Kreeg toevallig vandaag bericht dat het met een jaar verlengt is. Gratis.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
WTF? Ik krijg een máánd Whatsapp gratis?
Boelers

Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk weer buiten.

dit klinkt erg fout eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen was je bijna net zo oud als ik

okquote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.
Geen dank.

Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Megane hatchback is een kk mooie Renault.

Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmijquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.

137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruiktquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmij

Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Zit er ook aan te denken om hem te verkopen en een wat kleinere bak te kopen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HMF zijn arm zelf geopereerd en heelt het nu goed

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit klinkt erg fout eigenlijkAlsof ik andere bedoelingen zou hebben.
Maar ik doelde op het kampioenschap van Feyenoord

Ik rij vaak alleen ja, daarom denk ik er ook over na om kleiner te gaan rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.

ja dat is nieuw he?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.

Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is nieuw he?
Ik had in november geboekt, dus ik had geluk, en viel nog in de oude regel

Tja.... Welke maatschappij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.

RyanAir.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... Welke maatschappij dan?

Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
RyanAir.
Ze hebben volgens mij allemaal prijzen exclusief koffers, dan zijn zij nog het goedkoopst.

Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ik

Geen koffer mee dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.

red?quote:
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.En we doen 1 koffer per 2 personen, dus RyanAir maar gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |