quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Precies, spel is er helemaal voor gemaakt. Heb gisteren anderhalf uur gespeeld, behoorlijk in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Als MS nu eens met z'n XBox One controller for PC komtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Controller gebruikenquote:
Ik heb al een PS3 controller geinstaleerd, maar die heeft er ook geen zin inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Controller gebruiken![]()
On a serious note; misschien kan je de moeilijkheid aanpassen zodat dat stukje makkelijker te halen is?
Werkt dat lekker, een ps3 controller op de pc? Doet ie dan ook dualshock? En herkent ie alle knoppen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al een PS3 controller geinstaleerd, maar die heeft er ook geen zin in, op 'easy' haal ik het ook niet
Mmm in bf4 werkt de controler wel, hoe krijg ik hem in southpark aan de praaT?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik speel het sinds gisteren met de PS4 controller. Wel een gedoe om dat aan de praat te krijgen itt de 360 controller, maar goed... anders had ik het met muis en keyboard moeten spelen, en dat is geen optie.
Ik heb geen dualshockquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef very het volgende:
[..]
Werkt dat lekker, een ps3 controller op de pc? Doet ie dan ook dualshock? En herkent ie alle knoppen?
Als hij het eenmaal in BF4 doet, dan zal ie het in South Park ook wel doen. Het 'gedoe' was meer om die DS4 op de PC te laten werken...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mmm in bf4 werkt de controler wel, hoe krijg ik hem in southpark aan de praaT?
In SP werkt ie dus nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hij het eenmaal in BF4 doet, dan zal ie het in South Park ook wel doen. Het 'gedoe' was meer om die DS4 op de PC te laten werken...
Met a en d draaien tot je hoge frequentie v hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wtf moet je nou precies doen om scheten te schieten. linkermuisknop ingedrukt houden en a en d afwisselen en als de frequency is gevonden rechts klikken?
Maar hij vind die frequency niet bij mij
Ik blijf gewoon a en d drukken maar faal elke keer :Squote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met a en d draaien tot je hoge frequentie v hebt
Op die ellipse zit een pijltje die je op een bepaalde plek moet zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef Kadooosh het volgende:
Wtf moet je nou precies doen om scheten te schieten. linkermuisknop ingedrukt houden en a en d afwisselen en als de frequency is gevonden rechts klikken?
Maar hij vind die frequency niet bij mij
Die driver-pack heb ik gedownload, en vervolgens...quote:
Lol zie dat pijltje nu pas idd... gaat nergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:12 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Op die ellipse zit een pijltje die je op een bepaalde plek moet zetten.
Ik zat er ook mee te kloten, totdat ik dat pijltje zag. Dan is het gewoon heel makkelijk.
Zeker niet bij dit spel. En bij een groot aantal console-ports (denk aan Assasins Creed) ook zeker niet. Die zijn op toetsenbord + muis onspeelbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :Squote:
Ja, 2x moeilijk, 3e keer supersimpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
behalve dat je hier flink moet buttonsmashen. Dat wil je niet op een toetsenbord doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Muis en toetsenbord zijn superieur tov controller
dat is expresquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ben daar nu ook vast. Hoe fucking moeilijk is dat deuntje wel niet :S
Edit: Vreemd opeens krijg ik een heel simpel deuntje...
gewoon rammen op een knopjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Ik ging echt stuk bij die liedjes van Jimmy jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?quote:
The maiden from Stoneberry who is also your momquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
There once was a maiden from Stoneberry Hollow...she didn't talk much, but boy did she swallow.
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
helemaal nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:22 schreef very het volgende:
[..]
En die andere vraag? Herkent ie de knoppen allemaal goed? Of moet je die wel zelf allemaal toekennen?
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog steeds niet verder, ik kom maar niet voorbij die zwarte dildo
Welke A?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Zowel S op je tobo als A van je controller indrukken.
De A van Anus natuurlijkquote:
Zonder drivers? Gewoon plug&play?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon XBox 360-controller kopen (met kabel), werkt meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |