abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137372588
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_137381530
Ik twijfel nog steeds of ik hem zal kopen, wie haalt mij over :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:59:22 #55
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137381578
Ik heb deze game bij g2a.com al meerdere keren voor 20 euro gezien.
pi_137381597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:43 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Pre-orders worden normaal gesproken op de dag vóór de release verzonden, zodat je hem op de dag v.d. release hebt.

Op http://www.budgetgaming.n(...)ick+of+truth_PC.html kun je kijken waar hij het goedkoopste is (+ shopbeoordelingen). Zelf heb ik hem bij http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal besteld. Die verzenden hem sowieso morgen al.
Na de reacties bij de shopsurveys van Yourgamezone gelezen te hebben over pre-orders, heb ik besloten om het toch maar daar te bestellen i.p.v. via Steam. De pre-orders costumes zijn kennelijk niet goed (genoeg) en dus de extra ¤10 niet waard.

Nu nog hopen dat ik het ook echt vrijdag thuis heb, want PostNL kan altijd nog dwarsliggen o|O
pi_137402588
Paar uur gespeeld nu, positief verrast. South Park is precies hoe je je voor zou stellen en het RPG element is leuk.
pi_137402660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef Zolder het volgende:
Paar uur gespeeld nu, positief verrast. South Park is precies hoe je je voor zou stellen en het RPG element is leuk.
Is het het geld waard icm speeltijd?
pi_137403223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef d1ce het volgende:

[..]

Is het het geld waard icm speeltijd?
Zit denk ik aardig wat speeltijd in. Heb nu denk ik 2 a 3 uur gespeeld en heb de 2e mainquest nog niet uit. Wat dat betreft is het echt een rpg, je komt heel de tijd leuke side quest tegen, zoals jezus vinden of de mongolen uit de tower of peace verjagen.

De details maken het vooral leuk, in het kantoor van de pastoor in de kerk vind je in zijn lade bijvoorbeeld een ''boy sized colar''

Ook constant verwijzingen naar de afleveringen, in het nachtkastje van Kenny vind je een BFF ketting wat komt uit deze aflevering:

http://en.wikipedia.org/wiki/Best_Friends_Forever_(South_Park)

Ook vind je een Nascar seizoenspas wat in verband kan worden gebracht met deze aflevering:

http://en.wikipedia.org/wiki/Poor_and_Stupid

Die kleine dingen doen het m, zo zijn er nog veel meer :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 00:40:18 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137403255
Vergeleken met veel andere RPG's schijnt het niet echt lang te zijn, en IGN gaf ook al aan dat het verschil tussen de klassen miniem is, dus niet echt replay-waardig, maar desondanks schijnt het erg goed en leuk te zijn allemaal.

Maar goed, nogmaals, de Europese console-versie is gecensureerd, dus het is aan te raden om de USA versie te importeren, of een PC-versie te downloaden.
pi_137403278
Jammer dat er geen PS4 versie van is. Dan maar downloaden.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_137403410
USA versie werkt dus niet op de Xbox 360. Hoe dat op de PS3 is weet ik niet.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 08:13:47 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137404969
Dit spel _O_

Gister sinds een uurtje of 4 tot diep in de nacht gespeeld, jammer dat de eerste paar uur door hetk ijken van gameplay vids al verpest was, maar godverdomme wat een bazenspel zeg _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 08:16:08 #64
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137404981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:37 schreef Zolder het volgende:

[..]

Zit denk ik aardig wat speeltijd in. Heb nu denk ik 2 a 3 uur gespeeld en heb de 2e mainquest nog niet uit. Wat dat betreft is het echt een rpg, je komt heel de tijd leuke side quest tegen, zoals jezus vinden of de mongolen uit de tower of peace verjagen.

De details maken het vooral leuk, in het kantoor van de pastoor in de kerk vind je in zijn lade bijvoorbeeld een ''boy sized colar''

Ook constant verwijzingen naar de afleveringen, in het nachtkastje van Kenny vind je een BFF ketting wat komt uit deze aflevering:

http://en.wikipedia.org/wiki/Best_Friends_Forever_(South_Park)

Ook vind je een Nascar seizoenspas wat in verband kan worden gebracht met deze aflevering:

http://en.wikipedia.org/wiki/Poor_and_Stupid

Die kleine dingen doen het m, zo zijn er nog veel meer :D
er zitten echt duizenden verwijzingen is, van de antonio baranderas blow up doll in het nachtkastje van cartmans moeder, tot de cherokee-hair tampons in sommige wc-prullenbakjes.

echt heel tof bedacht allemaal _O_ het spel is gewoon een gigantische herkenning van de serie. Ik heb zelf echt een hekel aan RPG games die zo langzaam gaan (opties kiezen, klikken ect) maar zelf dat heb ik graag voor deze game over, heb zat zitten lachen gister.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137405188
Waarom?

WAAROM?

Waarom kan ik pas morgen de Steam versie spelen? Hij staat al op mijn PC, in Amerika kunnen ze al spelen. Er zijn geen online servers die aangesproken moeten worden. Waarom???
pi_137407590
Wat Een Game _O_
pi_137407744
Hij is schijnbaar erg kort? Uurtje of 15 hoorde ik, vind in wel erg karig voor een rpg.
pi_137407906
Lang zat voor de content die je ervoor krijgt toch? Constant grappen en referenties wegen zwaarder op dan zomaar level grinden en veel lopen en wachten.
pi_137408060
Ik vind 15 uur aan content zonder replay waarde geen volle pond waard eerlijk gezegd... Wacht wel tot ie een euro of 20 is.
pi_137408278
15 uur voor 60 euro is niks man, maar als je dit gaat kopen voor het rpg element dan gaat het sowieso een miskoop zijn.
pi_137409546
In vergelijking met vele andere games waar ik veel langer plezier van heb voor dat geld, of vaak minder zelfs, vind ik 60 euro een hoop geld. 15 uur is gewoon kort, helemaal voor een RPG in mijn optiek. Het zal verder niks afdoen aan de kwaliteit van de game maar ik wacht mooi rustig af tot hij goedkoper is. Als hij tegen de 40 uur aan had gezeten dan was het een instabuy geweest.
pi_137412850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
In vergelijking met vele andere games waar ik veel langer plezier van heb voor dat geld, of vaak minder zelfs, vind ik 60 euro een hoop geld. 15 uur is gewoon kort, helemaal voor een RPG in mijn optiek. Het zal verder niks afdoen aan de kwaliteit van de game maar ik wacht mooi rustig af tot hij goedkoper is. Als hij tegen de 40 uur aan had gezeten dan was het een instabuy geweest.
Hier hik ik ook tegenaan. Desondanks denk ik wel dat ik hem ga kopen/proberen.

Hoe spelen jullie hem trouwens nu al? Of is hij al uit voor PS3/Xbox?
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:09:11 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_137413090
4 Euro per uur? Goedkoper dan de bios, en dan bezit je de film nog niet eens.
Daarnaast moet je hem natuurlijk niet voor 60, maar voor 43 euro kopen
http://www.amazon.co.uk/South-Park-Stick-Truth-Xbox/dp/B00CMJ1NP8
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137413095
De gamespot review had het zelfs over 11/12 uur. Ik koop 'm wel als ie rond de 20 euro is.
pi_137413491
Wie koopt er nou nog spellen voor 60 euro? Je kan ze overal voor rond de 40 halen. En heel veel spellen tegenwoordig zitten aan de 15 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')