SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er allemaal echt episch uit!
Geen idee, maar dan heb ik de Amerikaanse versie al illegaal binnen getrokken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze na een tijdje niet met een uncensord versie komen?
Dat zou de 2e ps3 game ooit worden die niet regiovrij is dus die kans is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
En als die nou niet regiovrij is? Wat dan?
Ik neem aan dat Ubisoft dat dan inmiddels wel snel duidelijk gemaakt zou hebben, om het huidige brandje te blussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik meen me te herinneren dat dit ooit ook voor een ander spel was gedaan.
Standaard groen bloed voor Ze Germanz en vervolgens een patch voor de non-DE store.... Kan me 1,2,3 niet meer voor de geest halen welke game dat was.
Ondanks dat het een Ubisoft-game is, moet je met Steam werken; aldus de ontwikkelaar. Dus maakt het niet zoveel uit waar je het vandaan haalt, ze gebruiken toch allemaal Steam. Webbman lijkt dan het goedkoopst.quote:
Pre-orders worden normaal gesproken op de dag vóór de release verzonden, zodat je hem op de dag v.d. release hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:47 schreef Drxx het volgende:
Maar hoe graag ik ook een kek doosje wil voor boven mijn bed, denk ik dat ik het gewoon voor 40 euro van Steam afhaal. Want als ze het donderdag of vrijdag pas verschepen, dan is er de kans dat je het hele weekend moet wachten totdat het spel bezorgd is. En ik kan het weekend veel beter gebruiken...
En ach, wat is een tientje vs. in het weekend South Park spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |