Stop toch gewoon met WoW, scheelt je een game per maandquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jeetje man het geld groeit niet op mijn rug, nu zeker nietIk heb nog wel 2 bol bonnen tegoed, dat is weer 20 euro! En ik heb 90 euro geïnd van Unibet. Dusss 1 spel kan er misschien nog wel af. En dan later dit jaar de nieuwe WoW expansion.
Heb ik al afgezegd, nog 2 weken geloof ik. Bij de nwe expansion doe ik alleen de nieuwe shit en dan stop ik weer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stop toch gewoon met WoW, scheelt je een game per maand
Ah ja. Heb ik ook nog 2x gedaan. Good for youquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al afgezegd, nog 2 weken geloof ik. Bij de nwe expansion doe ik alleen de nieuwe shit en dan stop ik weer waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kunt ook gewoon de cutscenes skippen bij een tweede playthrough.
Die van mij (PC versie) is in ieder geval zojuist verzonden.
Daar staat helemaal niks over in dat bericht? Alleen dat de Duitsers nog moeten wachten, juist omdat ze de gecensureerde versie willen uitbrengen. Sterker nog er staat letterlijk in dat we wel censuur hebben hier:quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef rihago het volgende:
waarschijnlijk krijgen we geen censuur!
http://www.insidegamer.nl(...)-park-voor-duitslandquote:Dit zou betekenen dat ook alle anal probe-scènes, die er in Nederland op Xbox 360 en PS3 uit zijn gehaald, er nog gewoon inzitten.
[ Bericht 36% gewijzigd door Thormodo op 05-03-2014 16:26:12 ]
Inderdaad. Ik ga er ook van uit dat dat nog komt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:31 schreef hugecooll het volgende:
Wat kun je nu eigenlijk met deze dingetjes? Ik zie ze regelmatig maar kan er volgens mij (nog) niks mee doen
[ afbeelding ]
Ze zijn bruikbaar, nadat je een teleportatiedevice hebt ontvangen in het spel. En om niet te spoilen zeg ik gewoon niks meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:31 schreef hugecooll het volgende:
Wat kun je nu eigenlijk met deze dingetjes? Ik zie ze regelmatig maar kan er volgens mij (nog) niks mee doen
[ afbeelding ]
Gezien de landen waar deze versie niet beschikbaar is denk ik dat dat dezelfde versie is die je in de winkel koopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:44 schreef rihago het volgende:
zou de versie in de playstation store ook gecensored zijn?
heb namelijk dit gevonden:
South Park – Stick Of Truth (available from 7th March in UK/IRE, 6th March all else)
PEGI: 18 Not available in Austria, Bulgaria, Croatia, Germany, Israel, Kuwait, Luxembourg, Qatar, Saudi Arabia, Slovenia, Ukraine, UAE
Game is makkelijk genoeg om te wisselen, ik weet eigenlijk niet eens of je party member(s) mee levelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik las in de ign review dat je maar een personage kan meenemen elke keer en dat het aanteraden is eentje mee te nemen en te houden voor het hele spel is dit juist?
Memebers dus je neemt er wel meer dan een mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Game is makkelijk genoeg om te wisselen, ik weet eigenlijk niet eens of je party member(s) mee levelen.
Je kunt zelfs tijdens gevechten nog wisselen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Memebers dus je neemt er wel meer dan een mee?
En dan alleen de big five of kan je ook met Randy of Jimmy bijvoorbeeld opstap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt zelfs tijdens gevechten nog wisselen.
Iig Butters, Kenny, Cartman, Kyle en Jimmy. En dan nog één.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan alleen de big five of kan je ook met Randy of Jimmy bijvoorbeeld opstap.
Stan en Token?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iig Butters, Kenny, Cartman, Kyle en Jimmy. En dan nog één.
Bedoel je niet tweek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart maar tof dst het Jimmy is gelukkig niet die Twerk.
equote:
Ah, boeiuh...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Krijgen ze geen gezeik met Joodse organisaties vanwege die Jewklasse, hakenkruizen en Hitleraudio ?
Er zijn weleens mensen voor minder aangeklaagd door dat volkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, boeiuh...Alsof iemand nog een fuck geeft om dat gejank.
Je weet toch wat je met South Park in huis haalt? Don't like it? Don't buy it. Simpel.
Dus EN eerder dan ik had verwacht EN ook nog eens een waardebonquote:Je kan natuurlijk niet wachten totdat je South Park: The Stick of Truth in huis hebt. Helaas kunnen we door een fout in het distributiecentrum de game nog niet uitleveren.
Morgen word je game alsnog verzonden, hiervan ontvang je nog een aparte e-mail.
Omdat we het erg vervelend dat je een dag langer moet wachten ontvang je morgen per e-mail een cadeaubon ter waarde van 5 euro.
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?quote:
PC versie niet hoor:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?
Want ik weet niet beter dan dat de game in heel Europa gewoon gecensureerd is
O.a. hier te lezen maar ik zie het op meerdere sites staan.quote:De PC-versie verschijnt ook morgen en deze is, in tegenstelling tot de console-versies, niet gecensureerd.
Is alles wat nodig is. En het is gewoon met een Xbox-controller te spelen in Steam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
2. Ik ben WEL fan van South Park
What to do....
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.quote:
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
Oh... Dat lukt me soms.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.
ja dat a en d bashen snap ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je bij de Goth bent en het toetsenbord gebruikt. Moet je voor de verandering niet WASD voor de opdracht gebruiken maar de pijltjestoetsen. Heb er zelf een half uur lopen kutten totdat ik op YT erachter kwam dat het niet de juiste knoppen waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |