quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Wouldn't mind if you didquote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok!!
Zal ik je komen masseren en dan ook op je wenken bedienen om het goed te maken?
Puur geluk.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt me gister verslagen.
Why?quote:
Waar is jouw babe dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
En waarom lag die OP-babe niet in mijn bed toen ik thuis kwam?
Betaal mn ticket en het zal waarheid wordenquote:
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.quote:
E-mail is zo 2004quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.
Zelfs ik maak ze niet zo slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.
Aan het werk, over een uurtje thuisquote:
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betaal mn ticket en het zal waarheid worden
Rijke tata jeweettoch.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?
Oh nee hoor maar ik heb er gewoon echt geen geld voorquote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het werk, over een uurtje thuis
[..]
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?
Welke kaart?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door die kutkaart, en de kutwindvoorspelling van vandaag
De versperringen waren gisteravond opeens weg, trouwens. Had alle tijd van de wereld om de trein te vindenquote:
Die anonieme valentijnskaartquote:
Ik zal niet zeggen dat ik arm ben, maar ik geloof dat jullie een andere definitie van rijk hanteren dan.quote:
Hmm...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die anonieme valentijnskaart![]()
Volgens mij ben ik voor de gek gehoudenIn ieder geval, dat zit ik mezelf wijs te maken ondertussen.
Ik ben hier heel erg fucking gevoelig voor
Nah, dat geloof ik niet. Als het een grapje is, zal iemand dat al wel gezegd hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die anonieme valentijnskaart![]()
Volgens mij ben ik voor de gek gehoudenIn ieder geval, dat zit ik mezelf wijs te maken ondertussen.
Ik ben hier heel erg fucking gevoelig voor
Was jij het?quote:
Ik zei gister nog dat jij het was. Hij wilde niet geloven.quote:
Oh hell no!!quote:
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Now that would be just fire and brimstone-inducing cruelquote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;rquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.
Die beweerde het niet te zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;r
Die gozer wil zo graag een chick/relatie. Dan ga je toch geen anonieme kaart sturen? Zal wel een achterlijk wijf met een halve hersencel zijn ofzo.
Jezus.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die beweerde het niet te zijn.
Hmmmm....En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Dank u, dank u.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens, kan het zijn dat er echt iemand oprecht een kaart heeft gestuurd? Ik weet niet of het handgeschreven is of niet.
Omdat het aan haar is gevraagd.quote:
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje sneue opmerking wel.quote:
Sherlockquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.
[ afbeelding ]
Bier welquote:
Wat moet ik bijdragen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier wel![]()
Kut moet ik nog even op wachten![]()
En Huppel is gewoon te lui om bij te dragen
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.quote:
Kom naar NL danquote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.
In juli pas, als het meezitquote:
Tot danquote:
Zelfbeschermingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
De lust en passie spat er weer van af, Huppel
Je zou haast denken van niet hè?quote:
Mooi toch, goed voor je hamstringquote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou haast denken van niet hè?
Ik moest eerst langs m'n pa en toen naar m'n ma en ik had geen fiets
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Bescherming voor wat? Ik ben niet gevaarlijk hoor....
Geen idee, maar nu je het zegt; even strekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi toch, goed voor je hamstring
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europa
Okquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Of hier om de hoek in Schubbekutteveenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaar
Klopt. Nederlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoorquote:
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Nouquote:
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Te hoog inderdaad ja. Al is het de afgelopen jaren wel wat geleveld. Hoop dat het nog zo'n 2 jaar blijft zakken, dan wil ik genoeg gespaard hebben om wat leuks te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.
Wat voor een huis wil jij kopen danquote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een huis wil jij kopen dan
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.Zo'n gek bedrag is dat toch niet?
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?
[..]
Eisen bijstellen misschien?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamerquote:
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
De mijne?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Jij hebt een huis van twee ton? :/quote:
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 johquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Dat vrijstaand is het probleem vooral.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Heb ik zo niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Wat stomquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.
/golddigger alert...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt een huis van twee ton? :/
Ho ho, ik heb nergens gezegd dat ik dat nú wil héquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 joh
Hmm dat is dan weer het nadeel van oude huizenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrijstaand is het probleem vooral.
quote:
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duurquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit nou zo raar?
Als je koopt, doe het dan gelijk goedquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duur
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]nou nee, ik zou dat echt niet begrijpen.
En waar is dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je koopt, doe het dan gelijk goed![]()
Voorlopig blijf ik hier wel zitten
Op de bank in mijn huisquote:
Nee dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek geworden
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de bank in mijn huis
[..]
Nee dat dacht ik dus ookIk vind het maar apart.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.
In de randstad heb je daar net een flatje voor terwijl je in limburg of groningen ofzo daar een groot vrijstaand huis voor hebt.
Verschillen zijn best groot
Geen garage voor je RX-8?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....
Voor een persoon in een jonge leeftijd.... Ja zeker wel. Dan moet je dus 2 x modaal verdienen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je jong of in je eentje bent mag je meestal wel de hoofdprijs betalen...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor een persoon in een jonge leeftijd.... Ja zeker wel. Dan moet je dus 2 x modaal verdienen ofzo.
Ik zei net al dat er in die berekening geen leeftijd is meegenomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor een persoon in een jonge leeftijd.... Ja zeker wel. Dan moet je dus 2 x modaal verdienen ofzo.
Das een twee onder een kap toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei net al dat er in die berekening geen leeftijd is meegenomen.
Maar om iets te noemen:
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-10/fotos/#foto-1 maar heeft een dikke verbouwing nodig
Had net nog iets anders gevonden maar kan die niet terug vinden
Dat zuigtquote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kopen![]()
![]()
Inkomsten voor sociale huur is te hoog, voor kopen te laag.
Ik wist niet dat je 80 was?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei net al dat er in die berekening geen leeftijd is meegenomen.
Maar om iets te noemen:
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-10/fotos/#foto-1 maar heeft een dikke verbouwing nodig
Had net nog iets anders gevonden maar kan die niet terug vinden
Of door het niet hebben van een vastcontract sowieso geen hypotheek kunnen krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kopen![]()
![]()
Starterslening geen optie??quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Huizen kopen![]()
![]()
Tja ze willen wel enige garantie dat je de rente kunt betalen...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of door het niet hebben van een vastcontract sowieso geen hypotheek kunnen krijgen
Ik heb er verder geen kaas van gegeten. Binnenkort maar eens gaan informeren wat precies de mogelijkheden zijn.quote:
Hihaho.quote:
Dat is logisch, vroeger was een tijdelijk aanstelling met uitzicht op een vaste aanstelling vaak al genoeg en nu niet meer. Andere dingen maken het sowieso al lastig om een hypotheek te krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze willen wel enige garantie dat je de rente kunt betalen...
Ik weet dat zoiets heel mooi kan worden. Het huis van mn ouders was een bouwval, na anderhalf jaar was het huis onherkenbaar. Maar zo mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho.
Weet je hoe mooi zoiets kan wordenIk zie het al helemaal zitten
Of dit http://www.funda.nl/koop/(...)aat-15/fotos/#foto-1
Die groene tegeltjes vind ik best cool eigenlijk
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-90/fotos/#foto-1
Soms nog steeds hoor, mn neef heeft een huis gekocht terwijl die werkloos is, puur met een intentie van een werkgever om hem aan te nemen met een jaarcontract.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch, vroeger was een tijdelijk aanstelling met uitzicht op een vaste aanstelling vaak al genoeg en nu niet meer. Andere dingen maken het sowieso al lastig om een hypotheek te krijgen
Ouwe musquote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho.
Weet je hoe mooi zoiets kan wordenIk zie het al helemaal zitten
Of dit http://www.funda.nl/koop/(...)aat-15/fotos/#foto-1
Die groene tegeltjes vind ik best cool eigenlijk
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-90/fotos/#foto-1
Ik hou er van....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Huizen kijken, altijd leuk.
Jammer van mijn dure smaak.
Gelukkig maar, het is vaak al lastig genoegquote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms nog steeds hoor, mn neef heeft een huis gekocht terwijl die werkloos is, puur met een intentie van een werkgever om hem aan te nemen met een jaarcontract.
Lijkt erop jaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat zoiets heel mooi kan worden. Het huis van mn ouders was een bouwval, na anderhalf jaar was het huis onherkenbaar. Maar zo mooi![]()
Staat bij de eerste huis de garage nu helemaal in de achtertuin?Het 2e huis heeft geen garage
Zelfs dan!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TsssDoor die inrichting moet je heen kijken
Wat is jouw smaak dan?quote:
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezenquote:
Klinkt als het gemiddelde spelletje riskquote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezen
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezen
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.
Soort van, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde spelletje risk
Bruut mensen naaien door middel van goed resourcemanagement van powertokensquote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.
Waar het hart van vol isquote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!
Ja haha, dat was wel geniaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bruut mensen naaien door middel van goed resourcemanagement van powertokens
Mu wil graag dat ik hem anaal neem, maar heb hem voor de tweede keer afgewezenquote:
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.quote:
Wat doet het kruisje?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, toch Tinder maar weer eens geinstalleerd, zag m'n buurvrouw weer, klik ik per ongeluk op het kruisje![]()
Jaja de hint is aangekomen *deinstall*
Wat is het kruisje? Welke hint? Mag je d'r palen?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, toch Tinder maar weer eens geinstalleerd, zag m'n buurvrouw weer, klik ik per ongeluk op het kruisje![]()
Jij was de Starks, de wolven. Ik was de leeuwenfamiliequote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.
Ik was die leeuwen toch? Wie waren dat?
jij klikt al genoeg op kruisjes volgens mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Dan heb ik wat gemist gisteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu wil graag dat ik hem anaal neem, maar heb hem voor de tweede keer afgewezen
[..]
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.
Ik was die leeuwen toch? Wie waren dat?
[..]
Wat doet het kruisje?
Kruisje = Geen interessequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is het kruisje? Welke hint? Mag je d'r palen?
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was de Starks, de wolven. Ik was de leeuwenfamilie.
Jij klikt op een beter kruisjequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij klikt al genoeg op kruisjes volgens mij
Die van mij hadden een of andere gay roosquote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.
Ik vond die inktvis wel het mooiste teken hebben.
kniebel knabbel kluisje, wie krabt er aan mijn kruisjequote:
Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja, noem je haar nou een heks?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kniebel knabbel kluisje, wie krabt er aan mijn kruisje
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die van mij hadden een of andere gay roos
cake van de bakker dan he, zodat je het niet kunt verpestenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.
huh wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, noem je haar nou een heks?
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.
Dat durf ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die helden op die kaarten waren ook allemaal van die fagsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, noem je haar nou een heks?
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:
Ja ach weet vrij zeker dat ze me toch niet moetquote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een date met je buurvrouw afhangt van een app als Tinder dan doe je sowieso iets fout in het leven.
nee, die vroeg wie er aan haar huisje knabbeldequote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zei die heks uit Hans en Grietje toch?
Oh...............quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Etc.
Etc.
Heb je dat boek al gekocht?quote:
Owquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, die vroeg wie er aan haar huisje knabbelde
Mensen die niet Starkquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die helden op die kaarten waren ook allemaal van die fags
Hoiquote:
Heb je een foto van d'r eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ach weet vrij zeker dat ze me toch niet moet
Als je haar met zo'n faalhaasmotivatie benadert, dan zal dat ongetwijfeld de uitkomst zijn. Los daarvan, er zijn ook mensen waar je mee kan opschieten zonder dat ze je 'moeten'.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen interesse in haar?quote:
Greyjoys.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.
Ik vond die inktvis wel het mooiste teken hebben.
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.
Vrouwen wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.
Je hebt geen idee hoe ze d'r uit zietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Had ik maar zo'n leuke buurvrouw als Faxie
Weet ik het, je noemt haar ook je zus.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Haha, haterquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Greyjoys.
Ik vond Tyrell beter bij je passen met het roosje.
Ja, hij moet gewoon effe aanbellen. "hai, ik ben faxie. Hoe is t?" en dan vraagt ze hen geheid binnen voor een bak koffie ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het, je noemt haar ook je zus.
Vuile katwijker dat je bent
[..]
Haha, hater
Nee, het roosje hoort natuurlijk bij lokje.
De inktvis wel bij newb, want hentai.
De leeuw, wolf, hert en wat was de laatste?
En dan grijpt ze hem bij zijn stropdas en sleurt ze hem de slaapkamer inquote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, hij moet gewoon effe aanbellen. "hai, ik ben faxie. Hoe is t?" en dan vraagt ze hen geheid binnen voor een bak koffie ofzo.
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je haar met zo'n faalhaasmotivatie benadert, dan zal dat ongetwijfeld de uitkomst zijn. Los daarvan, er zijn ook mensen waar je mee kan opschieten zonder dat ze je 'moeten'.
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.quote:
De zon met een speer erdoorheen, house Martell.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, hater
Nee, het roosje hoort natuurlijk bij lokje.
De inktvis wel bij newb, want hentai.
De leeuw, wolf, hert en wat was de laatste?
Ik zeg toch dat ik verkeerd kliktequote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen interesse in haar?
[..]
Greyjoys.
Ik vond Tyrell beter bij je passen met het roosje.
Uiteraard.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.
Doen, daar staat o.a. in hoe je je over zulke angsten heen kan zetten.quote:
Nou dan, organiseer dan es een wat minder toevallige ontmoeting.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.
Reden temeer het erop te wagen met suiker en cake.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.
Er zullen vast handige dingen in staan...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.
Nog steeds van de leg af?quote:
'quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De zon met een speer erdoorheen, house Martell.
Onzin, zo'n boek geeft je handvaten en vertelt je hoe om te gaan met situaties, je moet er wel naar handelen, maar dat is altijd nog beter dan als een kip zonder kop achter de computer foto's te beoordelen..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.
En ik de wolven.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
'
Hmm.
Dan denk ik dat de majestueuze leeuw het beste bij mij past.
Ongetwijfeld, al denk ik dat die zaken jou op lange termijn niet gaan helpen met het vinden van een duurzame relatie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef Faxie het volgende:
Er zullen vast handige dingen in staan...
Tering wat slecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik de wolven.
Of nee, dat past beter bij faxie want hun motto is: winter is coming (oftewel faxie is cumming)
Had ik maar zo'n buurvrouw, die van jou woont te ver weg voor mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ze d'r uit ziet
Daar hoef je niet over na te denken als je helemaal geen relatie kan vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al denk ik dat die zaken jou op lange termijn niet gaan helpen met het vinden van een duurzame relatie.
Wat een niveauquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik de wolven.
Of nee, dat past beter bij faxie want hun motto is: winter is coming (oftewel faxie is cumming)
Ik denk dat zo'n boek in jouw geval helpt om vaardigheden die je van nature al bezit, nog effectiever in te zetten. Ik denk dat Faxie ook zo zijn kwaliteiten bij, maar ik vermoed at daar ander gedrag bijhoort om te bereiken wat hij wil.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Onzin, zo'n boek geeft je handvaten en vertelt je hoe om te gaan met situaties, je moet er wel naar handelen, maar dat is altijd nog beter dan als een kip zonder kop achter de computer foto's te beoordelen..
Omdat ze uit het noorden komen en daar is het sowieso altijd koud.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering wat slecht.
Hoe is dat een motto trouwens?
Doe me dan maar Hakuna Matata.
Dat gaat alleen niet voor iedereen zo op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
Daar hoef je niet over na te denken als je helemaal geen relatie kan vinden
Het boek is waardeloos wanneer je niks in de praktijk brengt, dus het is wel belangrijk om er ook op uit te gaan, maar ik heb tientallen jongens/mannen ala Faxie het zien helpen. Waardoor ze uiteindelijk een leuke vaste relatie konden krijgen. Wat ze anders waarschijnlijk niet gelukt was.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n boek in jouw geval helpt om vaardigheden die je van nature al bezit, nog effectiever in te zetten. Ik denk dat Faxie ook zo zijn kwaliteiten bij, maar ik vermoed at daar ander gedrag bijhoort om te bereiken wat hij wil.
Volgende keer wel iets korters doen denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze uit het noorden komen en daar is het sowieso altijd koud.
Volgens mij wel, als je geen relatie kan vinden, maakt het ook niet uit of het een one-night-stand is of iets voor de rest van je leven, 1000x0 = altijd 0quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat alleen niet voor iedereen zo op.
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nou kopje thee dan maar en een knuffel?
Welk boek hebben jullie t eigenlijk over?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het boek is waardeloos wanneer je niks in de praktijk brengt, dus het is wel belangrijk om er ook op uit te gaan, maar ik heb tientallen jongens/mannen ala Faxie het zien helpen. Waardoor ze uiteindelijk een leuke vaste relatie konden krijgen. Wat ze anders waarschijnlijk niet gelukt was.
Dat ging wel icm oefenen in de praktijk.
Dat de uitkomst er niet anders mee wordt, helemaal mee eens. Dat het denkproces voor ieder individu zo werkt, absoluut niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij wel, als je geen relatie kan vinden, maakt het ook niet uit of het een one-night-stand is of iets voor de rest van je leven, 1000x0 = altijd 0
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer wel iets korters doen denk ik.
Nu konden we geen andere spelletjes meer spelenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.
Tjah ik vond je afleiding nou niet bepaald tof ...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Nu konden we geen andere spelletjes meer spelen
Whehe. Of gewoon D&D spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.
The Game van Neil Strauss.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Welk boek hebben jullie t eigenlijk over?
Je kent de film Crazy Stupid Love vast wel? Daar worden exact dezelfde technieken voor andere doelen ingezet. De ene wil zoveel mogelijk neuken en de ander wil zijn vrouw terug. Zie het alsof je het OV pakt of de auto, beide vervoeren je in een metalenbus met wielen welke aangedreven worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de uitkomst er niet anders mee wordt, helemaal mee eens. Dat het denkproces voor ieder individu zo werkt, absoluut niet.
Om maar in de metafoor te blijven, als je eigenlijk alleen maar naar de andere kant van de wereld wil en de huidige aandrijving kan je niet verder brengen dan de straat verderop, dan helpt de kwaliteit van het omhulsel je niet dichter bij je doel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Je kent de film Crazy Stupid Love vast wel? Daar worden exact dezelfde technieken voor andere doelen ingezet. De ene wil zoveel mogelijk neuken en de ander wil zijn vrouw terug. Zie het alsof je het OV pakt of de auto, beide vervoeren je in een metalenbus met wielen welke aangedreven worden.
De theorie is het metalen omhulsel en de aandrijving ben je zelf. De richting waarin je gaat, bepaal je ook zelf.
Dit is FOK!, hier wordt al ruim 15 jaar ongevraagd advies uitgebracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet gelezen dat faxie om hulp vroeg, heb ik die post gemist?
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus. Heb een serie die ik keek opgespaard tot de 14e aflevering.
Wil ik er nu dus eindelijk mee beginnen, klik alleen zonder te kijken gewoon de aflevering in het mapje aan die bovenaan helemaal links staat (meestal is dat de eerste).
Was dat dus gewoon de 14e aflevering en ik heb hem gewoon tot het einde gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen pas van ''wtf man wel hele vage eerste episode na vorig seizoen en huh wtf waarom is dit of dat nog niet uitgelegd'' tot er dus op het einde van de episode ineens iets cruciaals gezegd werd wat ik gewoon NOG NIET WIST DUS VERDOMME
Pas hiermee op LETMEIN.quote:
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet gelezen dat faxie om hulp vroeg, heb ik die post gemist?
Klopt, maar het omhulsel is universeel inzetbaar, het is een basis.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar in de metafoor te blijven, als je eigenlijk alleen maar naar de andere kant van de wereld wil en de huidige aandrijving kan je niet verder brengen dan de straat verderop, dan helpt de kwaliteit van het omhulsel je niet dichter bij je doel.
Goh nouquote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik vond je afleiding nou niet bepaald tof ...
Dat heb ik denk ik wel laten merken.
Gaat dat ons aan het hart ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
On topic, dat boek kost negen euro bij bol.
Aldoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Daarom, dat is niksquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
Een succes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr lieverd. Hoe was je Valentijnsdiner?
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.quote:
Het zou fijn zijn om eens wat succes te lezen, ipv dat hij depri wordt van weer een afwijzing. En het niet eens meer probeert blijkbaar.quote:
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahahaha jij hierquote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Veer. Nog steeds die shitbaan?
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.quote:
Die Tinder-buurvrouw post denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
quote:
De afgelopen 537 slowchats???quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof zij niet regelmatig zeiken over het een of anderquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.
Wanneer niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.
De witte chocolade panna cotta ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was dat toetje dat ik voorbij zag komen op fb? Die zag er verdomd lekker uit.
Ja, dit is mijn thuis-SC.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jij hierJa, maar thank God nog niet weer mee hoeven maken, goed he
En weer klaar. Volgende onderwerp.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan over mijn liefdesleven hebben?
Vooral dat hij niks probeert. Het is net zo'n vlieg die continu tegen de ruit blijft vliegen, na de 20e keer zou je toch denken dat het niet werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.
Ik heb altijd een hekel aan ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan over mijn liefdesleven hebben?
Je hebt zeker niet nog een zusje die net zo is, he?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
De witte chocolade panna cotta ja.Was ook geniaal lekker.
Had ook zelf ravioli gemaakt, ook echt superlekker.En eend vind ik zelf gewoon altijd lekker.
![]()
Ga het binnenkort nog eens doen, gewoon omdat het leuk is.
Dat is het juist nietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral dat hij niks probeert. Het is net zo'n vlieg die continu tegen de ruit blijft vliegen, na de 20e keer zou je toch denken dat het niet werkt.
Dat denk ik niet. Integendeelquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.
Dat heb ik al lang geleden opgegeven in het AHVNZMG-topic. Dan denkt iedereen weer dat je PUA bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn om eens wat succes te lezen, ipv dat hij depri wordt van weer een afwijzing. En het niet eens meer probeert blijkbaar.
Wel een broer die de koksopleiding doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet nog een zusje die net zo is, he?
Wat is een panna cotta precies? Heb het wel eens gegeten ergens in Dublin ofzo, maar kon nou niet zeggen wat het was.
Dat je zo denkt, kan ik mij nog wat bij voorstellen. Dat je erover liegt... TEGEN MIJ.... Verwerpelijk.quote:
Nee, poesjes zijn leukquote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Faxie praat over het falen bij vrouwen, ik praat over mijn katjes. Zo hebben we allemaal wel iets waar anderen geen neuk om geven, maar als je het hier kwijt wil moet je het vooral doen.
Zo komt het wel over, wat probeer je anders dan dat je eerder probeerde dan? En waarom heb je het nooit geprobeerd op je buurvrouw?quote:
Hoi, weer een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Net doen alsof ik een leven heb terwijl ik gewoon spelletjes aan het spelen ben.quote:
Hahahaha niet harder als eerder, valt weinig te kijken helaas. Maar houd het zeker goed in de peiling.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is mijn thuis-SC.Welkom.
Ben blij voor je. Hard aan het kijken naar een nieuwe plek?
Ik lieg niet. Every man needs a challenge every now and then.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je zo denkt, kan ik mij nog wat bij voorstellen. Dat je erover liegt... TEGEN MIJ.... Verwerpelijk.
Beetje zompig maar wel lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hoe was je bananenbrood trouwens geworden Faxie?
Ja vertel mij watquote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je je successen hier kon delen.
Boeiend wat ze van mij vinden, ik heb genoeg ervaren wat wel en niet werkt. En theorie is gewoon belangrijk, als je geen idee hebt van hoe een vrouw werkt, dan ga je er ook nooit een versieren. En dan lukt het vast ook wel om een vrouw te krijgen, maar die heeft jou dan versierd en niet andersom.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Integendeel
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven in het AHVNZMG-topic. Dan denkt iedereen weer dat je PUA bent.
Ik ga niet weer een samenvatting geven van de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, wat probeer je anders dan dat je eerder probeerde dan? En waarom heb je het nooit geprobeerd op je buurvrouw?
De facebook van mijn blog.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op je FB? ...
Wel lekker
Aaaaw gossie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Vroeger werd ik overigens nog wel eens uitgenodigd voor een meet. Maar ik snap het al weer.
Mislukt.... was na 10 minuten in de oven al ingezakt, en na 1,5 uur bakken bleef het degerig eigenlijk. De korstjes waren wel erg lekker. Nja, toch maar meegenomen en opgegeten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hoe was je bananenbrood trouwens geworden Faxie?
Hmm, dat klinkt een stuk zoeter dan het smaakte, eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een broer die de koksopleiding doet.![]()
Het is gekookte slagroom, eigenlijk. Met vanille en suiker. Of geen suiker in mijn geval, witte chocolade is al zoet zat.
Uiteraard. Ik snap dat wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, weer een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Net doen alsof ik een leven heb terwijl ik gewoon spelletjes aan het spelen ben.
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken warenquote:
Je bent niet meer hosselbaar, dan krijg je datquote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Vroeger werd ik overigens nog wel eens uitgenodigd voor een meet. Maar ik snap het al weer.
Jij hebt geen zin in spelletjes toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het best leuk als mij dat overkomt hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend wat ze van mij vinden, ik heb genoeg ervaren wat wel en niet werkt. En theorie is gewoon belangrijk, als je geen idee hebt van hoe een vrouw werkt, dan ga je er ook nooit een versieren. En dan lukt het vast ook wel om een vrouw te krijgen, maar die heeft jou dan versierd en niet andersom.
Klinkt als een blijvertje!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Hmm. Raar. 1,5 uur gebakken?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mislukt.... was na 10 minuten in de oven al ingezakt, en na 1,5 uur bakken bleef het degerig eigenlijk. De korstjes waren wel erg lekker. Nja, toch maar meegenomen en opgegeten.
Mu, Newb en Lokje tegen mij. Valsspelersquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken waren
Trailertrashquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |