quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.
Ik vond het er wel goed uitzien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gadverdamme man, alsof ze diarree lacteert. Zet in een spoiler.
Gebeurt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij maar mijn voeten kussen als Ajax uit bij Heracles de schaal verovert.
quote:Twee dagen feest,
Heerschappij lolwutquote:heel Nederland jankt om de heerschappij van Ajax.
Ja, uh, nee.quote:Schuimbekkende Feyenoorders die ''020'' alles toewensen wat een negatieve lading heeft.
quote:Het volgende jaar hopen ze dan ook weer dat Ajax niet kampioen wordt, maar het leuke is dat Ajax dan gewoon weer kampioen wordt. Dan gaat Ajax de Champions League in en gaat iedereen angstvallig de tegenstanders van Ajax aanhangen. Daar kan ik nou echt van genieten. Zoveel madness en angst voor Ajax.
Goede keeper manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind deze goal ook wel lachen
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Die ging er heel mooi in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Mooie goal, maar waarom is dat lachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of niet dan?
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]op een parkeerplaats naast een snelkookpan. Feest?
laat me niet lachen. Niet dat jij het ooit meegemaakt hebt ofzo.
De assist van Van Rhijn, de positionering van Cillissenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie goal, maar waarom is dat lachen?
Bra bra pow etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwe
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch inmiddels al meer kampioenschappen van zijn club meegemaakt dan jij van de jouwe
OOHHHH BRA BRA POW OW ETCquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.
quote:
BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW OWquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik meer Europese prijzen van mijn club dan hij van de zijne. Wat is je punt.
Verrassend dat je jezelf weer het compliment moet geven. Zegt toch wel iets zou je denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW OW
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat Stinho de CL overwinning van Ajax niet heeft mogen meemaken
Fransenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We krijgen facturen uit 200 landen en de enigen die het niet in het Engels insturen zijn die kutfransen natuurlijk weer![]()
Ik ga op de agenda zetten dat we alles gewoon terugsturen.
Er zijn 194 landen in de wereld onderkent door de VN.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We krijgen facturen uit 200 landen en de enigen die het niet in het Engels insturen zijn die kutfransen natuurlijk weer![]()
Ik ga op de agenda zetten dat we alles gewoon terugsturen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2014-15 = 1999.
Ik weet het wel zeker.
POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW POW
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Stinho de CL overwinning van Ajax niet heeft mogen meemaken
Hij is nog geen 18 jaar?quote:
XDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn 194 landen in de wereld onderkent door de VN.
Hoe de neuk kan je facturen uit 200 landen ontvangen?
BRRRRRRABRAAAAAAAABRRRRRRAAAAAAAAAPOWPOWPOW
Voor HMF is dat het grootste compliment wat hij kan krijgen. Een compliment van de persoon die hij het meerste waardeerd van de hele wereld; zichzelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend dat je jezelf weer het compliment moet geven. Zegt toch wel iets zou je denken
JE BENT GEWOON KEI-HARD UITGELULD NU OPGETYFT UIT MIJN SC EN IN DE HOEKquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON KEI-HARD UITGELULD NU OPGETYFT UIT MIJN SC EN IN DE HOEK
JE BENT EEN SCHANDE
STEEDS. MAAR. WEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |