M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):quote:
Moet je grote afstanden afleggen eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):
[ afbeelding ]
Xsara 1.9 TD, wát een beest was dat
Japanquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een foto van m'n eigen waggie:
[ afbeelding ]
Lancer 1.3 uit '97
Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.
Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitluldequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.
Wauw, en weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitlulde
Dan ben je ook gewoon teringdom want algemeen bekend is dat dat niet toegestaan is.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.
toen was je bijna net zo oud als ikquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan nam ik je mee naar 1999
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |