Ok, doe ze de groeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ga zo falafel halen bij Beurs.
Leugens, jij bent nog nooit in Rotterdam geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Gezellig. Ik heb net een broodje rookworst gehaald bij Beurs.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ben er geboren en getogen, maar dan wel op de goede maasoever vuile spartaanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leugens, jij bent nog nooit in Rotterdam geweest.
(De falafel daar is wel prima overigens, al is het niet mijn ding)
De importboertjeskant bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen, maar dan wel op de goede maasoever vuile spartaan.
Die waar de Kuip ook staat badum tssssquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De importboertjeskant bedoel je?
Ik zat beneden te eten en anderen keken er naarquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Jij liet OWS links liggen?
Er wordt momenteel voor mij gekookt. Geen idee wat eigenlijk. Vanwaar dat je denkt dat wij ooit zouden samen etenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat eten we vanavond? Kook jij of ik?
Omdat we dat de afgelopen weken hebben gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt momenteel voor mij gekookt. Geen idee wat eigenlijk. Vanwaar dat je denkt dat wij ooit zouden samen eten
De enige keer dat wij samen zouden eten pur ik mijn holle kies uit met jouw sleutelbeen, kutjood.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat we dat de afgelopen weken hebben gedaan.
Ik snap niet waarom jij onze vriendschap zo aan het verbergen bent, ik heb je toch gezegd dat ik je tegen Helpmefok zou beschermen.
TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige keer dat wij samen zouden eten pur ik mijn holle kies uit met jouw sleutelbeen, kutjood.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.
Jij hebt het nog goed. Mij werd een Mussert toekomst toegewenstquote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TR gemacht, met die rotte tanden van jou is dit gewoon een doodsverwensing.
Ohquote:
Dan moet je dus eigenlijk een foto van de NSB posten. HMF is ook al zo'n klikspaan beetje TR's maken en Don lastig vallenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef DonRaja het volgende:
Onlogisch: kappen met Tyron letsel toewensen.
Tyron: Kappen met mieten.
quote:'Als het fout gaat met Benno L., stap ik op'
Burgemeester Henri Lenferink heeft er vertrouwen in dat Benno L. niet weer in de fout gaat terwijl hij in Leiden woont. Er is volgens de burgemeester een goed netwerk van onder andere de reclassering om de veroordeelde pedoseksueel heen. De burgemeester heeft er zelfs zo veel vertrouwen in dat hij zijn functie eraan verbindt: „Als het fout gaat met Benno L., dan stap ik op”, zei Lenferink maandag tijdens een bijeenkomst voor inwoners van Leiden.
Volgens Lenferink gaat het niet goed met L., die in een woning van kaal beton woont. „L. is erg verdrietig en bang, een gebroken man.” Tegelijk snapt de burgemeester ook de ophef die is ontstaan toen bekend werd dat L. in Leiden woont en dat mensen daar boos over zijn. Lenferink erkende ook dat mensen Benno L. het leven zuur kunnen maken.
Protest
Voormalig zwemleraar L. heeft de 6 jaar gevangenisstraf die hij kreeg voor het seksueel misbruiken van tientallen jonge kinderen, inmiddels uitgezeten. Sindsdien is hij overal waar hij wilde wonen geweerd. In het weekeinde ontstond in Leiden onrust. Tientallen mensen protesteerden met spandoeken bij de flat van L. aan de Apollolaan. De politie en de ME hielden de boel in de gaten.
Bij de bijeenkomst van maandagmiddag was het rustig. Ongeveer 20 mensen kwamen opdagen. Buiten stonden ook enkele mensen, onder wie een met een papier waarop stond dat Lenferink moet aftreden omdat „Benno L. omringd door scholen woont”.
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had gehoopt dat GGMM mijn TR zou oppakken.
Alleen bij Feyenoorders.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?
Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij plaatst daadwerkelijk TR's ja?
Echt?quote:
Hoeveel moet dit ding kosten dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mercedes AMG is wel snel hoor, geen wijvenbak toch.
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Tis anderhalf keer duurder maar wel minder burgerlijk dan n Volvo .
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel moet dit ding kosten dan?
Je beseft dat je dit nu aanneemt van de man welke rondreed in de officieel tot vrouwenauto van het jaar verkozen auto he?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Zou ik liever een dikke Audi van halen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben
Idd, een S8quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou ik liever een dikke Audi van halen.
Daar ben je nog steeds boos over?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is een jood en heeft mij al eerder een ban aan genaaid. Wat verwacht je?
Vanaf 109k de AMG dan normale gaat rond de 83k voor het instapmodel.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schat 89k. Zonder er verstand van te hebben
Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Mja beetje klein wel:
[ afbeelding ]
Pimpquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw inmiddels overtuigd:
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Waarom dan pas?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Baasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In juni/juli komt ie.
Hey, ik had mijn fout erkend en mijn excuses publiekelijk aangeboden.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Alle respect die je verloren had met je valse aantijgingen heb je bij deze weer teruggewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |