Mietjequote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zesstuks.
GS500F 2006. Yamaha FZ750 '88 voor mijn chick als lesmotor. R6 2009. Honda CB500 uit '97 (?). Kawasaki ER-5 uit 2002. En sinds kort een 1000in de vorm van een ZX10R 2009.
De R6 en de ER-5 gaan er trouwens uit. De CB500 gaat naar mijn broer waarschijnlijk.
Ik rijd de 1000 en R6 alleen in de zomer in het buitenland. De ER-5 was samen met de GS500F een bagagemotor (twee zijkoffers en een topkoffer; wingrack bij de ER-5, Givi+Heckler-Koch combinatie bij de GS500), maar de ER-5 begint enorm te slijten. Broer zijn CB500 is compleet op, dus die mag de mijne.
Heb een week geleden 4 nieuwe Michelins' verkregen vanuit Duitsland. 40% van de Nederlandse prijs..
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
Welke auto rijden jullie zelf dan? Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
De Megane hatchback is een kk mooie Renault.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan een zwarte
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn absoluut mooiste bezit. Alleen jammer van de neus. Net een haakneus..
Ik moet gewoon altijd vervoer hebben, zonder angst dat ik overgeleverd ben aan het OV (zelfs dat is dit jaar één keer voorgekomen gek genoegquote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat de hell man, wat moet je nu weer met 6 motoren.
Dan heb je de komende weekenden nog goed vol zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet gewoon altijd vervoer hebben, zonder angst dat ik overgeleverd ben aan het OV (zelfs dat is dit jaar één keer voorgekomen gek genoeg).
De ER-5 gaat er dus wel uit; teveel onderhoud aan het worden (nieuwe banden, oliefilter en luchtfilter, koppakking lekt, kleppen stellen, afijn: eruit met dat kreng).
R6 is ook opgevolgd. Dan zijn het er nog maar 4.
De FZ750 is voor mijn chick, die nog niet weet dat ze gaat lessen. Zijn er dan nog maar 3. Ding is echt prima, want als ze ermee op haar bek gaat kost het twee kratten bier. Alles is enorm makkelijk te onderhouden aan dat ding tevens.
En dan de CB500 die naar broerlief gaat. Dus feitelijk heb ik er maar 2. Alleen nog geen tijd gehad om dingen te dumpen / te sleutelen. Ga ik komende week 2 dagen voor uittrekken. Dan ga ik bij 3 motoren kleppen stellen, 6 banden verwisselen, drie luchtfilters en vier oliefilters + olie doen, twee chokekabels, drie keer carbs stellen en bij een motor iets wat ik nooit eerder heb gedaan - de balhoofdlagers..
O en het leuke: ik doe het allemaal op straat. Alle buren doodnieuwsgierig.
Ik zou haast een foto'tje plaatsen, maar dan weet iedereen gelijk waar ik woon. Sowieso zullen sommige Rotterdammers in Noord/West nu ongeveer wel weten welk straatje het om gaat.
Ik ben er best wel snel mee. Pa en broer komen helpen. Dus moet in twee dagen gebeurd zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je de komende weekenden nog goed vol zitten.
Foto's posten op FOK! is altijd tricky ja
Die komt nooit die begin stad uit ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonMet tienduizenden mensen tegelijk pokémon spelen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonMet tienduizenden mensen tegelijk pokémon spelen.
Ze hebben al 4 badges.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die komt nooit die begin stad uit ja.
In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.Charmeleon hebben ze per ongeluk vrij gelaten en al hun vertrouwen ligt bij Pidgeot.
Godverdommequote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
In het begin hadden ze 12K viewers, dus dat ging wat makkelijker, maar gister hebben ze met 40K ook die vierde badge gehaald.Charmeleon hebben ze per ongeluk vrij gelaten en al hun vertrouwen ligt bij Pidgeot.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
Welke auto rijden jullie zelf dan? Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
Even een foto van m'n eigen waggie:quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een foto van m'n eigen waggie:
[ afbeelding ]
M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):quote:
Moet je grote afstanden afleggen eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vorige (en eerste) auto was deze (maar dan donkerblauw):
[ afbeelding ]
Xsara 1.9 TD, wát een beest was dat
Japanquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een foto van m'n eigen waggie:
[ afbeelding ]
Lancer 1.3 uit '97
Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik ook addblock maar heb FOK! op een filter staan dus krijg daar wel reclame van.
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.
Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitluldequote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij altijd een irrelevante reactie weet te plaatsen.
Wauw, en weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hah jij probeerde er een ban van te maken maar dat lukte je niet omdat ik mezelf eruitlulde
Dan ben je ook gewoon teringdom want algemeen bekend is dat dat niet toegestaan is.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen addblock te gebruiken in een post.
toen was je bijna net zo oud als ikquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan nam ik je mee naar 1999
Kreeg toevallig vandaag bericht dat het met een jaar verlengt is. Gratis.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
WTF? Ik krijg een máánd Whatsapp gratis?
Boelers
Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk weer buiten.
dit klinkt erg fout eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen was je bijna net zo oud als ik
okquote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'buiten' in deze post is volledig overbodig.
Geen dank.
Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Megane hatchback is een kk mooie Renault.
Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmijquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral makkelijk, veel ruimte enzo. Hoewel het wel een zuipert is met zn 2 liter.
137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruiktquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook een grote die je hebt hé, moet veel trekken enzo volgensmij
Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
137pk, behoorlijke overkill want ik heb wel een trekhaak, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Zit er ook aan te denken om hem te verkopen en een wat kleinere bak te kopen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HMF zijn arm zelf geopereerd en heelt het nu goed
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit klinkt erg fout eigenlijkAlsof ik andere bedoelingen zou hebben.
Maar ik doelde op het kampioenschap van Feyenoord
Ik rij vaak alleen ja, daarom denk ik er ook over na om kleiner te gaan rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rij je vaak alleen? Zoiets lijkt me opzich compleet Onlogisch als je bijvoorbeeld geen familie hebt.
ja dat is nieuw he?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is nieuw he?
Ik had in november geboekt, dus ik had geluk, en viel nog in de oude regel
Tja.... Welke maatschappij dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dacht een goedkope vlucht te hebben, maar dat valt vies tegen op die manier.
RyanAir.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... Welke maatschappij dan?
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
RyanAir.
Ze hebben volgens mij allemaal prijzen exclusief koffers, dan zijn zij nog het goedkoopst.
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij transavia is het goedkoper. 20 euro voor 20 kilo geloof ik
Geen koffer mee dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
Wauw. Eventjes 35 eu en 35 eu betalen voor een koffertje in een vliegtuig.
red?quote:
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar daar is de vlucht weer duurder.En we doen 1 koffer per 2 personen, dus RyanAir maar gekozen.
Mallorcaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
red?
[..]
mannen kunnen dat ja, ik wil heb altijd een hele koffer nodig
Waar ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |