Wat jij wilt aansluiten op je pc, ook prima hoor.quote:
Xbox werkt out of the box, draadloos op pc. Ik weet wel wat ik fijner vindquote:
Sorry maar ik heb niks met de xdoos, en speciaal voor 1 game een xdoos controler koper neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Xbox werkt out of the box, draadloos op pc. Ik weet wel wat ik fijner vind
Tja, als er al een hebt, logisch dat je dan niet meteen nog een andere gaat kopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb niks met de xdoos, en speciaal voor 1 game een xdoos controler koper nee
Jij bedoelt de Chinees? Die kan je maar 1x per dag sumonnenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef t4rt4rus het volgende:
Hebben jullie ook die bug dat je die special attacks maar 1 keer kan doen?
Ook al zeggen ze dat je ze maximaal 1 per dag kan doen?
En anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jij bedoelt de Chinees? Die kan je maar 1x per dag sumonnen
Ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Beach het volgende:
Je moet weer met ze praten als het goed is.
Spoilers pleasequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand de jewpacabra al tegen gekomen?
aaah ok bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Beach het volgende:
Je moet weer met ze praten als het goed is.
Inderdaad, superkut ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat a en d bashen snap ik nog steeds niet![]()
Waar kan ik een controller instellen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Q. het volgende:
Wel met controller spelen, met toetsenbord is kut. XBox controller op de pc. Ideaal.
Geniaal hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lol zie dat pijltje nu pas idd... gaat nergens over.
Hehe net de summon attack van mister slave geprobeerd .. iedereen gelijk dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Je moet hem inpluggen voordat je de game opstart. Maar ik vind toetsenbord + muis sowieso fijner speler.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waar kan ik een controller instellen?
Ik heb een xbox360 controller. Bij alle games gebruik ik deze, maar hierbij kan ik niks instellen volgens mij en hij pakt 'm niet automatisch.
Ik ben al uren aan het spelen en nu pas bij Jimmy in de basement... dus ik zal er wel langer over doen. Ik ben altijd veels te veel met andere shit bezig, dus ALLE luisjes afgaan, overal op proberen te schieten, etc etc.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
15~20 uur eer dat je em uitgespeeld hebt.
Ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 03:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben al uren aan het spelen en nu pas bij Jimmy in de basement... dus ik zal er wel langer over doen. Ik ben altijd veels te veel met andere shit bezig, dus ALLE luisjes afgaan, overal op proberen te schieten, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |