Ah, boeiuh...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Krijgen ze geen gezeik met Joodse organisaties vanwege die Jewklasse, hakenkruizen en Hitleraudio ?
Er zijn weleens mensen voor minder aangeklaagd door dat volkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, boeiuh...Alsof iemand nog een fuck geeft om dat gejank.
Je weet toch wat je met South Park in huis haalt? Don't like it? Don't buy it. Simpel.
Dus EN eerder dan ik had verwacht EN ook nog eens een waardebonquote:Je kan natuurlijk niet wachten totdat je South Park: The Stick of Truth in huis hebt. Helaas kunnen we door een fout in het distributiecentrum de game nog niet uitleveren.
Morgen word je game alsnog verzonden, hiervan ontvang je nog een aparte e-mail.
Omdat we het erg vervelend dat je een dag langer moet wachten ontvang je morgen per e-mail een cadeaubon ter waarde van 5 euro.
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?quote:
PC versie niet hoor:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Huh..is dit waar? Waar kan ik dit teruglezen?
Want ik weet niet beter dan dat de game in heel Europa gewoon gecensureerd is
O.a. hier te lezen maar ik zie het op meerdere sites staan.quote:De PC-versie verschijnt ook morgen en deze is, in tegenstelling tot de console-versies, niet gecensureerd.
Is alles wat nodig is. En het is gewoon met een Xbox-controller te spelen in Steam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
2. Ik ben WEL fan van South Park
What to do....
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.quote:
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
Oh... Dat lukt me soms.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon poepen op de wc. zo snel mogelijk de S bashen. Maar ik ben te sloom daarvoor.
ja dat a en d bashen snap ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef maxmit het volgende:
[..]
Scheten in die tutorial met the grand wizard is op de Pc inderdaad kut.
Of bedoel je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je bij de Goth bent en het toetsenbord gebruikt. Moet je voor de verandering niet WASD voor de opdracht gebruiken maar de pijltjestoetsen. Heb er zelf een half uur lopen kutten totdat ik op YT erachter kwam dat het niet de juiste knoppen waren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |