No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer Doutzen voor nooit meer je vrouw ja? Want vreemd gaan doen we natuurlijk niet in de VBL sc.
Hoi HMF.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.
picsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No fucking way. Ik heb namelijk een erg lekker wijf. Fotomodel materiaal. Dus ik heb nog graag sex. En ik ga inderdaad nooit meer vreemd.
Als deze mag blijven staan post ik mijn tailpipe.jpg.quote:
billen mag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als deze mag blijven staan post ik mijn tailpipe.jpg.
Op tailpipe zie je niet eens billen.quote:
Dat zal nooit gebeuren.quote:
Niemand wil die dikke harige reet van jou zien natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij werden verwijdert.
Heb geen haargroei op mijn reet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand wil die dikke harige reet van jou zien natuurlijk.
*verwijderdquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij werden verwijdert.
Had je dat in een spooiler kunnen plaatsen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb geen haargroei op mijn reet.
Geen dank voor de info
Dat kon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je dat in een spooiler kunnen plaatsen?
Het kwaad is al geschiedquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het kon. Maar het kan nog steeds.
Ik heb de achterkant van jouw chick wel ooit gezien.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de achterkant van jouw chick wel ooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |