Post ga ik niet helemaal terugzetten; teveel moeite.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, kan je mijn post terugzetten en de note verwijderen aangezien deze nergens op slaat? Dit valt me wel erg tegen van je.
Nee schatje, de V10 in de Gallardo is ontwikkeld door Audi, nog voor Lamborghini van Audi was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja de nieuwe is allemaal van Audi ja. Maar toen ze net Lambo hadden overgenomen was alles Lambo, nu hebben ze alles van Lambo gepakt en dan eigen dingen eraan gedaan en daarom heet het nu Audi.
Je moet gewoon met je tengels van mijn kunstwerken afblijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post ga ik niet helemaal terugzetten; teveel moeite.
Note had ik al verwijderd.
Tering, wat ben je toch makkelijk af en toe.
Ja, dat zei Ron al.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit.
Die boggel achteropquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het veel mooier dan een R8.
Ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrochtquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou net zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reed me afgelopen zaterdag voorbij in Breda, een Zwitserse. We waren even aan het racen, ik op de 1000.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Al vind ik de Aventador nog weer een klasse mooier
heeft hij wel een auto?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Nu we het over superauto's hebben, GGMM wat voor auto heb jij?
Aventador is anders mooi, dat is echt een beest, echt een gruwelijke auto gewoon. Ferrari is souplesse.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Al vind ik de Aventador nog weer een klasse mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |