Ik heb bij hem meer het idee dat hij wel wat kan gebruikenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit zwaar onder de doping man. Iniesta
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davyquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat feyenoord met 6-0 wint zondag.
gr gr
gebeurt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davy
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik een avondje zuipen met Davy
Als ik bovengemiddeld lange hoektanden bij hem waarneem, is mijn eerste indruk correct geweest...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb bij hem meer het idee dat hij wel wat kan gebruiken
Néh, het is davy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mag mee als je het gezellig vindt.
Liever niet, dan gaan ze helemaal voor het doel liggen a la Milanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man beter pakt Tadic zaterdag geel
Ja johquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Brama en Tadic op scherp dus. Dat wordt een crisiselftal als die niet aanwezig zijn.
Dat is het nu toch alquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Brama en Tadic op scherp dus. Dat wordt een crisiselftal als die niet aanwezig zijn.
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat feyenoord met 6-0 wint zondag.
gr gr
Ik hoop dat er een rotsblok op je voet valtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.
gr gr
Wat moet je dan doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmm keuze tussen 2 opdrachten: Gent of Halle... allebei een een takke-eind rijden.
Doe normaal. Groet tenminste netjes als je ergens binnenkomt, heb je geen manieren geleerd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij aids aan je neusvleugels krijgt.
gr gr
In Halle testmanagement, in Gent een audit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen?
Ik zou Gent doen
Goedemorgen kankerleiers!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe normaal. Groet tenminste netjes als je ergens binnenkomt, heb je geen manieren geleerd?
Groet ik je aardig, is het ook weer niet goed. Wie is die rooie mongool in je ui?quote:
Geen idee wat beter voor jou is, in Gent meer restaurant keuze gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Halle testmanagement, in Gent een audit.
Heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Groet ik je aardig, is het ook weer niet goed. Wie is die rooie mongool in je ui?
Dat wel en Halle zag er erg deprimerend uit, voordeel daarvan was wel langdurig contract en tripjes naar India.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat beter voor jou is, in Gent meer restaurant keuze gok ik
Ja. Wil je er met me over praten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je psychische problemen?
Nee, dank.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Wil je er met me over praten?
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.quote:
Laat Stijn eens met rust.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze vriend.
Je kwetst me.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.
Maar wie is die dikke rooie nou?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij kwetst me doordat je zegt dat jij mijn vriend bent.
Willem Alexanderquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie is die dikke rooie nou?
Dat is je moeder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie is die dikke rooie nou?
Mijn moeder is niet zo knap hoorquote:
Hent natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmm keuze tussen 2 opdrachten: Gent of Halle... allebei een een takke-eind rijden.
Ik heb DM's van je waarin je het tegenovergestelde beweert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet vrienden van mij.
Uiteindelijk gaat het om de opdracht. Toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel echt, opdracht in Halle is wat leuker.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-23-is-terecht.dhtml
Gelukkig is Stijn weer terecht
Dat is gewoon Boerrigter 2.0quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie pleurt daar dan ook een boom neer
Leuk zegquote:
iMovie? Is dat van die Apple-aids?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een filmpje aan het maken met iMovie en ik moet zeggen dat ik er al bijna net zo goed in ben als painten.
Post je hem wel hier als ie af is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een filmpje aan het maken met iMovie en ik moet zeggen dat ik er al bijna net zo goed in ben als painten.
Nu de i zet ik er voor de lol voor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
iMovie? Is dat van die Apple-aids?
Uiteraardquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post je hem wel hier als ie af is?
Wat maak je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu de i zet ik er voor de lol voor.
[..]
Uiteraard
Is het nog nodig dat ik meedoe zondag? Anders ga ik mijn weekend (latenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vakantiefilmpje over http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Island
Vroeger hield ik me ook veel bezig met videobewerking (Sony Vegasquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vakantiefilmpje over http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Island
Voorlopig hebben we er nog genoeg.. Zou dus lekker iets anders inplannenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het nog nodig dat ik meedoe zondag? Anders ga ik mijn weekend (laten) inplannen.
Ok cool, dan ben ik bij deze niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we er nog genoeg.. Zou dus lekker iets anders inplannen
Dat iMovie werkt wel makkelijk. Waarschijnlijk kan je er dan ook veel minder mee, maar met meer mogelijkheden is het voor mij al veel te lastig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger hield ik me ook veel bezig met videobewerking (Sony Vegas) maarja, er gaat zoveel tijd in zitten voor een beetje coole bewerking effects etc
Sony Vegas is opzich niet moeilijk te leren.Youtube staat vol met tuts. En het is een redelijk professioneel proggiequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat iMovie werkt wel makkelijk. Waarschijnlijk kan je er dan ook veel minder mee, maar met meer mogelijkheden is het voor mij al veel te lastig.
Weet je misschien ook hoe ik makkelijk en gratis (quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sony Vegas is opzich niet moeilijk te leren.Youtube staat vol met tuts. En het is een redelijk professioneel proggie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe ik makkelijk en gratis () iets kan tekenen? Ik zou een soort route op een kaartje willen maken.
Hmm, dat programma heb ik niet.quote:
Dat is het programma dat je wil voor video effectsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat programma heb ik niet.
Kan jij dan niet even iets in elkaar draaien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het programma dat je wil voor video effects
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij dan niet even iets in elkaar draaien?
Zonnetje hier... Tijd om het terras op te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Het is hier verdorie weer aan het sneeuwen...
Goed om te weten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente verdedigt transferbeleid: ‘Overal zit een gedachte achter’
Het is hier koud als een mofo...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zonnetje hier... Tijd om het terras op te gaan
heerenveenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet twente dit weekend
zal wle verlies worden voor ze
Ze gaan winnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet twente dit weekend
zal wle verlies worden voor ze
Ik heb niets met Heerenveen maar wel met Van Basten, aan de andere kant met verlies is hij sneller weg uit die turfquote:
ik heb liever een verlies van Twentequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets met Heerenveen maar wel met Van Basten, aan de andere kant met verlies is hij sneller weg uit die turf
Hier ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is hier koud als een mofo...
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb liever een verlies van Twente
Moet geen probleem zijn hoor, met welk effect dan ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.
Brama en Tadic zaterdag geel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan gaat Steve weg, en krijgen we een of ander effect precies tegen Ajax.
Omdat ze het zo goed doen het contract maar weer verlengd tot 2025quote:Het treinverkeer rond Utrecht CS is donderdagmiddag ontregeld door verschillende storingen. De NS verwacht dat de situatie tot ongeveer 17.00 uur vanmiddag zal duren.
De enige hoop op dat gebied is anschluss maken zodat de DB hier gaat rijden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
Chaos rond Utrecht Centraal
UTRECHT -
[..]
Omdat ze het zo goed doen het contract maar weer verlengd tot 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |