SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:29 schreef t4rt4rus het volgende:
Nu heb ik op de PC weer een bug ofzo (of snap het gewoon niet)bedoel je dat je moet "stofzuigen"? daar bleef hij bij mij ook hangen en toen heb ik het spel even opnieuw opgestart en werkte hij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar doet ie niks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:12 schreef rboy14 het volgende:
[..]
bedoel je dat je moet "stofzuigen"? daar bleef hij bij mij ook hangen en toen heb ik het spel even opnieuw opgestart en werkte hij weer.
Als het alleen die probing scenes zij zou ik niet moeilijk doen, gewoon op youtube opzoeken en als je ze echt graag zelf wilt "beleven" kun je ook nog de (goedkopere) pc versie kopen via steam. De versie op steam in unscensored.:)quote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ik op Amazon.com bestel, kan ik er dan zeker van zijn dat ik ook een exemplaar (voor de PS3) uit daadwerkelijk de VS ontvang ipv eentje uit een Europees distributiecentrum (met censuur) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Letterlijk stuk gegaan om die teksten van Jimmy.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Er komen episode DLC's.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik baal er nu al van dat het zo kort is, ik ben er nog niet doorheen, maar dit is zo'n spel dat ik ala Skyrim gewoon weken wil kunnen spelen ipv een paar dagen
Nee, die zullen ook maar kort zijn denk ik. Maar ik ben gisteren gewoon gestopt puur omdat ik het idee had dat het veels te hard gingquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komen episode DLC's.
Ik weet, het is niet je-van-het, maar het is beter dan niks.
Hij slaat volgens mij vrij vaak automatisch op bij checkpoints, dus hopelijk kan je nog terug naar een checkpoint niet zo ver terug.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Net hele ondergrondse ding doorgespeeld, klim de emergency exit ladder op en hopla.
Durf nu niet te kijken wat ik allemaal kwijt ben.
Heb inderdaad net die fruit bat verslagen zat ik te bedenken. Beter heeft ie m daar opgeslagen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij slaat volgens mij vrij vaak automatisch op bij checkpoints, dus hopelijk kan je nog terug naar een checkpoint niet zo ver terug.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Letterlijk stuk gegaan om die teksten van Jimmy.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Daar ben ik net voorbijquote:
12 uur is prima. Dat is omgerekend bijna 3 seizoenen aan contentquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik baal er nu al van dat het zo kort is, ik ben er nog niet doorheen, maar dit is zo'n spel dat ik ala Skyrim gewoon weken wil kunnen spelen ipv een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |