Stelletje mongolen man.quote:
Joh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Was geen eens hands bij Mil-Bar now i see
Ik kwam daar pas vanochtend achter. Gun me de ruimte.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was toch gelijk duidelijk joh.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was toch gelijk duidelijk joh.
Vanavond nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef DonRaja het volgende:
Europees geneuzel even voorbij, nu op naar zondag!
Vandaag eerst nog even de echte top van Nederland in actiequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef DonRaja het volgende:
Net doen alsof je Ajax vergeet..quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag eerst nog even de echte top van Nederland in actie
Ga ff ontbijten mannen, jullie happen te veel.quote:
Peijnenburg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ga ff ontbijten mannen, jullie happen te veel.
Heb je geen school?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook zo ontbijten. Interessant hé
Ik moet eerlijk zeggen, het is dat het Ajax is anders zou ik ook niet kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ga ff ontbijten mannen, jullie happen te veel.
Gewoon parelkandij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De appel/kaneel variant daarvan vind ik trouwens verbazend lekker.
Ok, ik snap niks meer van die indelingen. In Rotterdam hebben ze pas volgende week vrij geloof ik.quote:
Ik pas ook. Denk ook dat ze het nog moeilijk gaan krijgen vanavond. Schopploegje was me dat zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, het is dat het Ajax is anders zou ik ook niet kijken
Dit jaar hoef ik pas in September weer naar school.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik snap niks meer van die indelingen. In Rotterdam hebben ze pas volgende week vrij geloof ik.
Is ook goed voor de stoelgang en voor de bloedsuikerspiegel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die ook. Maar dat is een klassieker.
Ik ga pas kijken als het spannend wordt, maar dan ga ik niet in het livetopic posten. Anders krijg ik te snel ruzie met GGMM...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, het is dat het Ajax is anders zou ik ook niet kijken
Wat heb je geflikt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar hoef ik pas in September weer naar school.
-7... oh fuck die Friezen beginnen weer te gloeien...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De winter is terug met dit weekend sneeuw in hele land
’In de nacht daalt het kwik tot rond de -7 graden’
Koning Winter regeert toch al wat maanden hé.
quote:Voor wie dacht dat het voorjaar dit jaar vroeg zou beginnen is er een tegenvaller: de winter is namelijk nog niet voorbij. De afgelopen dagen is het wederom kouder geworden en voor komend weekend voorspelt weerbureau Weerplaza voor de zoveelste keer sneeuw.
Donderdag en vrijdag gebeurt er, op een koude en straffe noordoostenwind na, vrij weinig. In de nachten daalt het kwik tot -5 à -7 graden en overdag komen de temperaturen iets boven of rond het vriespunt uit. Door de koude wind ligt de gevoelstemperatuur echter tussen de -4 en -8 graden. Het weerbeeld is verder wisselend met zowel wolkenvelden als zonnige perioden.
Het blijft deze dagen op de meeste plaatsen droog, maar Weerplaza sluit 'een vlokje sneeuw' niet uit. In het weekend neemt de kans op sneeuw echter toe. Een depressie bij Italië breidt uit naar het midden van Europa en bereikt zeer waarschijnlijk ook Nederland. De eerste sneeuw wordt op zondag verwacht, maar mogelijk vallen in het zuidoosten de eerste vlokken al later op zaterdag.
Uiteindelijk zal in heel het land sneeuw vallen. Het is 100 procent zeker dat in het zuidoosten het meest zal vallen en in het noordwesten het minst. Dit heeft wederom te maken met de stevige wind vanuit het noordoosten. De sneeuwzone kan daardoor slechts langzaam aan terrein winnen. Wolken en sneeuw lossen door de wind voor een deel op en dat maakt het inschatten van de hoeveelheid sneeuw die gaat vallen erg lastig. Weerplaza wil zich dan ook nog niet wagen aan een voorspelling op dat gebied.
Dat is wel aardig, zeker omdat ik nooit rekening hou met jou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als het spannend wordt, maar dan ga ik niet in het livetopic posten. Anders krijg ik te snel ruzie met GGMM...
Dat is met jouw kinderen het eerste waar je aan denkt?quote:
Tot September? speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik flik niets? Schoolvakantie.
Rens zorgt er gewoon voor dat het niet doorgaat. IJSWAKHAKHOOLIGANS JALALALALAquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
-7... oh fuck die Friezen beginnen weer te gloeien...
19 juli tot 1 september goffetommequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot September? speciaal onderwijs.
Eigenlijk meer door mijn eigen schoolperiodequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel aardig, zeker omdat ik nooit rekening hou met jou.
[..]
Dat is met jouw kinderen het eerste waar je aan denkt?
Wat een autist ben je toch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk meer door mijn eigen schoolperiode
Baas. Zo hoort het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk meer door mijn eigen schoolperiode
quote:
In België standaard 1 juli tot 1 september, 2 volle maanden zomervakantie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19 juli tot 1 september goffetomme
Autisten flikken juist nooit iets, ik had er 2 in de klas en dat waren eigenlijk een soort Davy's.quote:
Ik ga pleiten daarvoor bij Jet Bussemaker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België standaard 1 juli tot 1 september, 2 volle maanden zomervakantie.
Ze kregen zeker nooit straf hé.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Autisten flikken juist nooit iets, ik had er 2 in de klas en dat waren eigenlijk een soort Davy's.
Waarom? Voordat het er door is, ben jij al lang en breed aan het werken bij ons in de Rotterdamse haven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga pleiten daarvoor bij Jet Bussemaker.
Nee, dan zit ik in Amsterdam oprolbare TV's te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Voordat het er door is, ben jij al lang en breed aan het werken bij ons in de Rotterdamse haven.
Nooit inderdaad en hielpen ook nooit mee met onze 'U hebt nooit gezegd dat dit voor vandaag huiswerk was'-acties. Zij kwamen dan met bewijs dat het wél zo was...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kregen zeker nooit straf hé.
Kan nu al.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in Amsterdam oprolbare TV's te maken.
Je zal trouwens denken dat ik gek ben, maar later kan dat echt werkelijkheid worden.
?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Autisten flikken juist nooit iets, ik had er 2 in de klas en dat waren eigenlijk een soort Davy's.
Ik neem aan dat jullie ze in een hoekje hebben gedreven en zweepslagen hebben verkocht?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nooit inderdaad en hielpen ook nooit mee met onze 'U hebt nooit gezegd dat dit voor vandaag huiswerk was'-acties. Zij kwamen dan met bewijs dat het wél zo was...
Nee, maar tijdens bosloop wel de verkeerde kant opgestuurd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ze in een hoekje hebben gedreven en zweepslagen hebben verkocht?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar tijdens bosloop wel de verkeerde kant opgestuurd.
Geen barca gefap, heerlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk om te zien dat alle Barçahaters superblij zijn, alleen kan ik geen terechte reden vinden waarom je ze kunt haten.
Ik pak even wat brood.
HIEP HIEP HOERA
OEHOEHOEHOEHOE
Zomer in zaandam
mimi is somber
ik ga met sander naar mimi toe
Iniesta, Busquets.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk om te zien dat alle Barçahaters superblij zijn, alleen kan ik geen terechte reden vinden waarom je ze kunt haten.
Ik pak even wat brood.
HIEP HIEP HOERA
OEHOEHOEHOEHOE
Zomer in zaandam
mimi is somber
Maar je kunt je vast voorstellen dat hun maniertjes voor een hoop weerstand zorgen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt goeie voetballers, kan ik wel van genieten
Mensen zijn een beetje Barca moe. Dat oeverloos getik, die maniertjes. Kan me er wel iets bij voorstellen. Wat mij betreft nog steeds het beste team ter wereld, maar ik heb gisteren wel even gegniffeld toen Milan die Niang van 17 inbracht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak even wat brood.
HIEP HIEP HOERA
OEHOEHOEHOEHOE
Zomer in zaandam
mimi is somber
Kijk jij dan liever naar teams als real madrid die altijd spelers de tering in schoppen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen zijn een beetje Barca moe. Dat oeverloos getik, die maniertjes. Kan me er wel iets bij voorstellen. Wat mij betreft nog steeds het beste team ter wereld, maar ik heb gisteren wel even gegniffeld toen Milan die Niang van 17 inbracht.
gewaardeerde kon je weglatenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik waardeer het niet als je m'n gewaardeerde collega's voor autist uitmaakt.
Vind ik bij Iniesta nog wel meevallen, Busquets is denk ik de beste verdedigende middenvelder die er is, deelt veel uit maar zijn incasseringsvermogen is wel heel laag, dat is wel jammer inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar je kunt je vast voorstellen dat hun maniertjes voor een hoop weerstand zorgen.
Gisteren kwamen ze gewoon voor een 0-0 en hun soort voetbal is alleen leuk als het op tempo wordt uitgevoerd, dat lag gisteren te laag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen zijn een beetje Barca moe. Dat oeverloos getik, die maniertjes. Kan me er wel iets bij voorstellen. Wat mij betreft nog steeds het beste team ter wereld, maar ik heb gisteren wel even gegniffeld toen Milan die Niang van 17 inbracht.
Zo een Alexis Sanchez was bij Udinese een geweldige speler, raakt daar nu al een poosje geen pepernoot. Cesc is ook minder dan in zijn Arsenal periode.
Over 3 weken wordt het wel een attractiever potje dan gisterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren kwamen ze gewoon voor een 0-0 en hun soort voetbal is alleen leuk als het op tempo wordt uitgevoerd, dat lag gisteren te laag.
Zijn duik tegen Blackcardgreg in de finale is inmiddels legendarisch. Vooral door de schreeuw en het doorrollen erna.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik bij Iniesta nog wel meevallen, Busquets is denk ik de beste verdedigende middenvelder die er is, deelt veel uit maar zijn incasseringsvermogen is wel heel laag, dat is wel jammer inderdaad
Ja het rondtikken gaat dan sneller, maar uiteindelijk worden ze a la Chelsea gewoon naar een nederlaag gecounterd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 3 weken wordt het wel een attractiever potje dan gisteren
Iniestaquote:
Ik denk het ook wel, al is Milan niet echt een geweldig team en kan een goed Barcelona die wedstrijd nog wel met 4-1 of zo winnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het rondtikken gaat dan sneller, maar uiteindelijk worden ze a la Chelsea gewoon naar een nederlaag gecounterd.
Zit zwaar onder de doping man. Iniestaquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iniesta
Hoe de fuck kan je deze held haten?
Samen met Xavi met afstand de beste middenvelders die ik ooit heb mogen aanschouwen.Iniesta
ik ook manquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in zondag
Jouw moeder ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit zwaar onder de doping man. Iniesta
Welk vak zit jij eigenlijk?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in zondag
manquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij moet gaan rappen Stinho.
Ik heb bij hem meer het idee dat hij wel wat kan gebruikenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit zwaar onder de doping man. Iniesta
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davyquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat feyenoord met 6-0 wint zondag.
gr gr
gebeurt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davy
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davy
Als ik bovengemiddeld lange hoektanden bij hem waarneem, is mijn eerste indruk correct geweest...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb bij hem meer het idee dat hij wel wat kan gebruiken
Néh, het is davy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mag mee als je het gezellig vindt.
Liever niet, dan gaan ze helemaal voor het doel liggen a la Milanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man beter pakt Tadic zaterdag geel
Ja johquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Brama en Tadic op scherp dus. Dat wordt een crisiselftal als die niet aanwezig zijn.
Dat is het nu toch alquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Brama en Tadic op scherp dus. Dat wordt een crisiselftal als die niet aanwezig zijn.
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat feyenoord met 6-0 wint zondag.
gr gr
Ik hoop dat er een rotsblok op je voet valtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.
gr gr
Wat moet je dan doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmm keuze tussen 2 opdrachten: Gent of Halle... allebei een een takke-eind rijden.
Doe normaal. Groet tenminste netjes als je ergens binnenkomt, heb je geen manieren geleerd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.
gr gr
In Halle testmanagement, in Gent een audit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen?
Ik zou Gent doen
Goedemorgen kankerleiers!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe normaal. Groet tenminste netjes als je ergens binnenkomt, heb je geen manieren geleerd?
Groet ik je aardig, is het ook weer niet goed. Wie is die rooie mongool in je ui?quote:
Geen idee wat beter voor jou is, in Gent meer restaurant keuze gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Halle testmanagement, in Gent een audit.
Heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Groet ik je aardig, is het ook weer niet goed. Wie is die rooie mongool in je ui?
Dat wel en Halle zag er erg deprimerend uit, voordeel daarvan was wel langdurig contract en tripjes naar India.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat beter voor jou is, in Gent meer restaurant keuze gok ik
Ja. Wil je er met me over praten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je psychische problemen?
Nee, dank.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Wil je er met me over praten?
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.quote:
Laat Stijn eens met rust.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.
Je kwetst me.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.
Maar wie is die dikke rooie nou?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij kwetst me doordat je zegt dat jij mijn vriend bent.
Willem Alexanderquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie is die dikke rooie nou?
Dat is je moeder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie is die dikke rooie nou?
Mijn moeder is niet zo knap hoorquote:
Hent natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmm keuze tussen 2 opdrachten: Gent of Halle... allebei een een takke-eind rijden.
Ik heb DM's van je waarin je het tegenovergestelde beweert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.
Uiteindelijk gaat het om de opdracht. Toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel echt, opdracht in Halle is wat leuker.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-23-is-terecht.dhtml
Gelukkig is Stijn weer terecht
Dat is gewoon Boerrigter 2.0quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie pleurt daar dan ook een boom neer
Leuk zegquote:
iMovie? Is dat van die Apple-aids?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een filmpje aan het maken met iMovie en ik moet zeggen dat ik er al bijna net zo goed in ben als painten.
Post je hem wel hier als ie af is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een filmpje aan het maken met iMovie en ik moet zeggen dat ik er al bijna net zo goed in ben als painten.
Nu de i zet ik er voor de lol voor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
iMovie? Is dat van die Apple-aids?
Uiteraardquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post je hem wel hier als ie af is?
Wat maak je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu de i zet ik er voor de lol voor.
[..]
Uiteraard
Is het nog nodig dat ik meedoe zondag? Anders ga ik mijn weekend (latenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vakantiefilmpje over http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Island
Vroeger hield ik me ook veel bezig met videobewerking (Sony Vegasquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vakantiefilmpje over http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Island
Voorlopig hebben we er nog genoeg.. Zou dus lekker iets anders inplannenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het nog nodig dat ik meedoe zondag? Anders ga ik mijn weekend (laten) inplannen.
Ok cool, dan ben ik bij deze niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we er nog genoeg.. Zou dus lekker iets anders inplannen
Dat iMovie werkt wel makkelijk. Waarschijnlijk kan je er dan ook veel minder mee, maar met meer mogelijkheden is het voor mij al veel te lastig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger hield ik me ook veel bezig met videobewerking (Sony Vegas) maarja, er gaat zoveel tijd in zitten voor een beetje coole bewerking effects etc
Sony Vegas is opzich niet moeilijk te leren.Youtube staat vol met tuts. En het is een redelijk professioneel proggiequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat iMovie werkt wel makkelijk. Waarschijnlijk kan je er dan ook veel minder mee, maar met meer mogelijkheden is het voor mij al veel te lastig.
Weet je misschien ook hoe ik makkelijk en gratis (quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sony Vegas is opzich niet moeilijk te leren.Youtube staat vol met tuts. En het is een redelijk professioneel proggie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe ik makkelijk en gratis () iets kan tekenen? Ik zou een soort route op een kaartje willen maken.
Hmm, dat programma heb ik niet.quote:
Dat is het programma dat je wil voor video effectsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat programma heb ik niet.
Kan jij dan niet even iets in elkaar draaien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het programma dat je wil voor video effects
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij dan niet even iets in elkaar draaien?
Zonnetje hier... Tijd om het terras op te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Het is hier verdorie weer aan het sneeuwen...
Goed om te weten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente verdedigt transferbeleid: ‘Overal zit een gedachte achter’
Het is hier koud als een mofo...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zonnetje hier... Tijd om het terras op te gaan
heerenveenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet twente dit weekend
zal wle verlies worden voor ze
Ze gaan winnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet twente dit weekend
zal wle verlies worden voor ze
Ik heb niets met Heerenveen maar wel met Van Basten, aan de andere kant met verlies is hij sneller weg uit die turfquote:
ik heb liever een verlies van Twentequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets met Heerenveen maar wel met Van Basten, aan de andere kant met verlies is hij sneller weg uit die turf
Hier ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is hier koud als een mofo...
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb liever een verlies van Twente
Moet geen probleem zijn hoor, met welk effect dan ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.
Brama en Tadic zaterdag geel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.
Omdat ze het zo goed doen het contract maar weer verlengd tot 2025quote:Het treinverkeer rond Utrecht CS is donderdagmiddag ontregeld door verschillende storingen. De NS verwacht dat de situatie tot ongeveer 17.00 uur vanmiddag zal duren.
De enige hoop op dat gebied is anschluss maken zodat de DB hier gaat rijden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
Chaos rond Utrecht Centraal
UTRECHT -
[..]
Omdat ze het zo goed doen het contract maar weer verlengd tot 2025
ik sta liever in de file dan in de kou op het perronquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die paar keer per jaar vertraging verkiezen boven iedere dag aansluiten in de file
Edit: Andersom dus![]()
Jawel man, althans de NS wel.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koop dan een goeie auto, pauper.
Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar dat vind ik wel meevallen.quote:
Dat zal ze wel bijzonder vervelend vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na die zonder make-up foto's kan ik toch ook niet meer echt enthousiast worden van Mila Kunis mét make-up. Dat jullie het even weten.
Ik kijk niet meer zo nauw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na die zonder make-up foto's kan ik toch ook niet meer echt enthousiast worden van Mila Kunis mét make-up. Dat jullie het even weten.
Gewoon precies hoe ik het zag aankomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar dat vind ik wel meevallen.
Wat kennen we elkaar goed he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon precies hoe ik het zag aankomen
Doe eens niet zo jaloers vlegelquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moeten jullie elkaar toch missen als fok down is
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe eens niet zo jaloers vlegel
Dan hebben ze de chat op bijlmerboys nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat zoiets als www.watersport.com?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan hebben ze de chat op bijlmerboys nog.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat zoiets als www.watersport.com?
Saampjes porno kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit zo heel erg bijzonder gevonden. Doe mij:quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
rare bek heeft ze, krijgt ze niet dicht ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit zo heel erg bijzonder gevonden. Doe mij:
[ afbeelding ]
maar.
Howly crap Justin Bieber?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?
10 kroketten voor het juiste antwoord
Dat vind ik echt helemaal niets. Ziet er gewoon raar uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit zo heel erg bijzonder gevonden. Doe mij:
[ afbeelding ]
maar.
Jojoortje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?
GGMM?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?
Die ziet er dan ook met make-up nog uit als een crackhoertje. Wel goede tetten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hop hop hop 10 kroketten op de post
Die van Beverley Hills 90210.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van Beverley Hills 90210.
Nice.quote:
Hup mijn bed uitschoppenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal tegenvallen bij het wakker worden inderdaad.
Ik haat dat soort mensen, ik bedoel het is niet alsof wij die filmsterren kunnen krijgen dus je geilt en fapt gewoon op hun foto's verder niks. Beetje stom om het dan te gaan verpesten.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen, ik bedoel het is niet alsof wij die filmsterren kunnen krijgen dus je geilt en fapt gewoon op hun foto's verder niks. Beetje stom om het dan te gaan verpesten.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen, ik bedoel het is niet alsof wij die filmsterren kunnen krijgen dus je geilt en fapt gewoon op hun foto's verder niks. Beetje stom om het dan te gaan verpesten.
Jessica Alba ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[ afbeelding ]
Die is zonder make-up ook gewoon lekker.
Zeker alleen als die gaat praten heb je weer zo'n afknapperquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[ afbeelding ]
Die is zonder make-up ook gewoon lekker.
Dichttapen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker alleen als die gaat praten heb je weer zo'n afknapper
Ik ben Doutzen. En ik ben boos!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker alleen als die gaat praten heb je weer zo'n afknapper
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze is nu ook al legendarisch
[ afbeelding ]
Lees het dan ook in één keer goed alvorens je met nieuws komtquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
Gisteren een Boliviaans jochie dodelijk getroffen door een lichtkogel of vuurpijl (als ik het goed lees) tijdens de Libertadores, San José - Corinthians
Bovendien met haar altijd verzekerd van een goede voorraad sos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook altijd leuk om naar te kijken. Lekkere tieten.
Zou ik wel doen denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doutzen vind ik ook net niet.
Dat haar.quote:
Vogelnestje/asbak. Niet helemaal mijn ding.quote:
1 keer Doutzen voor nooit meer je vrouw ja? Want vreemd gaan doen we natuurlijk niet in de VBL sc.quote:
Mag niet van Kapiteintjequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer Doutzen voor nooit meer je vrouw ja? Want vreemd gaan doen we natuurlijk niet in de VBL sc.
No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer Doutzen voor nooit meer je vrouw ja? Want vreemd gaan doen we natuurlijk niet in de VBL sc.
Hoi HMF.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.
picsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.
Als deze mag blijven staan post ik mijn tailpipe.jpg.quote:
billen mag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als deze mag blijven staan post ik mijn tailpipe.jpg.
Op tailpipe zie je niet eens billen.quote:
Dat zal nooit gebeuren.quote:
Niemand wil die dikke harige reet van jou zien natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij werden verwijdert.
Heb geen haargroei op mijn reet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand wil die dikke harige reet van jou zien natuurlijk.
*verwijderdquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij werden verwijdert.
Had je dat in een spooiler kunnen plaatsen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb geen haargroei op mijn reet.
Geen dank voor de info
Dat kon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je dat in een spooiler kunnen plaatsen?
Het kwaad is al geschiedquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het kon. Maar het kan nog steeds.
Ik heb de achterkant van jouw chick wel ooit gezien.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de achterkant van jouw chick wel ooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |