Catelaanse staat).
De meest neutrale telt er 193, waarin landen als Israël als problematisch gezien worden. Of Taiwan. Of Hong Kong.
En nou oprotten, bakvis.
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.
Knut wel. En Knut is Koning. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.quote:
Knut is een baas, jij bent een Debiele Vervelende Engnekkerige Neus. Pleur nou maar op uit mijn SC.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Knut wel. En Knut is Koning. Opgelost.
Ga je nog vertellen hoe je vissen gaan en monitors dit dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.
Misschien wordt het tijd om een stickersysteem in te voeren op fok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.
Wat is je team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Aaaggghh, ik wilde Castaignos kopen, kom ik minder dan Eur 300 te kort
Ja, gaat beide goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen hoe je vissen gaan en monitors dit dat?
Nou en, jouw moeder is een hoer. Ga die snackbar uitbuitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knut is een baas, jij bent een Debiele Vervelende Engnekkerige Neus. Pleur nou maar op uit mijn SC.
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.quote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het niet uit m'n strot maar GGMM verdient de e...e...ee.e....ee......quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om een stickersysteem in te voeren op fok.
[ afbeelding ]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 7 minuten heeft GGMM weekend.
Ik ga een St. Bernardus openenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.
Ik heb een beetje teveel geld uitgegeven aan bier deze week. Ik doe het rustig aan vandaag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.
Heeft Delft dan nog een ander station?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje teveel geld uitgegeven aan bier deze week. Ik doe het rustig aan vandaag.
Of tikken we paar halve liters weg op Delft Centraal?
Ik ga zo naar Benno L. toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Delft dan nog een ander station?
Stijn hoe laat kan jij op Delft Centraal zijn?
Ja. Delft Zuid, ghetto van Nederland. Brrrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Delft dan nog een ander station?
Stijn hoe laat kan jij op Delft Centraal zijn?
Kom eerst even chillen op de laan van NOIquote:
Jaquote:
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst bier, dan is je verontwaardigde act geloofwaardiger.
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.
Duurt me te lang.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Delft Zuid, ghetto van Nederland. Brrr
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.
Gratis tip: smijt Aanholt eruit, die pakte vorige week rood
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.
Gratis tip: smijt Aanholt eruit, die pakte vorige week rood
Ik sta klaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.
https://www.facebook.com/BennoLwelkomquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.
Zoveel flats zijn er niet maar Delft zuid is inderdaad niet echt mooi nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Amsterdam is niet mijn grondgebied.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Ben je al lid?
Je mag vast wel bij hem logeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amsterdam is niet mijn grondgebied.
Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Dat spoor komt er als gevolg van een van mijn docenten. Hij heeft het complexe proces van het spoorviaduct / spoortunnel / buitenloop spoor Delft weten te beslechten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is echt geniaal haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die serie ben ik nu ook aan het kijken, heerlijk droge serie.
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
wat is dat voor serie? zag hem voorbij komen op netflix
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta klaar.
[..]
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Ben je al lid?
[..]
Zoveel flats zijn er niet maar Delft zuid is inderdaad niet echt mooi nee.
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Ga mee naar kazantip.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister ineens weer veel hardcore
Vreemd
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.quote:
Daar ben jij dus streetwise gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...
Ergens mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.
Ik ben daar nooit geweest eigenlijk. Campus van de KUB vond ik wel heel relaxed. TU/E daarentegen was echt een ramp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.
Ook in Den Haag gewoond he, maar daar zat ik wel in het goede gedeelte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben jij dus streetwise geworden
Sowiesoquote:
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.
Goede bipsquote:
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...quote:
De finale was toch gister middag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.
haha arbeiders
Gewoon filmpje kijken jongehquote:
Vrije seksuele moraal in het oosten des continentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Vrouwen. Bronzenfinale met Zweden was vanochtend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De finale was toch gister middag?
Klinkt als de Filipijnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Ik ga daar ook heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet 21 zijn, sorry pikquote:
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken de filmpjes.
Kan je daar ook sos scoren? Dan ben ik erbij.
Pics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustus
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen toch maar in de weg.
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25quote:
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok stinho ook hoor ik net zijn we al met 4
Jij neukt alleen maar junkies?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bent
1 avond kazantip zeg maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom, je kunt die kerels hier ook aanspreken...
Geen junkies. Wel meisjes met een losse moraal die graag coke van mijn verdoofde eikel afsnuiven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neukt alleen maar junkies?
Dan bedank ik voor de eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |