Ik begrijp dat je geen trek hebt in Nederlands commentaar, maar de kwaliteit op de NOS ligt wel een stuk hoger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi ijshockey kijken: http://gofirstrow.eu/watc(...)eden-vs-finland.html
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hij was wel spot on met je leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens insinueert die meneer nu wel dat vissen een laag IQ hebben.
![]()
Maar vitesse m oet je s owieso niet zo serieus nemen.
Bied mij eens een baan aan joh, paardelul.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze krijg je een rol in mijn film.
Er mist een stuk in je zin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bied mij eens baan aan joh, paardelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bied mij eens een baan aan joh, paardelul.
Ik zal aan je denken de komende anderhalf uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, het is vrijdag he.
Nog anderhalf uur
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Als de tt trouwens slaat op het Antilliaanse curlingteam, dan voel ik mij beledigd. Dat zijn namelijk onze aartsvijanden.
Ik dacht dat de enige vijand Bouterse wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje boos op LR. Dus: Veto!
Welnee. Ok, het is een moordenaar en drugsdealer. En ok, hij is zo corrupt als de neten. En ok, hij handelde in wapens en gaf zijn van moord verdachte pleegzoon gratie. En ok, hij onderhield nauwe contacten met de grootste drugslord van Guyana. Maar... de straten zijn schoon en hij is zo vriendelijk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enige vijand Bouterse was
Hij kan ook goed koken zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Ok, het is een moordenaar en drugsdealer. En ok, hij is zo corrupt als de neten. En ok, hij handelde in wapens en gaf zijn van moord verdachte pleegzoon gratie. En ok, hij onderhield nauwe contacten met de grootste drugslord van Guyana. Maar... de straten zijn schoon en hij is zo vriendelijk...
Wil je een waarheidsgetrouwe film of niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja zegt dat LR het met een geit moet doen in onze nieuwe film.
Qua grootte van het gemiddelde achterwerk heb je gelijk. Voor de rest: Nu ben jij ook mijn aartsvijand.quote:
Met een c ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken zeker?
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je een waarheidsgetrouwe film of niet?
Ik wil wel mininster van colombiaanse zaken worden in zn nieuwe kabinet. Kan je een goed woordje voor me doen?quote:
Overigens Bonaire > Curaçao. Dan weet je gelijk hoe hoog ik dat boevenbolwerk van een Suriname inschat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua grootte van het gemiddelde achterwerk heb je gelijk. Voor de rest: Nu ben jij ook mijn aartsvijand.
Dat is wel de ererol.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.
Wat wordt het snuff Japan style?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou LR het met nicky minaj moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |