Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Nu ga ik het al helemaal niet opzoeken
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spits van AZ en keeper van Ajax. Je gaat op safe?
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ze hebben nu ook nieuwe inbreektechnieken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...
Ze waren echt 25+ volgens mij, ik had plaatsvervangende schaamte.
Pellèquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruit.
Ze doen alles en iedereen voor geld...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johanssonquote:
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De act begint nogal zielig te worden.
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johansson
Je hebt nog 3 en een half uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...
Het schijnt niet Knut te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Zo dadelijk bier drinken, vriend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 en een half uur.
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want ze zeggen nooit wie het dan wél is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Is je moeder al aan het koken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is je moeder al aan het koken?
Japan gaat schaatsen nu, tegen Korea nog welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, heb ik een keer een Ajacied in m'n team...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, straks lekker met de bus mee om Salzburg kort en klein te slaan.
Oh wacht..
Rens, niet de sfeer verzieken. We zijn net zo positief met elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme kut avond gehad godverdomme.
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Van die kut mongolen die na zo'n nederlaag nog de hele terugreis gaan ouwehoeren in de trein. Mogen die lekker de tering genieten.
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan een avondje Heerenveen je opvrolijken morgen.
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.quote:
Waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele middenveld is toch naar de klote. 0 creativiteit, alleen de spits rendement, genot alles.
Oh ik zat nog met mijn gedachten bij gisteravond. Wat een afgang. Letterlijk geen één goede kans gezien.quote:
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je 842.300 aan budget hebt.
Schöne zou ik eruithalen voor Quincy Promes --> zo'n 1.6 miljoen over
Van Aanholt eruit --> weer 2.6 miljoen aan keuze voor budget --> goeie verdediger zoeken zoals een twentespeler
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEWONNEN GOUD VOOR JAPAN![]()
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangepast, ik heb vertrouwen in AZ. Met Twente-Feyenoord op het programma kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om Duitsers in m'n team te nemen...
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch verliezen dus dat scheelt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Het trieste is nog dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Tot nu toe jinx je alles / zijn je voorspellinge enorm slecht. Hou je in HMF.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Oh. Je wil lachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Zie je deze lijn:quote:
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je deze lijn:
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Gastmods mogen hier niet modder-eren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Kom jij maar mijn voeten kussen als Ajax uit bij Heracles de schaal verovert. Twee dagen feest, heel Nederland jankt om de heerschappij van Ajax. Schuimbekkende Feyenoorders die ''020'' alles toewensen wat een negatieve lading heeft. Het volgende jaar hopen ze dan ook weer dat Ajax niet kampioen wordt, maar het leuke is dat Ajax dan gewoon weer kampioen wordt. Dan gaat Ajax de Champions League in en gaat iedereen angstvallig de tegenstanders van Ajax aanhangen. Daar kan ik nou echt van genieten. Zoveel madness en angst voor Ajaxquote:
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mixje is trouwens extreem ranzig. Maar dat boeit waarschijnlijk niemand...
Maar wel noten, maar ik gun het je niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gastmods mogen hier niet modder-eren.
Hij is de Benno L. van deze slowchat, iemand moet die rol toch op zich nemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |