quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
Als tussendoortje hier een gifje van chick met onderkin die gebeten wordt door een slang
[ afbeelding ]
Theoretisch zou ik natuurlijk best facturen uit die andere 13 landen kunnen ontvangen en zo dus toch aan de 200 komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is om de lieve vrede te bewaren. De VN onderkent feitelijk 193 landen: kijk maar naar hun zitting..
We tellen bij HMF niet in standaard tijd/maateenheden. Hij is gewoon 1 HMF oud, 1 HMF groot en 1 HMF zwaar.quote:
Nee teringdebiel. Er zijn landen die meer dan 300 landen onderkennen (moet je eens kijken hoe Israël staat ten aanzien van een Baskische of Catelaanse staat).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Reden is irrelevant. Je staat weer eens met de bek vol tanden.
De beker. Ach, Feyenoorders kunnen altijd terugvallen op het feit dat ze als laatste een Europese prijs hebben gepakt namens Nederland. En moet je eens kijken waar ze nu staan. Zo'n terugval is om blij van te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dan gaat "dissen", doe het dan goed.
En nee. Dat was om een Beker, of een Europese Prijs. De Eerste en de Laatste. Voor AL-TIJD.
Dat snap je heus welquote:[..]
Ik snap de relevantie niet hiervan.
Feyenoord is zeker Real Madrid niveau?quote:[..]
Ja, behalve, nee. Niveau NAC dit Ajax.
Ik ga in ieder geval niet hyperactief tienmiljoen boeken schrijven over hoe geweldig ik ben. Ik ken mijn plaats in de samenleving, zou jij ook eens moeten doen.quote:[..]
Dankjewel. Jij gefeliciteerd met het feit dat je 15 bent en nog nooit een meid gezoend hebt.
quote:[..]
Ja uh, behalve nee.
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Theoretisch zou ik natuurlijk best facturen uit die andere 13 landen kunnen ontvangen en zo dus toch aan de 200 komen
Zie reactie van Knut hierboven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee teringdebiel. Er zijn landen die meer dan 300 landen onderkennen (moet je eens kijken hoe Israël staat ten aanzien van een Baskische of Catelaanse staat).
De meest neutrale telt er 193, waarin landen als Israël als problematisch gezien worden. Of Taiwan. Of Hong Kong.
En nou oprotten, bakvis.
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.
Knut wel. En Knut is Koning. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar mag je Israël of Taiwan als land zien: dat is de vraag. Ik onderken ze niet als seculiere staten. Boem. Opgelost.
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.quote:
Knut is een baas, jij bent een Debiele Vervelende Engnekkerige Neus. Pleur nou maar op uit mijn SC.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Knut wel. En Knut is Koning. Opgelost.
Ga je nog vertellen hoe je vissen gaan en monitors dit dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.
Misschien wordt het tijd om een stickersysteem in te voeren op fok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geestelijk 12, daarom ook gewoon zo behandelen; negeren en af en toe net doen alsof hij wat zinnigs zegt.
Wat is je team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Aaaggghh, ik wilde Castaignos kopen, kom ik minder dan Eur 300 te kort
Ja, gaat beide goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen hoe je vissen gaan en monitors dit dat?
Nou en, jouw moeder is een hoer. Ga die snackbar uitbuitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knut is een baas, jij bent een Debiele Vervelende Engnekkerige Neus. Pleur nou maar op uit mijn SC.
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.quote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het niet uit m'n strot maar GGMM verdient de e...e...ee.e....ee......quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om een stickersysteem in te voeren op fok.
[ afbeelding ]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 7 minuten heeft GGMM weekend.
Ik ga een St. Bernardus openenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.
Ik heb een beetje teveel geld uitgegeven aan bier deze week. Ik doe het rustig aan vandaag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Over een kwartier drink ik eerste bier. Over half uur bij jou.
Heeft Delft dan nog een ander station?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje teveel geld uitgegeven aan bier deze week. Ik doe het rustig aan vandaag.
Of tikken we paar halve liters weg op Delft Centraal?
Ik ga zo naar Benno L. toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Delft dan nog een ander station?
Stijn hoe laat kan jij op Delft Centraal zijn?
Ja. Delft Zuid, ghetto van Nederland. Brrrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Delft dan nog een ander station?
Stijn hoe laat kan jij op Delft Centraal zijn?
Kom eerst even chillen op de laan van NOIquote:
Jaquote:
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst bier, dan is je verontwaardigde act geloofwaardiger.
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.
Duurt me te lang.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Delft Zuid, ghetto van Nederland. Brrr
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.
Gratis tip: smijt Aanholt eruit, die pakte vorige week rood
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ebecilio heeft geen rendement, joh. Nauwelijks assists/goals. Kun je daar beter een ander neerzetten en Casta kopen.
Gratis tip: smijt Aanholt eruit, die pakte vorige week rood
Ik sta klaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal gelijk even bellen, moeten we na Delft wel even langs Rotterdam.
https://www.facebook.com/BennoLwelkomquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook drugs? Want al die tokkies die daar demonstreren, doen volgens mij eerst van te voren wat druginjecties of ze snuiven wat.
Zoveel flats zijn er niet maar Delft zuid is inderdaad niet echt mooi nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Amsterdam is niet mijn grondgebied.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Ben je al lid?
Je mag vast wel bij hem logeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amsterdam is niet mijn grondgebied.
Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaartjes in Delft gewoond. Alles buiten het directe centrum doet me denken aan het Oostblok.
Dat spoor komt er als gevolg van een van mijn docenten. Hij heeft het complexe proces van het spoorviaduct / spoortunnel / buitenloop spoor Delft weten te beslechten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is echt geniaal haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die serie ben ik nu ook aan het kijken, heerlijk droge serie.
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
wat is dat voor serie? zag hem voorbij komen op netflix
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta klaar.
[..]
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Ben je al lid?
[..]
Zoveel flats zijn er niet maar Delft zuid is inderdaad niet echt mooi nee.
Gelukkig is tegenwoordig alles buiten het centrum een bouwput omwille van een ondergronds spoor.
Ga mee naar kazantip.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister ineens weer veel hardcore
Vreemd
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.quote:
Daar ben jij dus streetwise gewordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woonde zelf in Abtswoude, maar familie zat aan de Papsouwselaan in die enorme flat. Dat leek echt net de Bijlmer...
Ergens mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maffiabaas die naar Noorwegen verhuist. En heerlijk droge humor.
Ik ben daar nooit geweest eigenlijk. Campus van de KUB vond ik wel heel relaxed. TU/E daarentegen was echt een ramp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik met de campus van het Erasmus. Jaren '60 Sovjetunie bouwstijl.
Ook in Den Haag gewoond he, maar daar zat ik wel in het goede gedeelte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben jij dus streetwise geworden
Sowiesoquote:
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nu lekker buiten, in tegenstelling tot vanochtend toen het weer goot.
Goede bipsquote:
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...quote:
De finale was toch gister middag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.
haha arbeiders
Gewoon filmpje kijken jongehquote:
Vrije seksuele moraal in het oosten des continentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Vrouwen. Bronzenfinale met Zweden was vanochtend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De finale was toch gister middag?
Klinkt als de Filipijnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Ik ga daar ook heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet 21 zijn, sorry pikquote:
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken de filmpjes.
Kan je daar ook sos scoren? Dan ben ik erbij.
Pics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustus
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen toch maar in de weg.
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25quote:
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok stinho ook hoor ik net zijn we al met 4
Jij neukt alleen maar junkies?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bent
1 avond kazantip zeg maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom, je kunt die kerels hier ook aanspreken...
Geen junkies. Wel meisjes met een losse moraal die graag coke van mijn verdoofde eikel afsnuiven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neukt alleen maar junkies?
Dan bedank ik voor de eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |