Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Nu ga ik het al helemaal niet opzoeken
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook nooit goed, ik zeg toch dat je géén bagel head hebt...
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spits van AZ en keeper van Ajax. Je gaat op safe?
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan laat ik jouw fiets stelen door zigeuners en koop ik die.
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fiets (als je die hebt) gestolen wordt door Marokkanen.
Ze hebben nu ook nieuwe inbreektechnieken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week in Den Haag stond er 's nachts een groep Marokkanen naar omstanders te schreeuwen " JE LAAT WAT VALLEN " en volgens mij waren ze oprecht aan een 20 euro biljet aan een touwtje aan het trekken...
Ze waren echt 25+ volgens mij, ik had plaatsvervangende schaamte.
Pellèquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest improviseren. Ik had Schöne aangekocht maar nu is die eruit.
Ze doen alles en iedereen voor geld...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer Zigeuners? Doen die ook alles voor geld?
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johanssonquote:
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De act begint nogal zielig te worden.
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja heeft een klooncheck gedaan mongool.
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had ik een tekort aan middenvelders. Nu heb Kyle Ebecilio ingezet op de plek van Schöne en Higdon vervangen door johansson
Je hebt nog 3 en een half uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die van mij ook weer aanpassen. Is alleen irritant dat ik dat niet hier op kantoor kan doen. FOK! is niet geblokkeerd, maar de FOK! VBL manager wel...
Het schijnt niet Knut te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Zo dadelijk bier drinken, vriend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden. Of is het soms spanning voor het weekend?
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 en een half uur.
Van Aanholt, Begois, Schöne moeten er sowieso uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ik nog lang niet thuis. Kan straks in de file wel ff via mobiel proberen...
Straks is het geen wormvormig aanhangsel van een user maar gewoon een debiel die niemand kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want ze zeggen nooit wie het dan wél is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |