quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooit gaan we een keer verliezen ja, maar het zal niet in de komende 2 wedstrijdrondes zijn.
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Het trieste is nog dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Tot nu toe jinx je alles / zijn je voorspellinge enorm slecht. Hou je in HMF.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Weer zo eentje", als in: weer een feit. Komt ie:
Ajax wordt geen kampioen.
Oh. Je wil lachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe me er nog zo eentje.
Zie je deze lijn:quote:
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je deze lijn:
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeezus wat slecht.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Gastmods mogen hier niet modder-eren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Met HMF is het echt wachten tot er een keer een gastmod langskomt.
Kom jij maar mijn voeten kussen als Ajax uit bij Heracles de schaal verovert. Twee dagen feest, heel Nederland jankt om de heerschappij van Ajax. Schuimbekkende Feyenoorders die ''020'' alles toewensen wat een negatieve lading heeft. Het volgende jaar hopen ze dan ook weer dat Ajax niet kampioen wordt, maar het leuke is dat Ajax dan gewoon weer kampioen wordt. Dan gaat Ajax de Champions League in en gaat iedereen angstvallig de tegenstanders van Ajax aanhangen. Daar kan ik nou echt van genieten. Zoveel madness en angst voor Ajaxquote:
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mixje is trouwens extreem ranzig. Maar dat boeit waarschijnlijk niemand...
Maar wel noten, maar ik gun het je niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gastmods mogen hier niet modder-eren.
Hij is de Benno L. van deze slowchat, iemand moet die rol toch op zich nemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zeg jij?! Juist nadat je hebt gezegd dat je gaat klaarkomen op de foto van een 15-jarig jochie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |