R8 zou ik echt 40-45 keer liever rijden dan een Ferrari.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind die Audi's altijd echt pure klasse uitstralen.
Vind ze veel mooier dan overhypte ferarri's.
Mijn buurman had er 1, heeft 'm ingeruild voor een DB9 (of DB8, ik zie het verschil niet echt...)quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap ik op zich ook wel. Ik ben alleen zo gruwelijk verliefd op de R8.
Net zo gek als die spits van ons dusquote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
R8 zou ik echt 40-45 keer liever rijden dan een Ferrari.
Het feit dat Pelle een R8 rijdt i.p.v. een Ferrari als Italiaan zijnde, zegt genoeg denk ik zo.
Heb je nog een HEMA Rookworst gekocht?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]
Extra sterk zoals jullie kunnen zien
Ah je bent blank en dus geen neef van L_Lquote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukt
[ afbeelding ]
Extra sterk zoals jullie kunnen zien
No way. Beide merken ooit gereden. Audi is leuker. Die 5.2 liter V10, godverdomme he. Kan geen Ferrariblok tegenop.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, 100x liever een Ferrari dan een Audi.
Een mooie Saab of Lexusquote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geeneens denk ik. In ieder geval geen schreeuwerig opvallende auto. Moet je je enkel zorgen maken
Sinds Audi Lambo over heeft genomen nemen ze wel veel over van de Italianen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat Pelle een R8 rijdt i.p.v. een Ferrari als Italiaan zijnde, zegt genoeg denk ik zo.
Waarom nou weer de Waal?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Ik hoop zelfs dat Nicki Minaj gegoten in beton wordt en daarna de waal in wordt gegooid
Wut?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds Audi Lambo over heeft genomen nemen ze wel veel over van de Italianen.
GGMM, vink je de TR even afquote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Ik hoop zelfs dat Nicki Minaj gegoten in beton wordt en daarna de waal in wordt gegooid
Ook wel een iets andere prijsklasse toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent echt dom hequote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je bent blank en dus geen neef van L_L
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hele R8 komt van Lambo af mattie.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?
Lambo neemt het blok van Audi af he, niet andersom schat.
Post verwijderd en genote.quote:
Dit geloof jij oprecht? Ik ga geeneens bewijs opzoeken dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele R8 komt van Lambo af mattie.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post verwijderd en genote.
Wat denkt die lul wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |