Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...quote:
De finale was toch gister middag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet vanochtend curling kijken, 9:00 opstaan was niet makkelijk.
haha arbeiders
Gewoon filmpje kijken jongehquote:
Vrije seksuele moraal in het oosten des continentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Vrouwen. Bronzenfinale met Zweden was vanochtend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De finale was toch gister middag?
Klinkt als de Filipijnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Ik ga daar ook heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet 21 zijn, sorry pikquote:
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken de filmpjes.
Kan je daar ook sos scoren? Dan ben ik erbij.
Pics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een onsje liggen, red ik het wel mee tot aan augustus
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen toch maar in de weg.
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25quote:
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok stinho ook hoor ik net zijn we al met 4
Jij neukt alleen maar junkies?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg je van dat soort momenten als dat de ballen tegen elkaar klotsen wanneer je zo'n zongebruinde blonde oekrainense cocaineslet aan het DP'en bent
1 avond kazantip zeg maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke oke, nog slechts een ponypackie of 25
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom, je kunt die kerels hier ook aanspreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |