Op wat voor manier komt Japan eigenlijk in de film voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, ik heb scarlett als tegenspeelster hoor.
Ik heb mijn familie in Delft al ingeseind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens Bonaire > Curaçao. Dan weet je gelijk hoe hoog ik dat boevenbolwerk van een Suriname inschat.
Ik denk dat hij daar geen genoegen mee neemt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn heeft Halina Reijn als femme fatale.
Is goed. Mijn Antilliaanse matties zitten inmiddels ook op de bananenboot richting Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn familie in Delft al ingeseind.![]()
Zodra ze weer beltegoed hebben, bellen ze een zwarte taxi en komen ze je boos aankijken.
Niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Mijn Antilliaanse matties zitten inmiddels ook op de bananenboot richting Nederland.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wat voor manier komt Japan eigenlijk in de film voor?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi. Voor het verhaal kunnen we wel doen alsof we in Japan hebben getraind.
Dit is het plot:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooie twist. Daar zal het zijn dat Stinho een laffe poging doet ons te vergiftigen door zelf de kogelvis aan te snijden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als we goud winnen zie ik ook echt al een blockbuster hollywood film voor me.
THEY MET EACHOTHER ON A ANONYMOUS INTERNETWEBSITE
(shots van LR, Johannes en Knut verveeld achter de pc)
BUT THEY SHARED A DREAM
(spectaculaire curlshots)
3 FRIENDS ON A OLYMPIC MISSION
(shots waarin rambo achtige training wordt volbracht door het olijke drietal)
AND ONE EVIL GENIUS WHO TRIED TO DISRUPT THE PACT
(stijnachterdepc.gif)
Je moest eens wetenquote:
Hoe ver sta je met het uitzoeken van mijn vraag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hinkelde verkeerd en nu heb ik stevige pijn aan mijn rechtervoet.
Moet je maar niet hinkelen, homo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hinkelde verkeerd en nu heb ik stevige pijn aan mijn rechtervoet.
Wat jouw 40.000e post was? Daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ver sta je met het uitzoeken van mijn vraag?
Erg flauw weer dit. Ik vind je de edele curlingsport niet waardig. Misschien moet jij maar gaan darten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik zal het bewijsmateriaal wel aan enkele deelnemers van het Groene Haas toernooi doorspelen, geheid dat jij het dan ook spoedig hebt
Dat interesseert me niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jouw 40.000e post was? Daar had ik geen zin in.
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het plot:
[..]
Ik laat Stijn spelen door die gozer die vroeger het ventje in home alone was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.
Hij heeft al flaporen. Het moet wel realistisch blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt als een kaskraker, al hoop ik wel dat je de inktvissensex niet vergeet. En ik denk dat het Stijn's rol goed zou doen als je hem een bagel head geeft.
Doe eens normaal. Nu ga ik het al helemaal niet opzoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft al flaporen. Het moet wel realistisch blijven.
Macaulay Culkinquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat Stijn spelen door die gozer die vroeger het ventje in home alone was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |