Ik deed niks verkeerd?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben weg. Als GGMM straks ook weg is, dan is DP weer de baas. (tenzij zijn verwijderde post nog gevolgen heeft...)
Had een 5'je, zit nu puur op motoren. Geen auto nodig op het moment; vertraagt veel te veel.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
Welke auto rijden jullie zelf dan? Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
Golfjes zijn ook altijd wel degelijke bakjes ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had een 5'je, zit nu puur op motoren. Geen auto nodig op het moment; vertraagt veel te veel.
Een BMW schat. Geen Golf.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Golfjes zijn ook altijd wel degelijke bakjes ja.
Alleen jammer dat het hele merk verpaupert is door Nike dragers
Geen BMW meer voor mij nee. Als ik ooit nog een auto neem, wordt het de R8.quote:
Yep, we moeten allemaal compenseren weet je.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god het gaat weer over auto's
Nee jij dan met je japanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, dieptriest.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gaat je geen reet aan.quote:
Wil je mijn rijbewijs kopen? 4 duizend euro, we lijken toch als 2 druppels op elkaarquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat voor een motor heb je nu?
Wat rij jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Nu we het over superauto's hebben, GGMM wat voor auto heb jij?
Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is toch gewoon een normale vraag of schaam je ervoor?
okquote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dat aan jou te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |