quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Is je moeder al aan het koken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is je moeder al aan het koken?
Japan gaat schaatsen nu, tegen Korea nog welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Rens, niet de sfeer verzieken. We zijn net zo positief met elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme kut avond gehad godverdomme.
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Van die kut mongolen die na zo'n nederlaag nog de hele terugreis gaan ouwehoeren in de trein. Mogen die lekker de tering genieten.
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.quote:
Waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.
Oh ik zat nog met mijn gedachten bij gisteravond. Wat een afgang. Letterlijk geen één goede kans gezien.quote:
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.
Schöne zou ik eruithalen voor Quincy Promes --> zo'n 1.6 miljoen over
Van Aanholt eruit --> weer 2.6 miljoen aan keuze voor budget --> goeie verdediger zoeken zoals een twentespeler
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEWONNEN GOUD VOOR JAPAN![]()
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |