Nieuwe items gebruiken bijv. Sweet Katana.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef rihago het volgende:
zit er nog een voordeel aan om snel max xp te hebben eigenlijk?
want volgens mij levelt alles mee?
Met Q of E, weet het even niet zekerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Belsezar het volgende:
Vraagje, ik ben net begonnen met dit geweldige spel op de pc maar ik zit vast
Ik ben in de school om craig te bevrijden. Ik heb de brass key en ben in de faculty ruimte.
Nu komt het als ik op F druk krijg ik buddy command en niet ranged weapon, hoe switch ik daar tussen?
Q!!quote:
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schieten op pc werkt voor geen meter twee knoppen ingedrukt houden en dan met de muis klikken en dan moet je hopen dat hij schiet. Leuk als er een moment inzit waar je op twee dingen moet klikken anders gaat de deur niet open (Wok tower)
Dat was ook het plan.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.
Speel ik sowieso heel veel spellen mee, werkt gewoon lekker, beetje op de bank, PC aan de 50 inch en gaanquote:
Hoezo twee knoppen ingedrukt houden? Gewoon F + muisklik. Met Q kun je je F ability wijzigen en met E je G (fart) ability. Ik heb hem gewoon met toetsenbord + muis uitgespeeld (ondanks dat ik een xbox controller heb), werkt prima. Met een controller is o.a. de inventory een heel geklooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schieten op pc werkt voor geen meter twee knoppen ingedrukt houden en dan met de muis klikken en dan moet je hopen dat hij schiet. Leuk als er een moment inzit waar je op twee dingen moet klikken anders gaat de deur niet open (Wok tower)
jammer dat daar niet nog meer uitkwam qua sidequestsquote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef k3vil het volgende:
Craaaaaab people, Craaaaab people. Taste like Crab, talks like people
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Uitgespeeld.
Bijna alle sidequests ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, Kut quick time event.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb net Randy bevrijd in het alien schip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal nog niet gezien....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook, Kut quick time event.
btw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal nog niet gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat het als Snorlax me nakt.
VIND JIJquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Dat is een optie. Doe je dat wel vaker als je iets niet snapt, gewoon opgeven en de makkelijke weg pakken?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haal een Xboxcontroller, heb ik hem ook mee uitgespeeld, werkt perfect.
Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een optie. Doe je dat wel vaker als je iets niet snapt, gewoon opgeven en de makkelijke weg pakken?
Muis+TB is niks mis mee voor SoT
Dat weet ik, en dat is ook je goed recht. Maar continue dat afzeiken van muis+tb omdat je daar zelf niet (meer) mee speelt is ook niet nodig. Je hebt zelf ook al meerdere keren toegegeven dat muis+tb wel beter is dan controller.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar weer zo. Ik speel vrijwel al mijn PC-spellen met de xboxcontroller, speelt gewoon prima voor heel veel spellen en je hoeft niet achter een bureau te zitten maar gewoon lekker op de bank, PC aangesloten op de 50 inch TV en 5.1 surround.
Sorry, omdat ik zeg dat het met de xboxcontroller perfect vind werken zeik ik muis+tb af?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat is ook je goed recht. Maar continue dat afzeiken van muis+tb omdat je daar zelf niet (meer) mee speelt is ook niet nodig. Je hebt zelf ook al meerdere keren toegegeven dat muis+tb wel beter is dan controller.
Jouw oplossing voor iemand die niet even goed door heeft welke toetsen hij moet gebruiken is het direct opgeven en voor de controller optie te gaan. Misschien niet direct afzeiken, maar wel afschrijven van muis+tb als reële optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, omdat ik zeg dat het met de xboxcontroller perfect vind werken zeik ik muis+tb af?
Explain.
En zoals je ziet is hij dat zelf ook al van plan en ook Q vindt het lekker gamen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw oplossing voor iemand die niet even goed door heeft welke toetsen hij moet gebruiken is het direct opgeven en voor de controller optie te gaan. Misschien niet direct afzeiken, maar wel afschrijven van muis+tb als reële optie.
En nu heb jij HET bewijs geleverd dat een controller de enige optie is. 3 man vind het lekker gamen. Nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zoals je ziet is hij dat zelf ook al van plan en ook Q vindt het lekker gamen.
En nu?
Wederom, nee, zit je tampon scheef ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu heb jij HET bewijs geleverd dat een controller de enige optie is. 3 man vind het lekker gamen. Nou nou nou.
Nee, dat gaf hij helemaal niet aan, hij vond één combi vervelend, die hij gewoon verkeerd gebruikte. Als ik beide benen in één broekspijp stop, dan kan je zeggen: trek maar een rokje aan. Je kunt ook zeggen dat hij één been per pijp moet hebben. Jij kiest voor het rokje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, nee, zit je tampon scheef ofzo?
Hij geeft aan dat het met muis+kb voor hem niet lekker speelt, ik geef een alternatief, een alternatief dat hij zelf OOK al bedacht had en dus blijkbaar prettig vindt.
En jij loopt hier je eigen mening te verjehovaen hoor, niemand valt jou aan om je voorkeur, jij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat gaf hij helemaal niet aan, hij vond één combi vervelend, die hij gewoon verkeerd gebruikte. Als ik beide benen in één broekspijp stop, dan kan je zeggen: trek maar een rokje aan. Je kunt ook zeggen dat hij één been per pijp moet hebben. Jij kiest voor het rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben er wel klaar mee, hij wil het zelf, dus wij winnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jullie winnen in het wijf zijn ja. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben er wel klaar mee, hij wil het zelf, dus wij winnen.
het zijn voornamelijk wijven die van helemaal niet een enorme discussie maken en daar niet over ophouden hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie winnen in het wijf zijn ja. Gefeliciteerd.
Je omschrijft gedrag waar je zelf je regelmatig schuldig aan maakt meidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn voornamelijk wijven die van helemaal niet een enorme discussie maken en daar niet over ophouden hoor.
Mja, als je polio hebt misschien. Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Muis en TB is wel zwaar kut in deze game hoor,
Dat rammen op S en sommige van die quicktime events tijdens de battle zijn op de laptop niet te doen.
Ik heb er even over gedacht om met een andere klasse te spelen, maar dat maakt qua verhaallijn en grappen tot helemaal geen verschil? Ik weet nu (bij wijze van spreke) alles blindelings te vinden, waar dingen gebeuren, dan is de lol er toch vanaf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef lesleyyb het volgende:
al 2x uitgespeeld met mage en fighter class, nu thief proberenmaar al die grappen zijn geniaal
Er is een bijna onzichtbaar pijltje wat je met a en d (?, die twee knoppen die worden weergegeven) kunt roteren rondom de ellips. Het is de bedoeling om dat pijltje zo te krijgen dat de amplitude hoog wordt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die fart tutorial quicktime events moeten dood.
Die met Cartman zijn al kut maar die met Randy kom ik helemaal niet uit,
ja, maar ik had er geen zin meer in, moest nog 1 hobo en 2 chinpokemon, maar verder is er dan niets meer te doen, daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef Belsezar het volgende:
Kan je na het uitspelen van de main quest line nog verder side quests blijven doen?
Nadeel is dan dat die zo enorm simpel zijn door je level dat het niets aan is, ik probeer toch altijd eerst alle sidequests te doen voor in aan de mainquest verder ga in RPG's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef Q. het volgende:
Zo, uitgespeeld. Had hem even tijdje laten liggen. Heb nog wat side-quests liggen, Al Gore oa nog.
Inderdaad, helaas kwam ik er pas achter bij Randy dat je helemaal niet a en d om en om moet indrukken. Je stuurt het pijltje er slechts mee naar het juiste plekje. Beetje zoals sloten openen in Skyrim en Fallout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Er is een bijna onzichtbaar pijltje wat je met a en d (?, die twee knoppen die worden weergegeven) kunt roteren rondom de ellips. Het is de bedoeling om dat pijltje zo te krijgen dat de amplitude hoog wordt.
Sidequests zorgen er juist altijd voor dat ik veel te sterk ben voor de mainquestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat die zo enorm simpel zijn door je level dat het niets aan is, ik probeer toch altijd eerst alle sidequests te doen voor in aan de mainquest verder ga in RPG's.
Heldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helaas kwam ik er pas achter bij Randy dat je helemaal niet a en d om en om moet indrukken. Je stuurt het pijltje er slechts mee naar het juiste plekje. Beetje zoals sloten openen in Skyrim en Fallout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |