Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had gehoopt dat GGMM mijn TR zou oppakken.
Alleen bij Feyenoorders.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?
Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?
Echt?quote:
Hoeveel moet dit ding kosten dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mercedes AMG is wel snel hoor, geen wijvenbak toch.
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Tis anderhalf keer duurder maar wel minder burgerlijk dan n Volvo .
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel moet dit ding kosten dan?
Je beseft dat je dit nu aanneemt van de man welke rondreed in de officieel tot vrouwenauto van het jaar verkozen auto he?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Zou ik liever een dikke Audi van halen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben
Idd, een S8quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou ik liever een dikke Audi van halen.
Daar ben je nog steeds boos over?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?
Vanaf 109k de AMG dan normale gaat rond de 83k voor het instapmodel.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben
Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Pimpquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Waarom dan pas?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Baasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Hey, ik had mijn fout erkend en mijn excuses publiekelijk aangeboden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Alle respect die je verloren had met je valse aantijgingen heb je bij deze weer teruggewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |