SPOILER: first 15min. gameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat deze game halen? Mij lijkt ie erg vet, maar ik weet van mezelf dat ik toch alleen maar GT6 op de PS3 speel en BF4 op de PC, dus ik twijfel hard. Maar het ziet er wel echt tof uit
Nadeeltje: dit soort games lijken me fijner op een console, maar waarom de neuk zijn de console-versies 20 euro duurder dan de pc-versie
People assume too much.
Komt gewoon over twee weken uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Zolder het volgende:
Was er wel enthousiast over maar inmiddels zo vaak uitgesteld.
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989quote:South Park: The Stick of Truth has been censored for its release in Europe, according to documentation received by BT.com.
The Europe, Middle East and Africa (EMEA) release of The Stick of Truth has had a small number of scenes cut and replaced with on-screen text describing the censored action. These are similar to changes made to the Australian version of the game.
The Stick of Truth is rated 18 in the UK, and can legally only be sold to those aged 18 and over.
Documentation accompanying a copy of the game sent to us for review read:
“Seven scenes of about 20 seconds each are censored in the EMEA console versions of South Park: The Stick of Truth.
“The decision to cut this content from the game was made by Ubisoft EMEA.”
The scenes censored include:
A mini-game where a doctor is performing an abortion on the player.
A mini-game where the player is performing an abortion on the character Randy.
Five ‘anal probing’ scenes in which characters are ‘actively’ being probed.
Even so, our time with the game so far has shown The Stick of Truth to have some serious potential.
But what do you think? Does it sound like necessary censorship, or is someone taking a joke too seriously? Let us know in the comments section.
Waarom niet gewoon de UK versie halen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
South Park The Game is gecensureerd voor Europa![]()
[..]
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989
Belachelijk.![]()
Dat wordt dus gewoon de ongecensureerde USA versie downloaden voor mij.Was van plan om hem voor 360 of PS3 te halen.
Wat een hufters.
UK versie is EU versie: Censored.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UK versie halen?
UK is ook Europa?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UK versie halen?
quote:South Park: The Stick of Truth appeared to remain intact in the UK, where it bears a PEGI 18 rating. We’re waiting to hear from Ubisoft on the matter.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
South Park The Game is gecensureerd voor Europa![]()
[..]
http://home.bt.com/entert(...)urope-11363879319989
Belachelijk.![]()
Dat wordt dus gewoon de ongecensureerde USA versie downloaden voor mij.Was van plan om hem voor 360 of PS3 te halen.
Wat een hufters.
Als dit inderdaad gebeurd, dan wordt het voor mij ook een gratis USA download ipv een 60 euro ps3 versie. Sukkels zijn het ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Een omgebouwde xbox kan alsnog alleen maar 1 regio spelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Ik heb toch een omgebouwde xbox, dus nu maar hopen dat de USA versie region free is.
Er zijn verschillende manieren van ombouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef very het volgende:
[..]
Een omgebouwde xbox kan alsnog alleen maar 1 regio spelen?
Onbegrijpelijk idd. Daarnaast ook gewoon een naaistreek voor al die gamers die dit soort sites niet lezen en straks in de winkel gewoon een game full-price uit de rekken trekken en er pas na een poosje achter komen dat die shit gecensureerd is...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef very het volgende:
[..]
Als dit inderdaad gebeurd, dan wordt het voor mij ook een gratis USA download ipv een 60 euro ps3 versie. Sukkels zijn het ook
quote:UPDATE: our local Ubisoft rep has been in touch to say that the censorship is purely a marketing decision and that the scenes are also censored in the UK.
Geweldige marketing (!)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Helaas, ook de UK versie is gecensureerd
[..]
Download m wel uit de US PS Store dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geweldige marketing (!)![]()
Alsof de doelgroep van South Park interesse heeft in een gecensureerde game(!) Wat een fucking idioten.
Goede markering inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor mij gaat het gewoon een PC download worden. Geen zin om te kloten en wachten met imports, of andere accounts enzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Download m wel uit de US PS Store dan.
Enige optie, want ik ga niet zitten wachten op een game uit de USA.
Nee, het gaat om de anal probes mini-games enzo. Oftewel, nu kunnen we Randy niet anal-proben: JA, GODVERDOMME, DAAR KOOP IK DIE GAME JUIST VOOR!!! Als dat nou niet kan, tja...(!)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef speknek het volgende:
Ubisoft![]()
.
Maar als het alleen om de hakenkruizen gaat is het niet zo erg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef speknek het volgende:
Ubisoft![]()
.
Maar als het alleen om de hakenkruizen gaat is het niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |