Zeker niet bij dit spel. En bij een groot aantal console-ports (denk aan Assasins Creed) ook zeker niet. Die zijn op toetsenbord + muis onspeelbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :Squote:
Ja, 2x moeilijk, 3e keer supersimpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
behalve dat je hier flink moet buttonsmashen. Dat wil je niet op een toetsenbord doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
dat is expresquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
gewoon rammen op een knopjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Ik ging echt stuk bij die liedjes van Jimmy jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?quote:
The maiden from Stoneberry who is also your momquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
helemaal nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Welke A?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.
De A van Anus natuurlijkquote:
Zonder drivers? Gewoon plug&play?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |