Don pakt zoveel, die kijkt niet op een paar k.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? of wil je dat niet zeggen?
nvm zie het in de linkquote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Maar jammer dat je vrouw de beest der beesten niet wil
[ afbeelding ]
Wordt geen nieuwe he (overyear), dus hangt ervan af wat ik dan kan vinden qua aanbod.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? of wil je dat niet zeggen?
Die wil ze wel, die gaat ze zelf rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Maar jammer dat je vrouw de beest der beesten niet wil
[ afbeelding ]
Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben homo. Ik geef niks om auto's zolang het maar enigszins comfortabel en voordelig rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik man, en op het punt van een GGMM zat je nog lang niet hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik had mijn fout erkend en mijn excuses publiekelijk aangeboden.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.Ik geeneens denk ik. In ieder geval geen schreeuwerig opvallende auto. Moet je je enkel zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Het moet me van A naar B brengen.Heb ook maar een simpele Polo 1.4 (niet eens full option) anderzijds we weten allemaal wat mooi is tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Hehe, de kinderstoeltjes zitten in de auto van mijn vrouw.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik man, en op het punt van een GGMM zat je nog lang niet hoor.
Is zo'n Masterati nou een beetje kindvriendelijk nog? Niet een van je koters met een balpen in het kalfsleder gaat zitten hakken of zo
Don waarschijnlijk heeft een mooiere auto als Danny.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikt en kost 158K
Is wel Twin Turbo 3.0
De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikt en kost 158K
Is wel Twin Turbo 3.0
Don heeft nu al een dikke bak idd. Pas nog in gezetenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Don waarschijnlijk heeft een mooiere auto als Danny.
Godverdomme, België.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.
Deze komt uit 2013, 3K op de tellerquote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck... heb ze hier al voor minder dan een derde van die prijs gezien.
Ik wil geen 2-seater, meer een gevoelskwestie.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
DonWaarom nou een Maserati joh.
[ afbeelding ] Helft van het geld, zoveel toffer
Maar blijft een belachelijk mooie bak die je hebt natuurlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
Snap ik op zich ook wel. Ik ben alleen zo gruwelijk verliefd op de R8.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil geen 2-seater, meer een gevoelskwestie.
Haha, 100x liever een Ferrari dan een Audi.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind die Audi's altijd echt pure klasse uitstralen.
Vind ze veel mooier dan overhypte ferarri's.
Deze auto vind ik dan wel al jaren erg geil.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
Fietslampjes broeder, 3 euro tochquote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]
Extra sterk zoals jullie kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |