Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Dat spoor komt er als gevolg van een van mijn docenten. Hij heeft het complexe proces van het spoorviaduct / spoortunnel / buitenloop spoor Delft weten te beslechten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Het is echt geniaal haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die serie ben ik nu ook aan het kijken, heerlijk droge serie.
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
wat is dat voor serie? zag hem voorbij komen op netflix
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta klaar.
[..]
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Ben je al lid?
[..]
Zoveel flats zijn er niet maar Delft zuid is inderdaad niet echt mooi nee.
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Ga mee naar kazantip.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister ineens weer veel hardcore
Vreemd
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.quote:
Daar ben jij dus streetwise gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...
Ergens mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.
Ik ben daar nooit geweest eigenlijk. Campus van de KUB vond ik wel heel relaxed. TU/E daarentegen was echt een ramp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.
Ook in Den Haag gewoond he, maar daar zat ik wel in het goede gedeelte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben jij dus streetwise geworden
Sowiesoquote:
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.
Goede bipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |