Ok, doe ze de groeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ga zo falafel halen bij Beurs.

Leugens, jij bent nog nooit in Rotterdam geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?

Gezellig. Ik heb net een broodje rookworst gehaald bij Beurs.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?

Ik ben er geboren en getogen, maar dan wel op de goede maasoever vuile spartaanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leugens, jij bent nog nooit in Rotterdam geweest.
(De falafel daar is wel prima overigens, al is het niet mijn ding)

De importboertjeskant bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen, maar dan wel op de goede maasoever vuile spartaan.

Die waar de Kuip ook staat badum tssssquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De importboertjeskant bedoel je?

Ik zat beneden te eten en anderen keken er naarquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Jij liet OWS links liggen?

Er wordt momenteel voor mij gekookt. Geen idee wat eigenlijk. Vanwaar dat je denkt dat wij ooit zouden samen etenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat eten we vanavond? Kook jij of ik?

Omdat we dat de afgelopen weken hebben gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt momenteel voor mij gekookt. Geen idee wat eigenlijk. Vanwaar dat je denkt dat wij ooit zouden samen eten

De enige keer dat wij samen zouden eten pur ik mijn holle kies uit met jouw sleutelbeen, kutjood.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat we dat de afgelopen weken hebben gedaan.
Ik snap niet waarom jij onze vriendschap zo aan het verbergen bent, ik heb je toch gezegd dat ik je tegen Helpmefok zou beschermen.

TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige keer dat wij samen zouden eten pur ik mijn holle kies uit met jouw sleutelbeen, kutjood.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.

Jij hebt het nog goed. Mij werd een Mussert toekomst toegewenstquote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.
Ohquote:

Dan moet je dus eigenlijk een foto van de NSB posten. HMF is ook al zo'n klikspaan beetje TR's maken en Don lastig vallenquote:

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef DonRaja het volgende:
Onlogisch: kappen met Tyron letsel toewensen.
Tyron: Kappen met mieten.

quote:'Als het fout gaat met Benno L., stap ik op'
Burgemeester Henri Lenferink heeft er vertrouwen in dat Benno L. niet weer in de fout gaat terwijl hij in Leiden woont. Er is volgens de burgemeester een goed netwerk van onder andere de reclassering om de veroordeelde pedoseksueel heen. De burgemeester heeft er zelfs zo veel vertrouwen in dat hij zijn functie eraan verbindt: „Als het fout gaat met Benno L., dan stap ik op”, zei Lenferink maandag tijdens een bijeenkomst voor inwoners van Leiden.
Volgens Lenferink gaat het niet goed met L., die in een woning van kaal beton woont. „L. is erg verdrietig en bang, een gebroken man.” Tegelijk snapt de burgemeester ook de ophef die is ontstaan toen bekend werd dat L. in Leiden woont en dat mensen daar boos over zijn. Lenferink erkende ook dat mensen Benno L. het leven zuur kunnen maken.
Protest
Voormalig zwemleraar L. heeft de 6 jaar gevangenisstraf die hij kreeg voor het seksueel misbruiken van tientallen jonge kinderen, inmiddels uitgezeten. Sindsdien is hij overal waar hij wilde wonen geweerd. In het weekeinde ontstond in Leiden onrust. Tientallen mensen protesteerden met spandoeken bij de flat van L. aan de Apollolaan. De politie en de ME hielden de boel in de gaten.
Bij de bijeenkomst van maandagmiddag was het rustig. Ongeveer 20 mensen kwamen opdagen. Buiten stonden ook enkele mensen, onder wie een met een papier waarop stond dat Lenferink moet aftreden omdat „Benno L. omringd door scholen woont”.

Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had gehoopt dat GGMM mijn TR zou oppakken.

Alleen bij Feyenoorders.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?

Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?

Echt?quote:

Hoeveel moet dit ding kosten dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mercedes AMG is wel snel hoor, geen wijvenbak toch.
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Tis anderhalf keer duurder maar wel minder burgerlijk dan n Volvo .

Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel moet dit ding kosten dan?

Je beseft dat je dit nu aanneemt van de man welke rondreed in de officieel tot vrouwenauto van het jaar verkozen auto he?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]

Zou ik liever een dikke Audi van halen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben

Idd, een S8quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou ik liever een dikke Audi van halen.

Daar ben je nog steeds boos over?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?

Vanaf 109k de AMG dan normale gaat rond de 83k voor het instapmodel.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben

Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]

Pimpquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.

Waarom dan pas?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.

Baasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.

Hey, ik had mijn fout erkend en mijn excuses publiekelijk aangeboden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Alle respect die je verloren had met je valse aantijgingen heb je bij deze weer teruggewonnen

Don pakt zoveel, die kijkt niet op een paar k.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? of wil je dat niet zeggen?

nvm zie het in de linkquote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Maar jammer dat je vrouw de beest der beesten niet wil
[ afbeelding ]

Wordt geen nieuwe he (overyear), dus hangt ervan af wat ik dan kan vinden qua aanbod.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? of wil je dat niet zeggen?

Die wil ze wel, die gaat ze zelf rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Maar jammer dat je vrouw de beest der beesten niet wil
[ afbeelding ]

Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben homo. Ik geef niks om auto's zolang het maar enigszins comfortabel en voordelig rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Weet ik man, en op het punt van een GGMM zat je nog lang niet hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik had mijn fout erkend en mijn excuses publiekelijk aangeboden.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.Ik geeneens denk ik. In ieder geval geen schreeuwerig opvallende auto. Moet je je enkel zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.Heb ook maar een simpele Polo 1.4 (niet eens full option) anderzijds we weten allemaal wat mooi is tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla

Hehe, de kinderstoeltjes zitten in de auto van mijn vrouw.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik man, en op het punt van een GGMM zat je nog lang niet hoor.
Is zo'n Masterati nou een beetje kindvriendelijk nog? Niet een van je koters met een balpen in het kalfsleder gaat zitten hakken of zo

Don waarschijnlijk heeft een mooiere auto als Danny.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikt en kost 158K
Is wel Twin Turbo 3.0

De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikt en kost 158K
Is wel Twin Turbo 3.0

Don heeft nu al een dikke bak idd. Pas nog in gezetenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Don waarschijnlijk heeft een mooiere auto als Danny.

Godverdomme, België.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.

Deze komt uit 2013, 3K op de tellerquote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.

Ik wil geen 2-seater, meer een gevoelskwestie.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
DonWaarom nou een Maserati joh.
[ afbeelding ] Helft van het geld, zoveel toffer
Maar blijft een belachelijk mooie bak die je hebt natuurlijk.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:

Snap ik op zich ook wel. Ik ben alleen zo gruwelijk verliefd op de R8.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil geen 2-seater, meer een gevoelskwestie.

Haha, 100x liever een Ferrari dan een Audi.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind die Audi's altijd echt pure klasse uitstralen.
Vind ze veel mooier dan overhypte ferarri's.

Deze auto vind ik dan wel al jaren erg geil.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
Fietslampjes broeder, 3 euro tochquote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]
Extra sterk zoals jullie kunnen zien

R8 zou ik echt 40-45 keer liever rijden dan een Ferrari.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind die Audi's altijd echt pure klasse uitstralen.
Vind ze veel mooier dan overhypte ferarri's.

Mijn buurman had er 1, heeft 'm ingeruild voor een DB9 (of DB8, ik zie het verschil niet echt...)quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap ik op zich ook wel. Ik ben alleen zo gruwelijk verliefd op de R8.

Net zo gek als die spits van ons dusquote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
R8 zou ik echt 40-45 keer liever rijden dan een Ferrari.
Het feit dat Pelle een R8 rijdt i.p.v. een Ferrari als Italiaan zijnde, zegt genoeg denk ik zo.

Heb je nog een HEMA Rookworst gekocht?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]

Ah je bent blank en dus geen neef van L_Lquote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]

No way. Beide merken ooit gereden. Audi is leuker. Die 5.2 liter V10, godverdomme he. Kan geen Ferrariblok tegenop.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, 100x liever een Ferrari dan een Audi.

Een mooie Saab of Lexusquote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geeneens denk ik. In ieder geval geen schreeuwerig opvallende auto. Moet je je enkel zorgen maken

Sinds Audi Lambo over heeft genomen nemen ze wel veel over van de Italianen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat Pelle een R8 rijdt i.p.v. een Ferrari als Italiaan zijnde, zegt genoeg denk ik zo.

Waarom nou weer de Waal?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Ik hoop zelfs dat Nicki Minaj gegoten in beton wordt en daarna de waal in wordt gegooid

Wut?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds Audi Lambo over heeft genomen nemen ze wel veel over van de Italianen.

GGMM, vink je de TR even afquote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Ik hoop zelfs dat Nicki Minaj gegoten in beton wordt en daarna de waal in wordt gegooid

Ook wel een iets andere prijsklasse toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]

Jij bent echt dom hequote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je bent blank en dus geen neef van L_L

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]

Hele R8 komt van Lambo af mattie.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?
Lambo neemt het blok van Audi af he, niet andersom schat.

Dit geloof jij oprecht? Ik ga geeneens bewijs opzoeken dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele R8 komt van Lambo af mattie.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post verwijderd en genote.
Wat denkt die lul wel niet.

O dat bedoel je. Dat klopt: komt tientallen procenten overeen (o.a. R-tronic transmissie). Maar de V10 5.2 FSI quattro is ontwikkeld in Neckarsulm geloof ik (of was dat waar de auto gebouwd werd? Ik weet het niet heel precies meer).quote:Op maandag 17 februari 2014 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele R8 komt van Lambo af mattie.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit geloof jij oprecht? Ik ga geeneens bewijs opzoeken dat laat ik aan jou over.
OH POW POW POW POW POWquote:De R8 heeft standaard quattro vierwielaandrijving. Dit systeem maakt gebruik van een van Lamborghini afkomstige Viscokoppeling in plaats van Audi's gebruikelijke quattro-systeem. Het chassis is opgebouwd uit aluminium genaamd Audi spaceframe (ASF). Een techniek die al eerder gebruikt werd bij de Audi A2 en A8. Tevens heeft de R8 Audi Magnetic Ride, een adaptief schokdempersysteem.
Omdat Audi AG het merk Lamborghini bezit, heeft de R8 15% van de onderdelen gemeen met die van de Lamborghini Gallardo waaronder de optionele R-tronic transmissie. De Europese Audi R8 is tevens het eerste voertuig waarvan de koplampen geheel uit leds bestaan. Ook kan de R8 optioneel besteld worden met het Bang & Olufsen Sound System, zoals bij andere duurdere modellen van Audi ook mogelijk is.

Dat is jouw mening. Qua prestaties is de 458 van een heel ander niveau dan de R8.quote:

Waarom word ik al de gehele dag aangevallen door users?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gerechtigheid.
Ik verwacht excuses aan Nicki.

Inderdaad, extreem inferieur.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Qua prestaties is de 458 van een heel ander niveau dan de R8.

Nu heb ik 1 note erbij.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gerechtigheid.

Nicki is een hoerquote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gerechtigheid.

Lamborghini heeft een motor die ontwikkeld is door Audi. Het blok in de R8 is wel hetzelfde als de Lambo.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat meende ik ook in Top Gear gehoord te hebben hoor.

Was maar een grapje johquote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu heb ik 1 note erbij.
Ik geef niet toe aan jouw hypocrisie.

GGMM, kan je mijn post terugzetten en de note verwijderen aangezien deze nergens op slaat? Dit valt me wel erg tegen van je.quote:

Zie ook dit:quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat meende ik ook in Top Gear gehoord te hebben hoor.
quote:Developed by AUDI AG, for use in the Gallardo, and the first engine developed for Automobili Lamborghini S.p.A. after they were acquired by AUDI AG - part of the Volkswagen Group. As such, it shares components and technology from other members of the group, specifically Audi.

Ja de nieuwe is allemaal van Audi ja. Maar toen ze net Lambo hadden overgenomen was alles Lambo, nu hebben ze alles van Lambo gepakt en dan eigen dingen eraan gedaan en daarom heet het nu Audi.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lamborghini heeft een motor die ontwikkeld is door Audi. Het blok in de R8 is wel hetzelfde als de Lambo.

Post ga ik niet helemaal terugzetten; teveel moeite.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, kan je mijn post terugzetten en de note verwijderen aangezien deze nergens op slaat? Dit valt me wel erg tegen van je.

Nee schatje, de V10 in de Gallardo is ontwikkeld door Audi, nog voor Lamborghini van Audi was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja de nieuwe is allemaal van Audi ja. Maar toen ze net Lambo hadden overgenomen was alles Lambo, nu hebben ze alles van Lambo gepakt en dan eigen dingen eraan gedaan en daarom heet het nu Audi.

Je moet gewoon met je tengels van mijn kunstwerken afblijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post ga ik niet helemaal terugzetten; teveel moeite.
Note had ik al verwijderd.
Tering, wat ben je toch makkelijk af en toe.

Ja, dat zei Ron al.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit.

Die boggel achteropquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het veel mooier dan een R8.

Ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een gedrochtquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wou net zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Reed me afgelopen zaterdag voorbij in Breda, een Zwitserse. We waren even aan het racen, ik op de 1000.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Al vind ik de Aventador nog weer een klasse mooier

heeft hij wel een auto?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Nu we het over superauto's hebben, GGMM wat voor auto heb jij?

Aventador is anders mooi, dat is echt een beest, echt een gruwelijke auto gewoon. Ferrari is souplesse.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Al vind ik de Aventador nog weer een klasse mooier

Ik deed niks verkeerd?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben weg. Als GGMM straks ook weg is, dan is DP weer de baas. (tenzij zijn verwijderde post nog gevolgen heeft...)

Had een 5'je, zit nu puur op motoren. Geen auto nodig op het moment; vertraagt veel te veel.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
Welke auto rijden jullie zelf dan? Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]

Golfjes zijn ook altijd wel degelijke bakjes ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had een 5'je, zit nu puur op motoren. Geen auto nodig op het moment; vertraagt veel te veel.

Een BMW schat. Geen Golf.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Golfjes zijn ook altijd wel degelijke bakjes ja.
Alleen jammer dat het hele merk verpaupert is door Nike dragers

Geen BMW meer voor mij nee. Als ik ooit nog een auto neem, wordt het de R8.quote:

Yep, we moeten allemaal compenseren weet je.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god het gaat weer over auto's

Nee jij dan met je japanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Ja, dieptriest.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Wil je mijn rijbewijs kopen? 4 duizend euro, we lijken toch als 2 druppels op elkaarquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Zesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat voor een motor heb je nu?

Wat rij jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Nu we het over superauto's hebben, GGMM wat voor auto heb jij?

Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is toch gewoon een normale vraag of schaam je ervoor?

okquote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.

Mietjequote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zesstuks.
GS500F 2006. Yamaha FZ750 '88 voor mijn chick als lesmotor. R6 2009. Honda CB500 uit '97 (?). Kawasaki ER-5 uit 2002. En sinds kort een 1000in de vorm van een ZX10R 2009.
De R6 en de ER-5 gaan er trouwens uit. De CB500 gaat naar mijn broer waarschijnlijk.
Ik rijd de 1000 en R6 alleen in de zomer in het buitenland. De ER-5 was samen met de GS500F een bagagemotor (twee zijkoffers en een topkoffer; wingrack bij de ER-5, Givi+Heckler-Koch combinatie bij de GS500), maar de ER-5 begint enorm te slijten. Broer zijn CB500 is compleet op, dus die mag de mijne.
Heb een week geleden 4 nieuwe Michelins' verkregen vanuit Duitsland. 40% van de Nederlandse prijs..

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]

De Megane hatchback is een kk mooie Renault.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan een zwarte

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn absoluut mooiste bezit. Alleen jammer van de neus. Net een haakneus..

Ik moet gewoon altijd vervoer hebben, zonder angst dat ik overgeleverd ben aan het OV (zelfs dat is dit jaar één keer voorgekomen gek genoegquote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat de hell man, wat moet je nu weer met 6 motoren.

Dan heb je de komende weekenden nog goed vol zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet gewoon altijd vervoer hebben, zonder angst dat ik overgeleverd ben aan het OV (zelfs dat is dit jaar één keer voorgekomen gek genoeg).
De ER-5 gaat er dus wel uit; teveel onderhoud aan het worden (nieuwe banden, oliefilter en luchtfilter, koppakking lekt, kleppen stellen, afijn: eruit met dat kreng).
R6 is ook opgevolgd. Dan zijn het er nog maar 4.
De FZ750 is voor mijn chick, die nog niet weet dat ze gaat lessen. Zijn er dan nog maar 3. Ding is echt prima, want als ze ermee op haar bek gaat kost het twee kratten bier. Alles is enorm makkelijk te onderhouden aan dat ding tevens.
En dan de CB500 die naar broerlief gaat. Dus feitelijk heb ik er maar 2. Alleen nog geen tijd gehad om dingen te dumpen / te sleutelen. Ga ik komende week 2 dagen voor uittrekken. Dan ga ik bij 3 motoren kleppen stellen, 6 banden verwisselen, drie luchtfilters en vier oliefilters + olie doen, twee chokekabels, drie keer carbs stellen en bij een motor iets wat ik nooit eerder heb gedaan - de balhoofdlagers..
O en het leuke: ik doe het allemaal op straat. Alle buren doodnieuwsgierig.
Ik zou haast een foto'tje plaatsen, maar dan weet iedereen gelijk waar ik woon. Sowieso zullen sommige Rotterdammers in Noord/West nu ongeveer wel weten welk straatje het om gaat.

Ik ben er best wel snel mee. Pa en broer komen helpen. Dus moet in twee dagen gebeurd zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je de komende weekenden nog goed vol zitten.
Foto's posten op FOK! is altijd tricky ja

Die komt nooit die begin stad uit ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonMet tienduizenden mensen tegelijk pokémon spelen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonMet tienduizenden mensen tegelijk pokémon spelen.

Ze hebben al 4 badges.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die komt nooit die begin stad uit ja.

In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan

quote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.Charmeleon hebben ze per ongeluk vrij gelaten en al hun vertrouwen ligt bij Pidgeot.

Godverdommequote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.Charmeleon hebben ze per ongeluk vrij gelaten en al hun vertrouwen ligt bij Pidgeot.

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]

Even een foto van m'n eigen waggie:quote:

quote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een foto van m'n eigen waggie:
[ afbeelding ]

M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):quote:

Moet je grote afstanden afleggen eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):
[ afbeelding ]
Xsara 1.9 TD, wát een beest was dat

Japanquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een foto van m'n eigen waggie:
[ afbeelding ]
Lancer 1.3 uit '97

Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.

Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.

Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.

Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitluldequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.

Wauw, en weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitlulde

Dan ben je ook gewoon teringdom want algemeen bekend is dat dat niet toegestaan is.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.

toen was je bijna net zo oud als ikquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan nam ik je mee naar 1999

Kreeg toevallig vandaag bericht dat het met een jaar verlengt is. Gratis.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
WTF? Ik krijg een máánd Whatsapp gratis?
Boelers

Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk weer buiten.

dit klinkt erg fout eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen was je bijna net zo oud als ik

okquote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.
Geen dank.

Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Megane hatchback is een kk mooie Renault.

Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmijquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.

137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruiktquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmij

Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Zit er ook aan te denken om hem te verkopen en een wat kleinere bak te kopen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HMF zijn arm zelf geopereerd en heelt het nu goed

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit klinkt erg fout eigenlijkAlsof ik andere bedoelingen zou hebben.
Maar ik doelde op het kampioenschap van Feyenoord

Ik rij vaak alleen ja, daarom denk ik er ook over na om kleiner te gaan rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.

ja dat is nieuw he?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.

Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is nieuw he?
Ik had in november geboekt, dus ik had geluk, en viel nog in de oude regel

Tja.... Welke maatschappij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.

RyanAir.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... Welke maatschappij dan?

Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
RyanAir.
Ze hebben volgens mij allemaal prijzen exclusief koffers, dan zijn zij nog het goedkoopst.

Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ik

Geen koffer mee dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.

red?quote:
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.En we doen 1 koffer per 2 personen, dus RyanAir maar gekozen.

Mallorcaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
red?
[..]
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodig
Waar ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |