Bij deze krijg je een rol in mijn film.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
Net een oersaaie presentatie gehad.
Wie wil mij opvrolijken?
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, maar je kans is verkeken
In welke zin gaat het niet goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga binnenkort naar de doker. Het gaat niet goed.
Die mag jij helemaal nog niet zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.
En darten wel leuk vinden? Hoort in dezelfde categorie non sport thuisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik vind curling gewoon een debiel gebeuren. Het hoort eigenlijk thuis in het WK Huishouden. Het is geen Olympische Sport zoals paardensport dat ook niet is. De debiele act die jullie erom heen bouwen is dan ook intens treurig. De spanning die erom heen zit is ook klachtwaardig. Ik hoor allerlei spanningskreten die je alleen hoort in seksfilms.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een sport is. Voor mij valt het in de categorie kroegsport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En darten wel leuk vinden? Hoort in dezelfde categorie non sport thuis
Geen reet aan man, had ik echt meer van verwacht omdat Caland erin speeltquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
Lilyhammer is wel een bazenserie, kijktip.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen reet aan man, had ik echt meer van verwacht omdat Caland erin speelt
Gister voordat Sporza begon op radio 1, was er eerst een gastprogramma van de Joods-Orthodoxe omroep. Ze hadden een discussie over de basis van de muziek van Mahler. Of deze Joods of Christelijk was. Ik heb het afgeluisterd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin gaat het niet goed?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind het wel geniaal, Caland is soms best grappig.
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de waardering voor zo'n artistieke en nobele sport komt met de jarenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
Laat eens zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is een Vitessesupporter mad op mij @twitter
Hoe laat is Canada - USA?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi ijshockey kijken: http://gofirstrow.eu/watc(...)eden-vs-finland.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens insinueert die meneer nu wel dat vissen een laag IQ hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |