SPOILER: first 15min. gameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat deze game halen? Mij lijkt ie erg vet, maar ik weet van mezelf dat ik toch alleen maar GT6 op de PS3 speel en BF4 op de PC, dus ik twijfel hard. Maar het ziet er wel echt tof uit
Nadeeltje: dit soort games lijken me fijner op een console, maar waarom de neuk zijn de console-versies 20 euro duurder dan de pc-versie
People assume too much.
Komt gewoon over twee weken uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Zolder het volgende:
Was er wel enthousiast over maar inmiddels zo vaak uitgesteld.
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989quote:South Park: The Stick of Truth has been censored for its release in Europe, according to documentation received by BT.com.
The Europe, Middle East and Africa (EMEA) release of The Stick of Truth has had a small number of scenes cut and replaced with on-screen text describing the censored action. These are similar to changes made to the Australian version of the game.
The Stick of Truth is rated 18 in the UK, and can legally only be sold to those aged 18 and over.
Documentation accompanying a copy of the game sent to us for review read:
“Seven scenes of about 20 seconds each are censored in the EMEA console versions of South Park: The Stick of Truth.
“The decision to cut this content from the game was made by Ubisoft EMEA.”
The scenes censored include:
A mini-game where a doctor is performing an abortion on the player.
A mini-game where the player is performing an abortion on the character Randy.
Five ‘anal probing’ scenes in which characters are ‘actively’ being probed.
Even so, our time with the game so far has shown The Stick of Truth to have some serious potential.
But what do you think? Does it sound like necessary censorship, or is someone taking a joke too seriously? Let us know in the comments section.
Waarom niet gewoon de UK versie halen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
South Park The Game is gecensureerd voor Europa![]()
[..]
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989
Belachelijk.![]()
Dat wordt dus gewoon de ongecensureerde USA versie downloaden voor mij.Was van plan om hem voor 360 of PS3 te halen.
Wat een hufters.
UK versie is EU versie: Censored.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UK versie halen?
UK is ook Europa?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UK versie halen?
quote:South Park: The Stick of Truth appeared to remain intact in the UK, where it bears a PEGI 18 rating. We’re waiting to hear from Ubisoft on the matter.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
South Park The Game is gecensureerd voor Europa![]()
[..]
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989
Belachelijk.![]()
Dat wordt dus gewoon de ongecensureerde USA versie downloaden voor mij.Was van plan om hem voor 360 of PS3 te halen.
Wat een hufters.
Als dit inderdaad gebeurd, dan wordt het voor mij ook een gratis USA download ipv een 60 euro ps3 versie. Sukkels zijn het ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Een omgebouwde xbox kan alsnog alleen maar 1 regio spelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Ik heb toch een omgebouwde xbox, dus nu maar hopen dat de USA versie region free is.
Er zijn verschillende manieren van ombouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef very het volgende:
[..]
Een omgebouwde xbox kan alsnog alleen maar 1 regio spelen?
Onbegrijpelijk idd. Daarnaast ook gewoon een naaistreek voor al die gamers die dit soort sites niet lezen en straks in de winkel gewoon een game full-price uit de rekken trekken en er pas na een poosje achter komen dat die shit gecensureerd is...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef very het volgende:
[..]
Als dit inderdaad gebeurd, dan wordt het voor mij ook een gratis USA download ipv een 60 euro ps3 versie. Sukkels zijn het ook
quote:UPDATE: our local Ubisoft rep has been in touch to say that the censorship is purely a marketing decision and that the scenes are also censored in the UK.
Geweldige marketing (!)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Helaas, ook de UK versie is gecensureerd
[..]
Download m wel uit de US PS Store dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geweldige marketing (!)![]()
Alsof de doelgroep van South Park interesse heeft in een gecensureerde game(!) Wat een fucking idioten.
Goede markering inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor mij gaat het gewoon een PC download worden. Geen zin om te kloten en wachten met imports, of andere accounts enzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Download m wel uit de US PS Store dan.
Enige optie, want ik ga niet zitten wachten op een game uit de USA.
Nee, het gaat om de anal probes mini-games enzo. Oftewel, nu kunnen we Randy niet anal-proben: JA, GODVERDOMME, DAAR KOOP IK DIE GAME JUIST VOOR!!! Als dat nou niet kan, tja...(!)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef speknek het volgende:
Ubisoft![]()
.
Maar als het alleen om de hakenkruizen gaat is het niet zo erg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef speknek het volgende:
Ubisoft![]()
.
Maar als het alleen om de hakenkruizen gaat is het niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er allemaal echt episch uit!
Geen idee, maar dan heb ik de Amerikaanse versie al illegaal binnen getrokken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze na een tijdje niet met een uncensord versie komen?
Dat zou de 2e ps3 game ooit worden die niet regiovrij is dus die kans is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
En als die nou niet regiovrij is? Wat dan?
Ik neem aan dat Ubisoft dat dan inmiddels wel snel duidelijk gemaakt zou hebben, om het huidige brandje te blussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik meen me te herinneren dat dit ooit ook voor een ander spel was gedaan.
Standaard groen bloed voor Ze Germanz en vervolgens een patch voor de non-DE store.... Kan me 1,2,3 niet meer voor de geest halen welke game dat was.
Ondanks dat het een Ubisoft-game is, moet je met Steam werken; aldus de ontwikkelaar. Dus maakt het niet zoveel uit waar je het vandaan haalt, ze gebruiken toch allemaal Steam. Webbman lijkt dan het goedkoopst.quote:
Pre-orders worden normaal gesproken op de dag vóór de release verzonden, zodat je hem op de dag v.d. release hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:47 schreef Drxx het volgende:
Maar hoe graag ik ook een kek doosje wil voor boven mijn bed, denk ik dat ik het gewoon voor 40 euro van Steam afhaal. Want als ze het donderdag of vrijdag pas verschepen, dan is er de kans dat je het hele weekend moet wachten totdat het spel bezorgd is. En ik kan het weekend veel beter gebruiken...
En ach, wat is een tientje vs. in het weekend South Park spelen
IGN - 9.0quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga toch eerst ff de reviews afwachten.
Seems legit. Bestel m wel @ amazon ofzo, heb geen us psn account.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de reacties bij de shopsurveys van Yourgamezone gelezen te hebben over pre-orders, heb ik besloten om het toch maar daar te bestellen i.p.v. via Steam. De pre-orders costumes zijn kennelijk niet goed (genoeg) en dus de extra ¤10 niet waard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Pre-orders worden normaal gesproken op de dag vóór de release verzonden, zodat je hem op de dag v.d. release hebt.
Op http://www.budgetgaming.n(...)ick+of+truth_PC.html kun je kijken waar hij het goedkoopste is (+ shopbeoordelingen). Zelf heb ik hem bij http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal besteld. Die verzenden hem sowieso morgen al.
Is het het geld waard icm speeltijd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef Zolder het volgende:
Paar uur gespeeld nu, positief verrast. South Park is precies hoe je je voor zou stellen en het RPG element is leuk.
Zit denk ik aardig wat speeltijd in. Heb nu denk ik 2 a 3 uur gespeeld en heb de 2e mainquest nog niet uit. Wat dat betreft is het echt een rpg, je komt heel de tijd leuke side quest tegen, zoals jezus vinden of de mongolen uit de tower of peace verjagen.quote:
er zitten echt duizenden verwijzingen is, van de antonio baranderas blow up doll in het nachtkastje van cartmans moeder, tot de cherokee-hair tampons in sommige wc-prullenbakjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zit denk ik aardig wat speeltijd in. Heb nu denk ik 2 a 3 uur gespeeld en heb de 2e mainquest nog niet uit. Wat dat betreft is het echt een rpg, je komt heel de tijd leuke side quest tegen, zoals jezus vinden of de mongolen uit de tower of peace verjagen.
De details maken het vooral leuk, in het kantoor van de pastoor in de kerk vind je in zijn lade bijvoorbeeld een ''boy sized colar''
Ook constant verwijzingen naar de afleveringen, in het nachtkastje van Kenny vind je een BFF ketting wat komt uit deze aflevering:
http://en.wikipedia.org/wiki/Best_Friends_Forever_(South_Park)
Ook vind je een Nascar seizoenspas wat in verband kan worden gebracht met deze aflevering:
http://en.wikipedia.org/wiki/Poor_and_Stupid
Die kleine dingen doen het m, zo zijn er nog veel meer
Hier hik ik ook tegenaan. Desondanks denk ik wel dat ik hem ga kopen/proberen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
In vergelijking met vele andere games waar ik veel langer plezier van heb voor dat geld, of vaak minder zelfs, vind ik 60 euro een hoop geld. 15 uur is gewoon kort, helemaal voor een RPG in mijn optiek. Het zal verder niks afdoen aan de kwaliteit van de game maar ik wacht mooi rustig af tot hij goedkoper is. Als hij tegen de 40 uur aan had gezeten dan was het een instabuy geweest.
Je kan hem voor een paar tientjes al op de kop tikken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De gamespot review had het zelfs over 11/12 uur. Ik koop 'm wel als ie rond de 20 euro is.
Een paar is meestal twee toch? Zo ja, waar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan hem voor een paar tientjes al op de kop tikken.
Een Southpark aflevering van een paar uur lang, zo moet je het zien. Je moet het niet gaan vergelijken met andere RPG's.
http://www.allkeyshop.com(...)download-best-price/quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:38 schreef d1ce het volgende:
[..]
Een paar is meestal twee toch? Zo ja, waar?
Ja, ik zag het al staan. Dacht dat je misschien een nog goedkopere oplossing hadquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.allkeyshop.com(...)download-best-price/
3 tientjes
In Amerika is hij gisteren al uitgekomen. Dus bijv. de gepirate versie op de PC kun je al spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al staan. Dacht dat je misschien een nog goedkopere oplossing hadHoe kun je trouwens nu al spelen ipv vanaf vrijdag?
Op zich is daar niks mis mee, maar ik vind het dan niet echt een 'volwaardige game' waar ik volle pond voor ga betalen. Helemaal niet omdat de gameplay totaal geen diepgang kent en het wel heel erg makkelijk schijnt te zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een Southpark aflevering van een paar uur lang, zo moet je het zien. Je moet het niet gaan vergelijken met andere RPG's.
Oh ja? Geen spellen die ik speel... noem eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:24 schreef Hermanna het volgende:
En heel veel spellen tegenwoordig zitten aan de 15 uur.
De bedoeling van deze game is dan ook totaal niet dat je er veel uitdaging in zult vinden. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik vermaak mij er prima mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Op zich is daar niks mis mee, maar ik vind het dan niet echt een 'volwaardige game' waar ik volle pond voor ga betalen. Helemaal niet omdat de gameplay totaal geen diepgang kent en het wel heel erg makkelijk schijnt te zijn.
Dan doe je dat toch lekker niet. Maar in Godesnaam, hou op met er over te mauwen (pun intended).quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Op zich is daar niks mis mee, maar ik vind het dan niet echt een 'volwaardige game' waar ik volle pond voor ga betalen. Helemaal niet omdat de gameplay totaal geen diepgang kent en het wel heel erg makkelijk schijnt te zijn.
Misschien dat dat de reden is dat ik ze nooit speel dan... (uitzondering TLAO) Ik heb echt veel uren in bijvoorbeeld een Dark Souls, XCOM, Borderlands 2, Diablo en iedere andere RPG die ik gespeeld heb zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:53 schreef speknek het volgende:
?
Recentelijk Bioshock, Thief, Tomb Raider. 10-15 uur is het gemiddelde voor AAA games.
http://www.howlongtobeat.com/
Pardon? Ik mag me toch orienteren in dit topic om er achter te komen of deze game voor mij de moeite waard is om gelijk aan te schaffen of te wachten tot hij wat goedkoper is? Als je dat niet bevalt of alleen lovende kritieken wil lezen over de game ga je of zelf ergens anders heen, of ga klagen bij een mod die wél bij machte is om mij te vertellen wat wel of niet kan in dit topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker niet. Maar in Godesnaam, hou op met er over te mauwen (pun intended).
Orienteren prima, maar post naar post naar post roepen dat het te duur is voor de lengte is niet orienteren, dat is zeiken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag me toch orienteren in dit topic om er achter te komen of deze game voor mij de moeite waard is om gelijk aan te schaffen of te wachten tot hij wat goedkoper is? Als je dat niet bevalt of alleen lovende kritieken wil lezen over de game ga je of zelf ergens anders heen, of ga klagen bij een mod die wél bij machte is om mij te vertellen wat wel of niet kan in dit topic.
Well, let's agree to disagree on that one. Vooralsnog orienteer ik mezelf in dit topic op de manier waarop ik dat passend vind, oké?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Orienteren prima, maar post naar post naar post roepen dat het te duur is voor de lengte is niet orienteren, dat is zeiken.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij is schijnbaar erg kort? Uurtje of 15 hoorde ik, vind in wel erg karig voor een rpg.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind 15 uur aan content zonder replay waarde geen volle pond waard eerlijk gezegd... Wacht wel tot ie een euro of 20 is.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
In vergelijking met vele andere games waar ik veel langer plezier van heb voor dat geld, of vaak minder zelfs, vind ik 60 euro een hoop geld. 15 uur is gewoon kort,
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De gamespot review had het zelfs over 11/12 uur. Ik koop 'm wel als ie rond de 20 euro is.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je zegt in 4 posts dat je het te kort vind en er niet zoveel voor betaald. Dat is niet oriënteren, dat is in 4 posts, op telkens net iets andere manieren zeggen dat je het te duur voor de lengte vindt. Oftewel: zeiken, mauwen, zeuren, zagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Well, let's agree to disagree on that one. Vooralsnog orienteer ik mezelf in dit topic op de manier waarop ik dat passend vind, oké?
je mist watquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
Ik had nog wat bol waardebonnen dus daar besteld. Kostte hij me maar 15 euro zoiets. Stond wel bij dat er een levertijd van 2 weken ishopelijk klopt dat niet.
mwah qua pc trekt ie nou ook niet echt veelquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even een vraagje. Ik heb geen game-pc, dus zal deze game (als ik hem wil gaan spelen) op de 360 moeten kopen. Is hij daar echter ook te downloaden, zonder dat ik het op bol.com oid moet kopen? Op de microsoft (xbox) site werd mij dat namelijk niet helemaal duidelijk.
Prima pc voor alledaags gebruik, maar een baggere videokaart.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah qua pc trekt ie nou ook niet echt veel
maar hij komt geloof ik wel in de xbox store te staan ja
maar dan komt Infamous second son en diablo 3 ROS al uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah als jullie hem hebben uitgespeeld mag ik nog, MOCHT het inderdaad 2 weken duren
Ja jeetje man het geld groeit niet op mijn rug, nu zeker nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan komt Infamous second son en diablo 3 ROS al uit
diablo 3 dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jeetje man het geld groeit niet op mijn rug, nu zeker nietIk heb nog wel 2 bol bonnen tegoed, dat is weer 20 euro! En ik heb 90 euro geïnd van Unibet. Dusss 1 spel kan er misschien nog wel af. En dan later dit jaar de nieuwe WoW expansion.
gezelligquote:
Stop toch gewoon met WoW, scheelt je een game per maandquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jeetje man het geld groeit niet op mijn rug, nu zeker nietIk heb nog wel 2 bol bonnen tegoed, dat is weer 20 euro! En ik heb 90 euro geïnd van Unibet. Dusss 1 spel kan er misschien nog wel af. En dan later dit jaar de nieuwe WoW expansion.
Heb ik al afgezegd, nog 2 weken geloof ik. Bij de nwe expansion doe ik alleen de nieuwe shit en dan stop ik weer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stop toch gewoon met WoW, scheelt je een game per maand
Ah ja. Heb ik ook nog 2x gedaan. Good for youquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al afgezegd, nog 2 weken geloof ik. Bij de nwe expansion doe ik alleen de nieuwe shit en dan stop ik weer waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kunt ook gewoon de cutscenes skippen bij een tweede playthrough.
Die van mij (PC versie) is in ieder geval zojuist verzonden.
Daar staat helemaal niks over in dat bericht? Alleen dat de Duitsers nog moeten wachten, juist omdat ze de gecensureerde versie willen uitbrengen. Sterker nog er staat letterlijk in dat we wel censuur hebben hier:quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef rihago het volgende:
waarschijnlijk krijgen we geen censuur!
http://www.insidegamer.nl(...)-park-voor-duitslandquote:Dit zou betekenen dat ook alle anal probe-scènes, die er in Nederland op Xbox 360 en PS3 uit zijn gehaald, er nog gewoon inzitten.
[ Bericht 36% gewijzigd door Thormodo op 05-03-2014 16:26:12 ]
Inderdaad. Ik ga er ook van uit dat dat nog komt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:31 schreef hugecooll het volgende:
Wat kun je nu eigenlijk met deze dingetjes? Ik zie ze regelmatig maar kan er volgens mij (nog) niks mee doen
[ afbeelding ]
Ze zijn bruikbaar, nadat je een teleportatiedevice hebt ontvangen in het spel. En om niet te spoilen zeg ik gewoon niks meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:31 schreef hugecooll het volgende:
Wat kun je nu eigenlijk met deze dingetjes? Ik zie ze regelmatig maar kan er volgens mij (nog) niks mee doen
[ afbeelding ]
Gezien de landen waar deze versie niet beschikbaar is denk ik dat dat dezelfde versie is die je in de winkel koopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:44 schreef rihago het volgende:
zou de versie in de playstation store ook gecensored zijn?
heb namelijk dit gevonden:
South Park – Stick Of Truth (available from 7th March in UK/IRE, 6th March all else)
PEGI: 18 Not available in Austria, Bulgaria, Croatia, Germany, Israel, Kuwait, Luxembourg, Qatar, Saudi Arabia, Slovenia, Ukraine, UAE
Game is makkelijk genoeg om te wisselen, ik weet eigenlijk niet eens of je party member(s) mee levelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik las in de ign review dat je maar een personage kan meenemen elke keer en dat het aanteraden is eentje mee te nemen en te houden voor het hele spel is dit juist?
Memebers dus je neemt er wel meer dan een mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Game is makkelijk genoeg om te wisselen, ik weet eigenlijk niet eens of je party member(s) mee levelen.
Je kunt zelfs tijdens gevechten nog wisselen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Memebers dus je neemt er wel meer dan een mee?
En dan alleen de big five of kan je ook met Randy of Jimmy bijvoorbeeld opstap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt zelfs tijdens gevechten nog wisselen.
Iig Butters, Kenny, Cartman, Kyle en Jimmy. En dan nog één.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan alleen de big five of kan je ook met Randy of Jimmy bijvoorbeeld opstap.
Stan en Token?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iig Butters, Kenny, Cartman, Kyle en Jimmy. En dan nog één.
Bedoel je niet tweek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart maar tof dst het Jimmy is gelukkig niet die Twerk.
equote:
Ah, boeiuh...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Krijgen ze geen gezeik met Joodse organisaties vanwege die Jewklasse, hakenkruizen en Hitleraudio ?
Er zijn weleens mensen voor minder aangeklaagd door dat volkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, boeiuh...Alsof iemand nog een fuck geeft om dat gejank.
Je weet toch wat je met South Park in huis haalt? Don't like it? Don't buy it. Simpel.
Dus EN eerder dan ik had verwacht EN ook nog eens een waardebonquote:Je kan natuurlijk niet wachten totdat je South Park: The Stick of Truth in huis hebt. Helaas kunnen we door een fout in het distributiecentrum de game nog niet uitleveren.
Morgen word je game alsnog verzonden, hiervan ontvang je nog een aparte e-mail.
Omdat we het erg vervelend dat je een dag langer moet wachten ontvang je morgen per e-mail een cadeaubon ter waarde van 5 euro.
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?quote:
PC versie niet hoor:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?
Want ik weet niet beter dan dat de game in heel Europa gewoon gecensureerd is
O.a. hier te lezen maar ik zie het op meerdere sites staan.quote:De PC-versie verschijnt ook morgen en deze is, in tegenstelling tot de console-versies, niet gecensureerd.
Is alles wat nodig is. En het is gewoon met een Xbox-controller te spelen in Steam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
2. Ik ben WEL fan van South Park
What to do....
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.quote:
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
Oh... Dat lukt me soms.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.
ja dat a en d bashen snap ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je bij de Goth bent en het toetsenbord gebruikt. Moet je voor de verandering niet WASD voor de opdracht gebruiken maar de pijltjestoetsen. Heb er zelf een half uur lopen kutten totdat ik op YT erachter kwam dat het niet de juiste knoppen waren..
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Precies, spel is er helemaal voor gemaakt. Heb gisteren anderhalf uur gespeeld, behoorlijk in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Als MS nu eens met z'n XBox One controller for PC komtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Controller gebruikenquote:
Ik heb al een PS3 controller geinstaleerd, maar die heeft er ook geen zin inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Controller gebruiken![]()
On a serious note; misschien kan je de moeilijkheid aanpassen zodat dat stukje makkelijker te halen is?
Werkt dat lekker, een ps3 controller op de pc? Doet ie dan ook dualshock? En herkent ie alle knoppen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al een PS3 controller geinstaleerd, maar die heeft er ook geen zin in, op 'easy' haal ik het ook niet
Mmm in bf4 werkt de controler wel, hoe krijg ik hem in southpark aan de praaT?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik speel het sinds gisteren met de PS4 controller. Wel een gedoe om dat aan de praat te krijgen itt de 360 controller, maar goed... anders had ik het met muis en keyboard moeten spelen, en dat is geen optie.
Ik heb geen dualshockquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef very het volgende:
[..]
Werkt dat lekker, een ps3 controller op de pc? Doet ie dan ook dualshock? En herkent ie alle knoppen?
Als hij het eenmaal in BF4 doet, dan zal ie het in South Park ook wel doen. Het 'gedoe' was meer om die DS4 op de PC te laten werken...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mmm in bf4 werkt de controler wel, hoe krijg ik hem in southpark aan de praaT?
In SP werkt ie dus nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hij het eenmaal in BF4 doet, dan zal ie het in South Park ook wel doen. Het 'gedoe' was meer om die DS4 op de PC te laten werken...
Met a en d draaien tot je hoge frequentie v hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wtf moet je nou precies doen om scheten te schieten. linkermuisknop ingedrukt houden en a en d afwisselen en als de frequency is gevonden rechts klikken?
Maar hij vind die frequency niet bij mij
Ik blijf gewoon a en d drukken maar faal elke keer :Squote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met a en d draaien tot je hoge frequentie v hebt
Op die ellipse zit een pijltje die je op een bepaalde plek moet zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wtf moet je nou precies doen om scheten te schieten. linkermuisknop ingedrukt houden en a en d afwisselen en als de frequency is gevonden rechts klikken?
Maar hij vind die frequency niet bij mij
Die driver-pack heb ik gedownload, en vervolgens...quote:
Lol zie dat pijltje nu pas idd... gaat nergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:12 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Op die ellipse zit een pijltje die je op een bepaalde plek moet zetten.
Ik zat er ook mee te kloten, totdat ik dat pijltje zag. Dan is het gewoon heel makkelijk.
Zeker niet bij dit spel. En bij een groot aantal console-ports (denk aan Assasins Creed) ook zeker niet. Die zijn op toetsenbord + muis onspeelbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :Squote:
Ja, 2x moeilijk, 3e keer supersimpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
behalve dat je hier flink moet buttonsmashen. Dat wil je niet op een toetsenbord doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
dat is expresquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
gewoon rammen op een knopjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Ik ging echt stuk bij die liedjes van Jimmy jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?quote:
The maiden from Stoneberry who is also your momquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
helemaal nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Welke A?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.
De A van Anus natuurlijkquote:
Zonder drivers? Gewoon plug&play?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.
Wat jij wilt aansluiten op je pc, ook prima hoor.quote:
Xbox werkt out of the box, draadloos op pc. Ik weet wel wat ik fijner vindquote:
Sorry maar ik heb niks met de xdoos, en speciaal voor 1 game een xdoos controler koper neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Xbox werkt out of the box, draadloos op pc. Ik weet wel wat ik fijner vind
Tja, als er al een hebt, logisch dat je dan niet meteen nog een andere gaat kopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb niks met de xdoos, en speciaal voor 1 game een xdoos controler koper nee
Jij bedoelt de Chinees? Die kan je maar 1x per dag sumonnenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef t4rt4rus het volgende:
Hebben jullie ook die bug dat je die special attacks maar 1 keer kan doen?
Ook al zeggen ze dat je ze maximaal 1 per dag kan doen?
En anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jij bedoelt de Chinees? Die kan je maar 1x per dag sumonnen
Ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Beach het volgende:
Je moet weer met ze praten als het goed is.
Spoilers pleasequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand de jewpacabra al tegen gekomen?
aaah ok bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Beach het volgende:
Je moet weer met ze praten als het goed is.
Inderdaad, superkut ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat a en d bashen snap ik nog steeds niet![]()
Waar kan ik een controller instellen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Geniaal hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lol zie dat pijltje nu pas idd... gaat nergens over.
Hehe net de summon attack van mister slave geprobeerd .. iedereen gelijk dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Je moet hem inpluggen voordat je de game opstart. Maar ik vind toetsenbord + muis sowieso fijner speler.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waar kan ik een controller instellen?
Ik heb een xbox360 controller. Bij alle games gebruik ik deze, maar hierbij kan ik niks instellen volgens mij en hij pakt 'm niet automatisch.
Ik ben al uren aan het spelen en nu pas bij Jimmy in de basement... dus ik zal er wel langer over doen. Ik ben altijd veels te veel met andere shit bezig, dus ALLE luisjes afgaan, overal op proberen te schieten, etc etc.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
15~20 uur eer dat je em uitgespeeld hebt.
Ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 03:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben al uren aan het spelen en nu pas bij Jimmy in de basement... dus ik zal er wel langer over doen. Ik ben altijd veels te veel met andere shit bezig, dus ALLE luisjes afgaan, overal op proberen te schieten, etc etc.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:29 schreef t4rt4rus het volgende:
Nu heb ik op de PC weer een bug ofzo (of snap het gewoon niet)bedoel je dat je moet "stofzuigen"? daar bleef hij bij mij ook hangen en toen heb ik het spel even opnieuw opgestart en werkte hij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar doet ie niks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:12 schreef rboy14 het volgende:
[..]
bedoel je dat je moet "stofzuigen"? daar bleef hij bij mij ook hangen en toen heb ik het spel even opnieuw opgestart en werkte hij weer.
Als het alleen die probing scenes zij zou ik niet moeilijk doen, gewoon op youtube opzoeken en als je ze echt graag zelf wilt "beleven" kun je ook nog de (goedkopere) pc versie kopen via steam. De versie op steam in unscensored.:)quote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ik op Amazon.com bestel, kan ik er dan zeker van zijn dat ik ook een exemplaar (voor de PS3) uit daadwerkelijk de VS ontvang ipv eentje uit een Europees distributiecentrum (met censuur) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Letterlijk stuk gegaan om die teksten van Jimmy.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Er komen episode DLC's.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik baal er nu al van dat het zo kort is, ik ben er nog niet doorheen, maar dit is zo'n spel dat ik ala Skyrim gewoon weken wil kunnen spelen ipv een paar dagen
Nee, die zullen ook maar kort zijn denk ik. Maar ik ben gisteren gewoon gestopt puur omdat ik het idee had dat het veels te hard gingquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komen episode DLC's.
Ik weet, het is niet je-van-het, maar het is beter dan niks.
Hij slaat volgens mij vrij vaak automatisch op bij checkpoints, dus hopelijk kan je nog terug naar een checkpoint niet zo ver terug.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Net hele ondergrondse ding doorgespeeld, klim de emergency exit ladder op en hopla.
Durf nu niet te kijken wat ik allemaal kwijt ben.
Heb inderdaad net die fruit bat verslagen zat ik te bedenken. Beter heeft ie m daar opgeslagen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij slaat volgens mij vrij vaak automatisch op bij checkpoints, dus hopelijk kan je nog terug naar een checkpoint niet zo ver terug.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Letterlijk stuk gegaan om die teksten van Jimmy.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Daar ben ik net voorbijquote:
12 uur is prima. Dat is omgerekend bijna 3 seizoenen aan contentquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik baal er nu al van dat het zo kort is, ik ben er nog niet doorheen, maar dit is zo'n spel dat ik ala Skyrim gewoon weken wil kunnen spelen ipv een paar dagen
Nieuwe items gebruiken bijv. Sweet Katana.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef rihago het volgende:
zit er nog een voordeel aan om snel max xp te hebben eigenlijk?
want volgens mij levelt alles mee?
Met Q of E, weet het even niet zekerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Belsezar het volgende:
Vraagje, ik ben net begonnen met dit geweldige spel op de pc maar ik zit vast
Ik ben in de school om craig te bevrijden. Ik heb de brass key en ben in de faculty ruimte.
Nu komt het als ik op F druk krijg ik buddy command en niet ranged weapon, hoe switch ik daar tussen?
Q!!quote:
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schieten op pc werkt voor geen meter twee knoppen ingedrukt houden en dan met de muis klikken en dan moet je hopen dat hij schiet. Leuk als er een moment inzit waar je op twee dingen moet klikken anders gaat de deur niet open (Wok tower)
Dat was ook het plan.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.
Speel ik sowieso heel veel spellen mee, werkt gewoon lekker, beetje op de bank, PC aan de 50 inch en gaanquote:
Hoezo twee knoppen ingedrukt houden? Gewoon F + muisklik. Met Q kun je je F ability wijzigen en met E je G (fart) ability. Ik heb hem gewoon met toetsenbord + muis uitgespeeld (ondanks dat ik een xbox controller heb), werkt prima. Met een controller is o.a. de inventory een heel geklooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schieten op pc werkt voor geen meter twee knoppen ingedrukt houden en dan met de muis klikken en dan moet je hopen dat hij schiet. Leuk als er een moment inzit waar je op twee dingen moet klikken anders gaat de deur niet open (Wok tower)
jammer dat daar niet nog meer uitkwam qua sidequestsquote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef k3vil het volgende:
Craaaaaab people, Craaaaab people. Taste like Crab, talks like people
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Uitgespeeld.
Bijna alle sidequests ook.
Ik ook, Kut quick time event.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb net Randy bevrijd in het alien schip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal nog niet gezien....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook, Kut quick time event.
btw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal nog niet gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat het als Snorlax me nakt.
VIND JIJquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Dat is een optie. Doe je dat wel vaker als je iets niet snapt, gewoon opgeven en de makkelijke weg pakken?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.
Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een optie. Doe je dat wel vaker als je iets niet snapt, gewoon opgeven en de makkelijke weg pakken?
Muis+TB is niks mis mee voor SoT
Dat weet ik, en dat is ook je goed recht. Maar continue dat afzeiken van muis+tb omdat je daar zelf niet (meer) mee speelt is ook niet nodig. Je hebt zelf ook al meerdere keren toegegeven dat muis+tb wel beter is dan controller.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar weer zo. Ik speel vrijwel al mijn PC-spellen met de xboxcontroller, speelt gewoon prima voor heel veel spellen en je hoeft niet achter een bureau te zitten maar gewoon lekker op de bank, PC aangesloten op de 50 inch TV en 5.1 surround.
Sorry, omdat ik zeg dat het met de xboxcontroller perfect vind werken zeik ik muis+tb af?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat is ook je goed recht. Maar continue dat afzeiken van muis+tb omdat je daar zelf niet (meer) mee speelt is ook niet nodig. Je hebt zelf ook al meerdere keren toegegeven dat muis+tb wel beter is dan controller.
Jouw oplossing voor iemand die niet even goed door heeft welke toetsen hij moet gebruiken is het direct opgeven en voor de controller optie te gaan. Misschien niet direct afzeiken, maar wel afschrijven van muis+tb als reële optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, omdat ik zeg dat het met de xboxcontroller perfect vind werken zeik ik muis+tb af?
Explain.
En zoals je ziet is hij dat zelf ook al van plan en ook Q vindt het lekker gamen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw oplossing voor iemand die niet even goed door heeft welke toetsen hij moet gebruiken is het direct opgeven en voor de controller optie te gaan. Misschien niet direct afzeiken, maar wel afschrijven van muis+tb als reële optie.
En nu heb jij HET bewijs geleverd dat een controller de enige optie is. 3 man vind het lekker gamen. Nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zoals je ziet is hij dat zelf ook al van plan en ook Q vindt het lekker gamen.
En nu?
Wederom, nee, zit je tampon scheef ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu heb jij HET bewijs geleverd dat een controller de enige optie is. 3 man vind het lekker gamen. Nou nou nou.
Nee, dat gaf hij helemaal niet aan, hij vond één combi vervelend, die hij gewoon verkeerd gebruikte. Als ik beide benen in één broekspijp stop, dan kan je zeggen: trek maar een rokje aan. Je kunt ook zeggen dat hij één been per pijp moet hebben. Jij kiest voor het rokje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, nee, zit je tampon scheef ofzo?
Hij geeft aan dat het met muis+kb voor hem niet lekker speelt, ik geef een alternatief, een alternatief dat hij zelf OOK al bedacht had en dus blijkbaar prettig vindt.
En jij loopt hier je eigen mening te verjehovaen hoor, niemand valt jou aan om je voorkeur, jij mij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat gaf hij helemaal niet aan, hij vond één combi vervelend, die hij gewoon verkeerd gebruikte. Als ik beide benen in één broekspijp stop, dan kan je zeggen: trek maar een rokje aan. Je kunt ook zeggen dat hij één been per pijp moet hebben. Jij kiest voor het rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben er wel klaar mee, hij wil het zelf, dus wij winnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jullie winnen in het wijf zijn ja. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben er wel klaar mee, hij wil het zelf, dus wij winnen.
het zijn voornamelijk wijven die van helemaal niet een enorme discussie maken en daar niet over ophouden hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie winnen in het wijf zijn ja. Gefeliciteerd.
Je omschrijft gedrag waar je zelf je regelmatig schuldig aan maakt meidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn voornamelijk wijven die van helemaal niet een enorme discussie maken en daar niet over ophouden hoor.
Mja, als je polio hebt misschien. Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Muis en TB is wel zwaar kut in deze game hoor,
Dat rammen op S en sommige van die quicktime events tijdens de battle zijn op de laptop niet te doen.
Ik heb er even over gedacht om met een andere klasse te spelen, maar dat maakt qua verhaallijn en grappen tot helemaal geen verschil? Ik weet nu (bij wijze van spreke) alles blindelings te vinden, waar dingen gebeuren, dan is de lol er toch vanaf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef lesleyyb het volgende:
al 2x uitgespeeld met mage en fighter class, nu thief proberenmaar al die grappen zijn geniaal
Er is een bijna onzichtbaar pijltje wat je met a en d (?, die twee knoppen die worden weergegeven) kunt roteren rondom de ellips. Het is de bedoeling om dat pijltje zo te krijgen dat de amplitude hoog wordt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die fart tutorial quicktime events moeten dood.
Die met Cartman zijn al kut maar die met Randy kom ik helemaal niet uit,
ja, maar ik had er geen zin meer in, moest nog 1 hobo en 2 chinpokemon, maar verder is er dan niets meer te doen, daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef Belsezar het volgende:
Kan je na het uitspelen van de main quest line nog verder side quests blijven doen?
Nadeel is dan dat die zo enorm simpel zijn door je level dat het niets aan is, ik probeer toch altijd eerst alle sidequests te doen voor in aan de mainquest verder ga in RPG's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef Q. het volgende:
Zo, uitgespeeld. Had hem even tijdje laten liggen. Heb nog wat side-quests liggen, Al Gore oa nog.
Inderdaad, helaas kwam ik er pas achter bij Randy dat je helemaal niet a en d om en om moet indrukken. Je stuurt het pijltje er slechts mee naar het juiste plekje. Beetje zoals sloten openen in Skyrim en Fallout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Er is een bijna onzichtbaar pijltje wat je met a en d (?, die twee knoppen die worden weergegeven) kunt roteren rondom de ellips. Het is de bedoeling om dat pijltje zo te krijgen dat de amplitude hoog wordt.
Sidequests zorgen er juist altijd voor dat ik veel te sterk ben voor de mainquestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat die zo enorm simpel zijn door je level dat het niets aan is, ik probeer toch altijd eerst alle sidequests te doen voor in aan de mainquest verder ga in RPG's.
Heldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helaas kwam ik er pas achter bij Randy dat je helemaal niet a en d om en om moet indrukken. Je stuurt het pijltje er slechts mee naar het juiste plekje. Beetje zoals sloten openen in Skyrim en Fallout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |