ja dat is nieuw he?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is nieuw he?
Ik had in november geboekt, dus ik had geluk, en viel nog in de oude regel
Tja.... Welke maatschappij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.
RyanAir.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... Welke maatschappij dan?
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
RyanAir.
Ze hebben volgens mij allemaal prijzen exclusief koffers, dan zijn zij nog het goedkoopst.
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ik
Geen koffer mee dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.
red?quote:
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.En we doen 1 koffer per 2 personen, dus RyanAir maar gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |